Volledige versie bekijken : Potlood op de muur
Boeleke86
22 October 2011, 08:53
Hallo
Mijn man had zijn potlood laten liggen op tafel en heeft ons ne kadet er wel niet beter op gevonden om de muren van de living van een schoon motiefje te voorzien:o
Hoe zou ik dit best uitkrijgen? Het is behangen met vliesbehang en geschilderd. Met een natte doek durf ik niet echt.
Iemand een suggestie:confused:
Laurence
22 October 2011, 09:17
Geen echte suggestie maar succes zou ik zeggen :)
kyanoke
22 October 2011, 10:28
gommen???????
Twinkel
22 October 2011, 10:30
Misschien eens de boeken van tante Kaat raadplegen?
Oei... ik weet dat wij afwasbare verf hebben gebruikt (om die reden dus ;)) Weet je nog welke verf jullie hebben genomen? Latex of waterbasis?
Ik denk dat je potlood er wel kan afvegen met een goeduitgewrongen vochtige doek.
snoezel
22 October 2011, 11:01
ik zou ook eerst met een licht vochtig doekje proberen. best een licht van kleur, dan kan je zien of de kleur houdt ja of neen.
succes :)
dorien_951
22 October 2011, 11:31
Vet potlood kan je ook heel erg hard uitvegen!!!! Dus oppassen met wrijven en toestanden.
Als het zo'n zacht gevalletje is kan je eerst gummen en dan met wat water wrijven.
Vet potlood is herschilderen maar eerst neutraliseren anders komt het gewoon er na een tijdje terug door.
Jess
22 October 2011, 13:05
Ik zou het eens met een vochtig doekje proberen die van de billetjes é!
Wij hebben ook vliesbehang en daarover geschilderd en met de vochtige doekjes doe je niet veel verkeerd.
Test het wel eens voorzichtig é, ik kom niet herschilderen!
isabelga
22 October 2011, 15:15
Ik zou ook met een vochtig doekje proberen. Hopelijk krijg je het eraf!
Doet me denken aan het reclamespotje van Vodafone hier in Italie: de beste dingen doe je met 2 ... en dan zie je de ouders van een kleine stakker naar de muur kijken waar hun zoontje een tekening heeft gemaakt. eerst kijken ze kwaad, maar dan zien ze dat hij mama en papa geeft getekend met een groot hart ertuusen :)
ka80
22 October 2011, 15:36
eerst gommen !!!! Anders krijg je van die vegen zoals Dorien zegt.
Nolan heeft hier de muur ook al eens onder handen genomen met een potlood en met een gom was alles gewoon weg.
succes
Boeleke86
23 October 2011, 10:26
heb het de potloodstrepen weggekregen met de Mr. Proper wonderspons:D
Mieke
23 October 2011, 10:32
heb het de potloodstrepen weggekregen met de Mr. Proper wonderspons:D
Dat moeten we dus onthouden :-) kan hier ook nog van pas komen met zo'n felle madam!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.