Volledige versie bekijken : snap er niks meer van
taschkevdv
22 February 2009, 14:43
ik snap het echt niet meer dat lichaam. 6 februari heb ik men regels doorgekregen dus vandaag zijn we 16 dagen verder. ik heb nog geen eisprong gewaar geworden en sinds gisterenavond heb ik zowat bruin verlies.gisteren was het het helemaal nog niet veel maar vandaag hangt er toch elke keer na men toiletbezoek wat aan het wc papier en op men inlegkruisje... het kan toch niet dat men ms er nu al aankomen?
tweety18
22 February 2009, 15:25
Hey,
Ik heb dat een paar maanden na mijn pilstop ook eens gehad. Ik had 2 weken bruinverlies en dan ineens mijn MS. Hopelijk betekent het voor jou iets anders, was dat ook aan het hopen toen. Ik snapte er ook niks meer van.
taschkevdv
22 February 2009, 19:28
wat zou dat dan anders willen zeggen?
Sweetdreams1987
22 February 2009, 22:07
Hey,
ik heb dit ook gehad ze,
het kan zijn dat je gwn een tussentijdse bloeding hebt of dat het komt omdat je je eisprong hebt
-x-
taschkevdv
23 February 2009, 11:36
ja ik denk ok dat het men eisprong is want had van de morgend een dikke prop weliswaar wat bruin maar toch en heb ok echt wel buikpijn nu amai.
x
mini
23 February 2009, 12:21
Dat betekent wel dat je een langere cyclus hebt, dan je ticker aantoont :)
taschkevdv
23 February 2009, 12:23
idd :) zal het is aanpassen he :)
mini
23 February 2009, 12:30
Ik had blijkbaar ook een latere eisprong vorige maand, waardoor ik dacht dat'k overtijd was. Pas achteraf gezien. ('k Hou soort van dagboek bij :D en daar noteerde ik op 2 feb. dat'k slijmverlies had... 16feb had'k m'n duivels) héél handig :D
Nu zal ik komende maand m'n notities keer doornemen naar't einde van de maand :D
taschkevdv
23 February 2009, 12:36
hehe. ja in men hoofd houd ik wel bij dat ik dus wel later ongesteld ga worden :)
taschkevdv
23 February 2009, 13:56
wat stellen jullie voor? :) dus we hebben gisteren geklust omdat ik ook niet meer wist wanneer men eisprong ging zijn. dus gisteren geklust en vandaag eisprong, zouden we vandaag dan nog eens klussen of morgen pas? :)
Sweetdreams1987
23 February 2009, 18:36
Het moet nog plezant blijven ook é ;)
Sitty
23 February 2009, 18:48
Hello iedereen, ik ben nu 25 jaar en heb samen met mijn vriend beslist van er ook aan te beginngen, allemaal heel spannend!!
En het is blijkbaar beter te klussen voor de eisprong, de sperma cellen blijven enkele dagen 'goed'. En bij ons is het plezant blijven zeker geen problem, sinds ik gestopt ben is men libido er ver op voorruit gegaan ;)
Veel groetjes Sitty
taschkevdv
23 February 2009, 19:55
hey sitty
dus het is al goed dat we het de dag ervoor hebben gedaan dan? :) ja mijn libido is ook wel verbetert sinds ik ben gestopt met de pil.
ook nog welkom op de forum! :) hopelijk mag het snel raak zijn he ;)
V'ke
23 February 2009, 23:39
Hello iedereen, ik ben nu 25 jaar en heb samen met mijn vriend beslist van er ook aan te beginngen, allemaal heel spannend!!
En het is blijkbaar beter te klussen voor de eisprong, de sperma cellen blijven enkele dagen 'goed'. En bij ons is het plezant blijven zeker geen problem, sinds ik gestopt ben is men libido er ver op voorruit gegaan ;)
Veel groetjes Sitty
Dat is gekend ja, dat het libido erop vooruitgaat :)
Leuk hé ;)
Coconutjah
24 February 2009, 10:34
@ tasch
Ik heb mijn eisprong echt gevoeld (ook gemerkt aan mijn witverlies) en we hadden toen toevallig die ochtend geklust..daarvoor denk ik niet..en dan 2 dagen erna..wanneer het dan juist raak was weet ik niet!? Maar we hebben niet extra geklust omdat de eisprong er was..gewoon wanneer we zin hadden! Heb wel het kussentje gebruikt ;) maar verder niks speciaal..
xx
taschkevdv
24 February 2009, 10:45
hey coconutjah
toen ik in november zwanger was geraakt hadden we het ook niet veel gedaan en ook alleen maar op de dag dat ik men eisprong had en 2 dagen erna dus ja we zien wel wat het nu zegt he :).had in ieder geval geen zin om te klussen gisteren dus is het ook niet gebeurt :)
Coconutjah
24 February 2009, 10:47
Het moet leuk blijven en je moet niet klussen om te klussen..die visjes vinden hun weg wel ;)
xx
taschkevdv
24 February 2009, 10:52
hehe voila tis dat :) en ja als het deze maand niet is dan is het volgende maand miss wel he :)
Coconutjah
24 February 2009, 11:27
Hoop iig dat het snel raak is voor je...succes!!
xxx
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.