Volledige versie bekijken : hello!
Gwynyth
1 November 2011, 19:03
Hey!
De site waar ik al een heel tijdje op zit, is de Ndl babybytes site. Een collega van mij heeft me onlangs ook deze site aangeraden, en dus ben ik ook hier even een kijkje komen nemen :)
We zijn morgen 7 weekjes ver van ons eerste kleine Engeltje, na 19 maand proberen, waarbij 3 IUI's en een mislukte (het ei'tje was al weg; ze snapte het écht niet!).
Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan...
Groetjes!
Gwyn
Inge_Sven
1 November 2011, 19:09
Welkom! Voor wanneer ben je uitgerekend? Dan kan je ook meepraten met de mama's to be van die maand :). Maar voel je vrij om overal eens rond te snuffelen :d
XxX
Gwynyth
1 November 2011, 19:25
20/06/2012 ; gisteren voor't eerst een knipperlichtje zien flikkeren op de echo :)
Laurence
1 November 2011, 19:45
Hey, dan toch de stap gezet :)
Welkom
Inge_Sven
1 November 2011, 20:00
Zalig gevoel, he?! :d
Gwynyth
1 November 2011, 20:10
haha ja... 't is helemaal anders dan babybytes, maar ik kan de 2 wel samen aan, dacht ik zo :)
En ja, Inge, 't is een leuk gevoel; maar 'k ben al zo'n tijdje bezig, dat ik iets heb van "als ik mijn guard down laat, dan loopt het mis!" Maar toen we die echo zagen, en de gyné zei dat alles er perfect uitzag, dan waren we toch weer gerustgesteld :)
Inge_Sven
1 November 2011, 20:18
Er viel ook een grote angst van mij weg toen ik het hartje zag en de gyné zei dat alles in orde was.
Kheb in juni een miskraam gehad en toen zijn we drie keer achter elkaar terug moeten gaan (telkens met een week ertussen) en we zagen telkens geen hartje. :(
Ik ben ook vanaf week 5 ontzettend misselijk. Nu is het aan het beteren, maar heb het nog wel een beetje. Dus dat gaf mij ook wel een positief gevoel: dan heeft het vruchtje zich goed genesteld!
Gwynyth
1 November 2011, 20:24
De enige "klachten" die ik heb zijn:
- af en toe gevoelige tepels
- het gevoel dat mijn maandstonden bezig zijn is lichtjes gedaald
- nog stééds een beetje bloedverlies, nog steeds continu
- na het eten 's avonds maak ik de knop van mijn broek los anders zit dat niet comfy :)
En dan zeggen ze dat ik blij moet zijn dat ik niet misselijk ben ;)
Maar nu kan ik tenminste aan een echo vasthouden...
Inge_Sven
2 November 2011, 10:16
Het is niet dat wanneer je niet misselijk bent, dat alles dan automatisch fout zit.
Maar als je wel misselijk bent, zit het dus bijn altijd wel goed. Dan heb je een beetje een bevestiging, maar dat heb je idd van je echo ook!
Die knop losdoen deed ik in het begin ook al bijna altijd, als er niemand in de buurt was of tijdens het eten. Sinds kort een paar zwangerschapsbroeken gekocht en dat verschil voel ik wel. Die zitten écht geweldig!
Maya
3 November 2011, 10:44
welkom hier en genieten maar!
Mieke
3 November 2011, 12:17
Welkom en hopelijk blijft alles goed gaan zodat je binnen een paar maanden jullie wondertje kan bewonderen!
isabelga
3 November 2011, 15:14
Welkom!!!!!
Gwynyth
3 November 2011, 17:17
:) dank jullie wel!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.