Volledige versie bekijken : Teveel vruchtwater
mammiii
21 February 2009, 17:14
Zijn er nog die dit hebben .. :/ .
Heb al over dit gelezen en blijkbaar kan het zijn dat het zwangerschapsdiabetes is.
Of een of andere afwijking..Pff klaat me brainstormen.
Maar de gyne zei dat alles perfect loopt met het babytje.
Maar toch maak ik zorgen, kben super voorzichtig. Maar ge kunt ook alles lezen e op internet.En zowieso al een vroeggeboorte.
Maandag moet ik terug voor test op suikerdiabetes.. we zullen zien.
x
ka80
21 February 2009, 17:57
Hallo, ik heb er geen ervaring mee maar ben hier eens gaan rondneuzen op Franse sites en inderdaad, het zou kunnen dat het zwangerschapsdiabetes is (maar dat wil niet zeggen dat je dat hebt he, het ZOU kunnen,...) maar het is eerder lastig voor de moeder dan voor de baby en je zou vroeger kunnen bevallen maar dat zal dan ook wel goed opgevolgd worden, je kindje is al levensvatbaar dus dat is al goed.
Maak je maar geen zorgen, geloof niet alles wat je leest op fora want sommigen doen het precies expres om anderen schrik aan te jagen. Als je Gyne zegt dat alles perfect loopt met je baby is dat ook zo dus.... relax!
groetjes
ka
Miek
21 February 2009, 18:57
Ik heb ook zoveel vruchtwater waardoor ik een vrij dikke buik heb, en omdat ik van 'smorgens tot 'savonds (en 's nachts eigenlijk ook) de hele tijd door dorst heb, denkt mijn vroedvrouw ook aan zwangerschapsdiabetes.
Ze gaat pas op 24 weken de test doen, tot dan moet ik gewoon letten op m'n suikeropname. Gelukkig heb ik het niet zo op zoete dingen en valt dat eigenlijk best wel mee.
Ze heeft me wel gerust gesteld dat ik me niet meteen zorgen moet gaan maken. Anders zou ze me al veel eerder testen... Dus ik ga gewoon op haar ervaring af en zie over een paar weken wel wat het geeft!
Miek
21 February 2009, 19:00
mammiii, ik heb op buikjestopic m'n buik op 16 weken gezet. Kan je eens vergelijken hoe die van jou er op 16 weken uitzag ;-)
Trinity
22 February 2009, 09:24