Volledige versie bekijken : na 20 maanden nog niet zwanger
Fame
14 October 2011, 18:27
na 1 jaar een 8 maanden en een VMK verder heb ik besloten hulp te gaan zoeken bij de Gyn....
ik kom me hier aanmelden op het forum want ik ben niet meer gewoon vruchtbaar... nu spreken we helaas van verminderd vruchtbaar...
in Maart 2010 gestopt met de pil in de hoop snel zwanger te zijn,...
8 maanden later (okt 2010) hadden we een licht positieve test en kon ons geluk niet op.
Maar helaas stegen de waarden niet goed en kreeg ik al snel een VMK (7weken)
het was vooral fysiek erg pijnlijk maar psychologisch had ik er weinig moeite mee (de natuur herstelt zich waar mogelijk en dus ook in mijn geval)
nadien had ik veel hoop snel weer zwanger te zijn, mij werd verteld dat je de eerste 3 maanden na een MK verhoogde kans had om zwanger te worden, maar helaas..mocht het niet zijn.
Zoals iemand eens aanhaalde hier op het forum leef je niet meer in dagen en weken maar in cycli, ms, vruchtbare periodes etc...
de ene maand heb ik meer hoop gehad dan de andere, en de teleurstelling was de ene maand ook iet groter dan de andere...
tot ik 2 maanden geleden weer licht positief testte... mijn ventje en ik onder voorbehoud gelukkig, maar ik hield in mijn achterhoofd "een streep is een streep" en waande me al een toekomstige mama, een dag later werd ik ongesteld... tot zover "een streep is een streep" bij mij...
ook deze maand 2 licht positieve testen in mijn handen... en toch weer onder voorbehoud gelukkig...tot ik een paar dagen later weer ongesteld werd.
vandaag naar de Gyn gebeld en ik kan volgend week donderdag (20/10) terecht, dat is dag 14 van mijn cyclus.
ik heb mijn verhaal van de posi testen aan de Gyn verteld en ze denkt aan problemen bij innesteling... misschien wel heel eenvoudig op te lossen met Utrogestan,... misschien ook niet.
In ieder geval gaat ze me goed opvolgen en hopelijk kan ik hier snel blijvend goed nieuws brengen...
even afwachten wat het wordt volgende week donderdag.... ik kijk er alvast naar uit :)
mini
14 October 2011, 18:48
we duimen dat jullie heel binnenkort goed nieuws krijgen :)
Mieke
14 October 2011, 20:46
Heel goed dat je een afspraak hebt gemaakt!
Bij mij heeft het na de mk ook 'nog' 5 maanden geduurt voor ik terug zwanger was en inderdaad, iedereen zegt in het begin: 'Je bent vele vruchtbaarder na een mk', maar hier dus ook niet het geval. Nu, 5 maanden, ik mag niet klagen zene, maar elke keer was het toch ook wel een teleurstelling. En ok, ik was ondertussen zwanger geweest, maar de maanden tikken wel verder. Ik hoop voor jou dat ze snel de oorzaak vinden met hopelijk een goede oplossing!!
lotje
15 October 2011, 09:24
ben ook blij dat je eindelijk verder geholpen word want na zo lange tijd zou je er inderdaad wel moedeloos van worden!! hopelijk kan het simpel opgelost wordenmet misschien maar 1 medicijn ik hoop op snel goed nieuws voor jou!!!!
Inge_Sven
15 October 2011, 09:36
Ik duim voor jeh dat je binnenkort je welverdiende beebje in je handen hebt!!
XxX
lily
15 October 2011, 12:44
Hoi Fame! Veel succes he meisje! Je hebt een goede beslissing genomen om je verder te laten onderzoeken bij je gyne! Ik werd na 8 maanden al bijna gek, dus ik kan me niet voorstellen wat het is om al 20 maanden te moeten wachten. En je kan wel zeggen je mag er niet te veel mee bezig zijn, maar dat gaat echt niet he. Je gyne zal je je zeker extra goed opvolgen nu ... we duimen hier met je mee!
boeleke2704
15 October 2011, 12:48
Duimpjes omhoog, zodat we snel goed nieuws mogen horen hè!!!
_liesje_
15 October 2011, 13:11
Weet het nog zo goed... Je zat bij ons in de maand e :(
Denk er nog vaak aan!!
Hopelijk breng je hier heel snel goed nieuws, en kan het idd al met ustrogestan verholpen worden..
We duimen hier heel hard mee!
Dikke knuffel.
Xxx
dorien_951
15 October 2011, 14:57
Hier duimen we ook. Na 20 mnd wordt het echt wel eens hoge tijd dat ze een duwtje in de rug geven.
ka80
15 October 2011, 22:29
Groot gelijk Fame!! Dat ze je maar goed en snel helpen!! We gaan hier allemaal een glaaske champagne drinken als het zover is he!!!! (of de plop-versie van Champagne, zonder alcohol). We duimen héél hard mee, je verdient het zo hard!! xxx
Fame
15 October 2011, 23:25
thanks voor de steun meiden
@ Liesje : ja, het was een blitsbezoek maar ik heb er toch even mogen bijzitten :-)
ben wel blij dat ik zo snel terecht kan,... ik krijg elke dag weer meer hoop dat het misschien toch ooit voor ons is weggelegd om een gezinnetje te starten :)
_liesje_
15 October 2011, 23:53
Oh fame toch.. Dikke knuffel! :(
Natuurlijk is dat voor jullie weggelegd, en dan staan wij alleaal mee af te tellen, tot jullie spruitje bij mama en papa is..
Xxx
Koke
16 October 2011, 20:02
Tuurlijk is het ook voor jullie weggelegd, Fame! En ik hoop met je mee dat het niet lang meer hoeft te duren!!!
Maya
16 October 2011, 20:18
hey meid,
ik begrijp je als geen ander hoor!
en ben heel blij dat je de stap hebt gezet naar de gynea!
onderga de nodige onderzoeken en dan hopelijk snel goed nieuws hoor meid!
ik ken de ontgoochelingen, elke maand opnieuw... elke maand die hoop en dan weer niets...
het zal niet makkelijk worden en de ene dag gaat het al beter als de andere, dus kom hier gerust je hartje luchten als het je teveel wordt...
ik wens je een pracht van een zwangerschap en dan een pracht van een baby toe!
ben er voor je se meid!
een superdikke knuff van nog een afwachtende Maya...
Flora
18 October 2011, 08:44
We duimen voor een goeie aflopp donderdag!
X
Flora
tiger
18 October 2011, 08:50
Fame, tuurlijk is het voor je weggelegd om een kindje te krijgen en hopelijk nog snel ook!
Goed dat je de stap gezet hebt om naar de gyne te stappen. Die kan jullie zeker helpen om te kijken waar het probleem zit. En misschien ben je inderdaad eenvoudig geholpen met wat medicatie.
Nu aftellen tot donderdag.
Onze duimen staan omhoog hoor!
Fame
18 October 2011, 21:03
dank jullie wel voor jullie berichtjes..
Tiger,.. ik hoop dat jij in de heeel nabije toekomst ook kan genieten van een zorgeloze zw-schap... het is voor jou ook wel welletjes geweest he :mad:
Fien
18 October 2011, 21:47
Heel veel succes Fame!!!!!
Ik vind dat je er heel moedig mee omgaat en dat bewonder ik!
Maya
19 October 2011, 11:31
hey meid, ik wil je nu al veel geluk wensen voor morgen hoor!
dat ze maar alle nodige onderzoeken doen, zodat je verder kan!
ik brand men kaarsje voor je morgen!
mini
19 October 2011, 11:50
Ik denk aan je Fame!
Laat zeker iets weten hoe het geweest is hé, morgen.
Dikke knuff!
Fame
19 October 2011, 13:58
:) ik houd jullie zeker op de hoogte...
zit de laatste paar dagen een beetje met mijn hoofd in wolken :rolleyes:
precies of de gyn gaat mij een wondermiddel geven dat ik de komende poging meteen zwanger word/blijf...
toch maar weer even proberen te ontnuchteren denk ik.... :o
Jyotsna
19 October 2011, 15:58
ik hoop voor jou dat het toch echt zo mag zijn hoor!
veel succes bij de gyn!
Prutske5
19 October 2011, 16:46
Dat is nu net hoe ik me vorig jaar voelde se :)
Ze zouden mij daar in de kliniek wel helpen... en boem patat, ik was die maand zwanger, en dankzij de Utrogestan (bleek dat mijn progesteron waarden te laag waren) ben ik ook zwanger gebleven ;)
Ik hoop voor jou op een zelfde scenario!!
konijntje
19 October 2011, 21:13
Lieve fame,
Bij mij hielp de utrogestan ook goed, ons vruchtje groeide echter niet goed, maar de innesteling was wel goed gelukt!
Tis wel iets vervelends om te gebruiken vind ik, maar je hebt alles over voor een wondertje!
Wij gaan naar de derde iui poging, morgen eerste pilletje clomid van de nieuwe ronde
Maya
20 October 2011, 11:39
hoe laat moet je gaan meid?
duim duim duim
Fame
20 October 2011, 13:50
17u30 maar het kan goed zijn dat ik daar maar om 20u ofzo weer buiten stap... want het loopt daar altijd erg uit,... ik neem een boekje mee dus geen stress voor mij :)
@Prutske : ik hoop het zo, als dit het enigste probleem is bij mij,... zie ik het heel positief in
Maya
20 October 2011, 13:58
ah oketjes, ik zal proberen van vanavond nog ns te komen piepen se!
maar de duimpjes doen hun werk se!
en dan ben ik thuis, dus dan gaat kaarsje aan! :)
mini
20 October 2011, 14:00
duim duim duim
Fame
20 October 2011, 21:08
nooit moet mijn vriend op de pc zijn... maar vandaag... moest hij een verslag maken..grrr...
dusss...terug van de Gyn...
er was geen rijpe follikel te zien op de echo (enkel een paar kleine) en dat kunnen 2 dingen zijn :
1. of ik heb mijn eisprong al gehad, wat ik ook denk dat het is.
en dan moet ik vanaf morgen aan de utrogestan om de innesteling te bevorderen.
indien ik dan positief test bij NOD moet ik verder met utrogestan, indien negatief, dan gewoon stoppen dat de ms kunnen doorkomen.
dan is de reden dat ik posi heb getest de voorbije maanden omdat mijn lichaam de zw-schap niet herkent en de ms doet doorkomen.
2. of ik heb PCO en heb geen eisprong.
ook dit kan blijkbaar met een hele mooie cyclus als de mijne...
en dan moet ik vanaf volgende cyclus aan de clomid.
de reden dat ik dan positief heb getest is dan omdat waarschijnlijk mijn LH hormoon te hoog staat een mijn FSH hormoon te laag.
van een te hoog LH hormoon (voor de eisprong) kan een zw-test ook posi uitslaan (net zoals een ovu-test posi uitslaat bij een zw-schap)
de gyn heeft bloed genomen en morgen avond weet ik de uitslag.
ze gaan de hormoonspiegel nakijken en of ik een eisprong heb gehad of niet.
ik ga ervan uit dat ik mijn eisprong al heb gehad, ik voel deze elke maand en ik had al het idee dat ik gisteren avond eisprong had.
het stomme is dat ik het pas achteraf kan zeggen,... dus als de pijn voorbij is.
morgen weten we dus of het Utrogestan of Clomid zal worden...
Mieke
20 October 2011, 21:21
Wel goed dat ze ineens bloed genomen hebben enzo en dat ze toch vrij duidelijk kunnen zeggen wat het zou kunnen zijn. Laat ons hopen dat je je eisprong al hebt gehad, dat de utrogestan z'n werk doet deze maand en je positief test en blijft!
Maya
21 October 2011, 07:58
heykes meideke,
was nog komen spieken gisteren maar blijkbaar te vroeg.
hou ons maar op de hoogte he!
ben idd ook al blij dat ze bloed hebben genomen en dat je erin kan vliegen zene!
hopelijk is je probleem snel opgelost en dan liefst met de utro en dat je dan binnen 2 weekjes posi mag testen se!
knuffie
Flora
21 October 2011, 11:51
Hopelijk weet je snel meer Fame!
X
Flora
Fame
21 October 2011, 15:28
goed nieuws !!!
zoals ik dacht was mijn eisprong al geweest (ken je eigen lichaam ;)) en kan ik aan de utrogestan...
wel gaat mijn cyclus wat langer worden omdat de ms pas doorkomen als ik stop met de utrogestan...
als het deze maand niet lukt wil de gyn op dag 3 van de nieuwe cyclus bloed prikken en hormonaal nauwkeurig opvolgen
deze optie was gisteren eigenlijk enkel besproken in het geval dat ik aan de clomid moest door wegblijven van de eisprong.
dus is het wel positief dat ze niet alleen gokt op de utrogestan maar ook met utrogestan nog van dichtbij wil opvolgen :) voor het geval er nog andere dingen zijn dat we kunnen doen om zwanger te worden
Mieke
21 October 2011, 15:32
Goed Fame, alé, goed is misschien niet het juiste woord, maar toch.
Heel belangrijk natuurlijk dat je wel een eisprong hebt en hopelijk helpt de utrogestan zoals hij hier al bij meerdere heeft geholpen hè!! En heel goed dat je gyné je toch verder wil opvolgen, amai, er zijn er anderen als ik hier zo lees die veel trager werken en niet zo grondig hoor!! Ze mogen allemaal een voorbeeld aan jouw gyné nemen, die beseft blijkbaar wel hoe belangrijk dit is voor iemand die dolgraag een kindje wilt!
Fame
21 October 2011, 15:37
Goed Fame, alé, goed is misschien niet het juiste woord, maar toch.
Heel belangrijk natuurlijk dat je wel een eisprong hebt en hopelijk helpt de utrogestan zoals hij hier al bij meerdere heeft geholpen hè!! En heel goed dat je gyné je toch verder wil opvolgen, amai, er zijn er anderen als ik hier zo lees die veel trager werken en niet zo grondig hoor!! Ze mogen allemaal een voorbeeld aan jouw gyné nemen, die beseft blijkbaar wel hoe belangrijk dit is voor iemand die dolgraag een kindje wilt!
mijn gyn is echt geweldig, een klein, iel vrouwtje die al 4 of 5 kinderen heeft gebaard en nog superslank is maar zoooooo lief en zachtaardig...
ik had haar vorige week gebeld en zij vertelde me met een glimlach dat ze had genoteerd :
"probeert al 20 maanden, MK gehad, geduld is op"
lief hé :)
Mieke
21 October 2011, 15:40
mijn gyn is echt geweldig, een klein, iel vrouwtje die al 4 of 5 kinderen heeft gebaard en nog superslank is maar zoooooo lief en zachtaardig...
ik had haar vorige week gebeld en zij vertelde me met een glimlach dat ze had genoteerd :
"probeert al 20 maanden, MK gehad, geduld is op"
lief hé :)
Inderdaad heel leif en ze neemt ook je ook ineens serieus hè! Er zijn andere dokters hoor! Maar ik ben echt heel blij voor jou, nu kan weer vooruit kijken! En we duimen natuurlijk dat je snel goed nieuws hebt hè!
zonnebloempje
21 October 2011, 16:43
Hey Fame, benblij dat je geweest bent, dat het een lieve gynya is en je nu ook weet wat er was en je er iets kan aan doen! Dit geeft zeker en vast weer veel hoop! Ik duim mee voor je dat je snel goed nieuws brengt!
ruth
21 October 2011, 16:57
Hey Fame,
Dat is het beste nieuws dat je kon horen! Gelukkig dat je gyn niet bij de pakken blijft zitten, de mijne heeft dat ook nooit gedaan en is ook steeds in ons wondertje, dat nu in zijn park ligt te kirren, blijven geloven.
'k Hoop dat Utrogestan voor jullie de oplossing mag zijn, voor mij was dit alleen niet voldoende, maar velen is dit wel het 'gouden' middeltje.
Veel succes!
Maya
21 October 2011, 17:20
amai seg, ben echt superblij voor je Fame!
vertrouwen in je gynea is idd echt heel belangrijk en blijkbaar heb de de juiste te pakken! houden :)
en nu starten met utro en hopen dat die direct goed zen best doet se!
ik duim duim duim!!!
Koke
21 October 2011, 21:25
Met zo'n geweldige gyné en opvolging moet het wel goed komen hé. Daar gaan we alvast van uit!
Fame
21 October 2011, 22:52
oh ja,.... leuk die Utrogestan als je een allergie hebt aan maandverbanden, inlegkruisjes, tampons etc... bweik :o
Jyotsna
21 October 2011, 23:01
hopelijk doet die utrogestan goed zijn werk nu!! :)
en je wordt er wel aan gewoon hoor, ik heb het 6 weken moeten opsteken. Leuk is het ni maar 't is voor een goed doel eh
Fame
21 October 2011, 23:24
hopelijk doet die utrogestan goed zijn werk nu!! :)
en je wordt er wel aan gewoon hoor, ik heb het 6 weken moeten opsteken. Leuk is het ni maar 't is voor een goed doel eh
was het bij jou van de eerste ronde Utrogestan gelukt ?
Jyotsna
22 October 2011, 09:16
ik moest het later op de zwschap nemen owv een al verwekende en verkortende baarmoederhals op 29 weken
ben er mee gestopt en een dag later is ons Lore geboren
lotje
22 October 2011, 09:35
sorry ben een leek wa is da ustogestan? ofzoiets :)
konijntje
22 October 2011, 18:02
Utrogestan zijn vaginale capsules om op te steken ( niet leuk) ze geven hormonen af die ervoor zorgen dat het baarmoederslijmvlies beter aangroeit en de hormoonbalans op peil houdt voor de innesteling te bevorderen.
Het is niet leuk om te gebruiken maar heeft wel zijn nut!
ruth
22 October 2011, 18:06
Er bestaan er ook om oraal in te nemen maar die geven soms wel als bijwerking maaglast en vermoeidheid; ik heb deze meer dan een jaar genomen.
Bij de IVF (andere gyn) moest ik de vaginale gebruiken, en aangezien ik van de eerste IVF-poging zwanger was, heb ik dus meer vertrouwen in de vaginale (ook al weet ik wel dat het niet enkel daar aan zal gelegen hebben). Dus als ik in de toekomst ooit weer Utrogestan moet nemen ga ik toch voor die vaginale kiezen, ook al is het een vuiligheid.
konijntje
22 October 2011, 20:10
hehe, mij hebben ze zelfs nog nooit de orale voorgesteld!
ach ja, ik neem de vuiligheid er ook graag bij als dat wil zeggen dat ik ooit eindelijk een kindje zal hebben maar tot hier toe lukt het maar niet :(
sannie
23 October 2011, 15:02
hopelijk is dat het wondermiddel voor jou Fame! we gaan allemaal duimen meid!
wat ik wel raar vind is,toen ik mijn gyn vroeg of er niks bestond om ervoor te zorgen dat het vruchtje beter aanpakte of bleef zitten,toen lachte hij en schudde zijn hoofd.:confused::rolleyes:
konijntje
23 October 2011, 16:12
Mja op zich zorgt dat middel niet dat het vruchtje blijft zitten hé! het zorgt alleen dat uw hormoonwaarden die de innesteling regelen, goed geregeld zijn.
Een miskraam kan men er niet mee voorkomen als die gebeurd om een andere reden hoor!
Ik spreek uit ervaring...........al zo een 5 jammere ervaringen ondanks de utrogestan die wel zijn werk heeft gedaan maar andere factoren toch niet goed waren
mini
23 October 2011, 16:19
Ik heb het ook moeten nemen de eerste weken van de zws, plezant is het ni... maar bij mij was het eerder uit voorzorg.
Aangezien ik telkens bloedverlies had rond 6 weken
Fame
27 October 2011, 16:29
ik ben al gewend aan de utrogestan,... zo erg is het idd niet...
nog 7 dagen geduld.... en dan weet ik of ik kan stoppen en ms laten komen of doorgaan tot ongeveer week 12
Mieke
27 October 2011, 16:31
Spannend!! Ik hoop dat je verder kan naar week 12!
Fame
27 October 2011, 16:32
Spannend!! Ik hoop dat je verder kan naar week 12!
ja hé... je berichtje klinkt trouwens een beetje als monopoly :D
u mag meteen naar start...of... verlaat de gevangenis zonder betalen :D
Mieke
27 October 2011, 16:34
En hopelijk is het nu:
ga verder naar je 9-weken echo :)
Fame
2 November 2011, 11:46
tot hier toe ENORM pijnlijke borsten en tepels en steken in de buik,... maar ook tot hier toe negatieve test... als ik morgen niet posi test moet ik stoppen met de Utrogestan om de ms te doen doorkomen... :(
Inge_Sven
2 November 2011, 13:25
Mijn duimen staan hier ferm omhoog voor jeh!!! Je verdient dit echt zoo hard!
XxX
Fame
2 November 2011, 18:11
:ovanmorgen een test gedaan (Predictor early), en voordat ik vertrok nog even gekeken maar helaas...
kom ik vanavond thuis en tref ik een 2e streep aan... een lichte maar wel een dikke streep...
de vorige maanden waren het telkens iets donkerdere maar hele fijne lijntjes (CB)
het rare is, dat de KV test 2 voor 5€ telkens negatief zijn... terwijl iedereen hier op het forum zo te spreken is over deze testen omdat ze meestal heel erg accuraat zijn....
DUS.... please please,... niet feliciteren maar hopen, kaarsjes branden en duimen aub :o
ik ben zooo bang dat dit weer valse hoop is....
lief klein engeltje
2 November 2011, 18:44
fame, zal hier voor je duimen en kaarsjes doen branden :)
Liza
2 November 2011, 20:08
Ik heb je verhaal gelezen... ik bewonder je echt!
Ik duim dan ook op een positief resultaat! Hopelijk weet je vlug meer....
dorien_951
2 November 2011, 20:14
Ik heb dan wel geen hulp gehad maar had wel pas na 3 dagen over tijd een positief streepje met die 2 voor 5 euro van KV en op mijn NOD geen streepje!!!
Dus ik DUIM heeeeeeeeeeeeeeel erg hard op een zomerkindje voor jou.
Maya
3 November 2011, 10:33
duim duim duim zene meid!
laat ons maar wat weten!
Koke
3 November 2011, 12:47
Hopelijk helpen de duimpjes en kaarsjes en test je één van de dagen overduidelijk positief!!!
Mieke
3 November 2011, 12:50
Duim duim duim
Fame
3 November 2011, 13:08
pfff.... vannacht opgestaan om te plassen en nadien best wel harde buikkrampen gehad... ik dacht echt dat ik ongesteld werd... maar geen bloed te bespeuren....
dit kan natuurlijk zijn omdat ik de utrogestan neem en de ms daarom worden opgehouden maar al wel klaar staan om door te breken.
mijn borsten toen de ene moment geen pijn en de andere moment weer veel pijn, maar ook dit kan van ms zijn...
ik val echt om de 5 min van hoop in wanhoop.... de dag duurt volgens mijn gevoel al een week....
moet het altijd zo moeilijk gaan?
kan ik ook niet eens gewoon duidelijk zwanger zijn zodat ik gelukkig kan zijn? gewoon zekerheid hebben dat het nu wel mijn tijd is...
waarom moet het allemaal zo twijfelachtig zijn?
:o
Fame
4 November 2011, 10:29
al 3 dagen achter elkaar licht positief getest.... ook de darmen gaan steeds meer rommelen....anderzijds heb ik 's nachts veel buikpijn wat sterk op ms pijnen lijkt
het begint erop te lijken dat het de goede kant op gaat,... maar ik heb echt nog geen gerust gevoel.... ben zooo bang, echt zooo bang...
Maya
4 November 2011, 10:30
laat t ons toch echt wel hopen se meid!
ik ga men kaarsje doen branden voor je se!
Jyotsna
4 November 2011, 10:32
ooooh, super fame!! ik duim duim duim!
die ms pijnen had ik in het begin ook hoor, dat hoeft niet perse slecht te zijn.
mss moet je eens bloed laten trekken, dan kan je een beetje laten opvolgen dat het hcg goed stijgt?
mini
4 November 2011, 10:35
Ooooh meid ik hoop voor je dat het goed gaat!
*duim duim duim*
Fame
4 November 2011, 10:37
heb 3 foto's op mijn profiel gezet... wat denken jullie ervan ?
mini
4 November 2011, 10:39
Er is vaag een streepje te zien :)
Maar eerlijk, met die testen van KV had ik zelf een vaag resultaat, terwijl ik met een andere test toch duidelijker testte.
Maya
mja ik zie ook wel een plusje se!
ga anders ns andere test halen meid?
of beter nog, bn bij ha?!
tiger
Oh Fame, ik heb precies iets gemist ?
Al drie dagen achter elkaar een pos test! Dat ziet er goed uit he. Een lichte streep is ook een streep he!
Met welke testjes heb je getest?
Hoe lang moet je nu utrogestan blijven gebruiken? Kan je snel bij de gyne tereht voor opvolging?
Ik zou ook zo vlug mogelijk naar de HA gaan voor bloed te laten trekken en dan opvolgen dat het goed stijgt.
En die buikkrampen, is heel normaal hoor, heb ik al 3x gehad in het begin van de zw.
Mijn duimen staan hier omhoog voor je !!
Fame
4 November 2011, 10:40
Er is vaag een streepje te zien :)
Maar eerlijk, met die testen van KV had ik zelf een vaag resultaat, terwijl ik met een andere test toch duidelijker testte.
die andere (2 v 5€) zijn helemaal negatief... :o
ik doe dus liever deze testen want die testen positief bij mij, hihi
Fame
4 November 2011, 10:42
@ Tiger en Jyotsna,... die buikkrampen... waren dat ook ms-pijnen ??
kan je die zo goed mogelijk proberen te beschrijven ?
jullie geven me wel meer hoop moet ik zeggen.
@ Mini, Maya : thanks ladies...zit hier de hele tijd zo van : "zou het dan toch...???"
Maya
4 November 2011, 10:44
Fameke, ik hoop t echt uit de grond van men hart dat het toch zou mogen se!!! :)
ik zou zeker bn overwegen se meid!
tiger
4 November 2011, 10:45
Fame, bij mij waren dat inderdaad ook echt MS krampen, maar die begonnen dan meestal een dag of 2 vroeger dan dat ik mijn MS verwachtte.
Daarom misschien dat je testen ook nog zo licht zijn.
mini
4 November 2011, 10:49
Idd een bloedafname bij dokter doen! Die liegt ni hé ;)
Bo
4 November 2011, 10:58
Hup, naar de ha meid! We duimen!!!!! :)
Fame
4 November 2011, 10:59
HA is vandaag uitzonderlijk vrij, ik ga maandag na het werk.... en ondertussen hopen dat de testen al wat donkerder zijn hé...
zit zo te denken, in de loop van de week of een week later weer bloed te laten nemen, al is het maar voor de gemoedsrust, zodat ik zeker ben dat mijn HCG goed stijgt...
@ Tiger, dankje zo veel voor de hoop dat je me geeft. :)
thanks ladies, jullie betekenen zo veel voor mij :)
Maya
4 November 2011, 11:02
whoeeeeeeeee zooooooo spannend!!!!
Pumbach
4 November 2011, 11:06
Ik krijg er rillingen van... ik duim echt heel hard voor je!!
dorien_951
4 November 2011, 11:12
Kan je eventueel niet langs een andere dokter gaan... heb ik ook gedaan met mijn zotte kop!
Jyotsna
4 November 2011, 11:39
ja die buikkrampen dat was precies alsof de ms zouden doorkomen, dat ze al zaten te duwen maar er nog ni doorgeraakten ;) Maar uiteindelijk zijn ze nooit doorgekomen en het resultaat ligt in haar wieg te slapen.
ik hoop het echt zo voor je meid!!! Ik heb indertijd bloed laten trekken na een posi test, en dan 1 of 2 weken later zo een digitale test van cb gekocht om te zien of de weken omhoog gingen
ik zou niet kunnen wachten tot maandag denk ik :o weet niet hoe het bij jullie is, maar ik mocht op de materniteit bloed laten trekken en dan wist ik 2u later ofzo het resultaat al
Nova
4 November 2011, 12:19
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook voortdurend met het idee rondgelopen dat ik mijn maandstonden moest krijgen. Ik had zo'n zeurderige, trekkende krampen in mijn onderbuik.
Ik duim dat dit het mag zijn, Fame!
Jippie01
4 November 2011, 12:48
Amai Fame, ik hoop het zo voor je.
Nu als ik jou was, zou ik nu toch ook al naar een andere ha gaan...
En dan kan je maandag nog eventueel naar je eigen ha gaan om te checken of de waarden stijgen...
De duimen draaien ook hier op volle toeren! ;)
Koke
4 November 2011, 13:18
Oh Fame, ik hoop zo hard met je mee dat het eindelijk prijs is!!! 't Zal een lang weekend worden, hopelijk brengt een dikke streep dan toch nog wat zekerheid! Duim, duim, duim!!!
ka80
4 November 2011, 14:15
Ik ben ook hevig aan het mee-duimen!
Ook ik had ms-achtige krampen bij beide zwangerschappen in het prille begin, ik was er dus ook van overtuigd dat mijn ms zouden doorkomen. Bij de eerste zw had ik pijnlijke borsten, bij de tweede niet (is pas veel later gekomen).
Kan je niet zoals Dorien zegt, snel naar een andere dokter gaan? Wie weet heb je vandaag nog resultaat?
xxxx
Fame
4 November 2011, 15:50
ik weet het niet goed... ik zou het liefst eerst willen wachten tot het streepje wat donkerder wordt of tot ik positief test met de KV 2x5€ test
morgen ochtend test ik opnieuw, heb nog wel testjes liggen dus...
op zich ben ik al wat gerustgestelder dan gisteren na de gesprekken hier in de deze topic van deze morgen.
mijn eigen dokter is toch vertrouwder... zie er toch een beetje tegenop om naar een andere te gaan.
tiger
4 November 2011, 16:03
Fame, ik begrijp dat je er wat tegen op ziet om naar een andere ha te gaan. Ik zou dat ook liever niet doen.
Het zal dan een spannend weekendje worden. Hou ons op de hoogte of de streep donkerder wordt.
Fame
4 November 2011, 16:08
zeker weten... ik houd jullie op de hoogte :)
Roosje
4 November 2011, 16:53
Wauw, ik heb blijkbaar heel wat gemist door even niet op het forum te komen.
Fame, ik duim echt super hard voor je.. dat het weekend snel om is en dat je nadien een heel duidelijk en positief resultaat krijgt!!!
brientje
4 November 2011, 18:20
@fame ik duim voor je
Fame
5 November 2011, 10:20
vanmorgen de KV 2x5€ gedaan en negatief.... :o dus hier weer wat meer onzekerheid.
mijn vriend zei meteen : stomme test, die moet je niet meer doen, die andere zijn veel beter :)
junior
5 November 2011, 14:05
Dat wil nog niets zeggen Fame, ik testte in het begin ook lichtjes positief met de ene en duidelijk negatief met de andere...
Hopelijk weet je snel meer!
Fame
5 November 2011, 22:34
ik hoop het echt, heb sinds vandaag ook geen beweging meer in de darmen en de borsten doen minder pijn... mijn hoop vervliegt steeds een klein beetje meer...
morgen ochtend weer testen met de KV 2x10€ (die een plus geven) en hopen dat die mij weer wat geruststeld :o
Fame
6 November 2011, 09:07
de KV (2x10€) is hartstikke negatief :alien-sad:
de borsten zijn ook helemaal ingezakt....er is geen hoop meer dus :(
ik ga stoppen met de utrogestan, dan kunnen mijn ms doorkomen.... ben nu even een wrak
Meetje
6 November 2011, 10:19
Ik heb meegelezen en vind het vreselijk balen voor je.
Hier vanochtend ook een negatieve test, weet zelfs niet eens meer welke ronde ik zit :(.
junior
6 November 2011, 10:24
Ik vind het heel erg voor je Fame! Sterkte in ieder geval ...
Mieke
6 November 2011, 10:46
Pfff Fame, niet leuk!!
Koke
6 November 2011, 13:16
Dikke knuffel fame!!!
boeleke2704
6 November 2011, 14:10
Oh Fame,
ik vind het zo erg voor je!!
Dikke knuffel meid.
(al zal dat niet zoveel helpen hè...)
Wou dat ik meer kon doen zodat je de moed erin kan houden!!
mini
6 November 2011, 15:21
Dikke knuffel Fame!
Mss kan je beter jou gyné bellen?
Fame
6 November 2011, 15:45
ik snap er nu echt niets meer van...
nu ga ik (ettelijke uren na vanmorgen !!!) naar die test kijken en staat er toch een licht streepje....
weet niet meer wat te denken nu...
is het een trage start of is het op sterven na dood ??
even weer wat hoop gehad, maar is dit wel de moeite om hoop te blijven houden ? wat denken jullie ?
sowieso bel ik morgen de gyn...
mini
6 November 2011, 16:03
Ik wil nu ni negatief klinken, maar ik vrees dat het een indroogstreepje is :o
Fame
6 November 2011, 17:05
ok, klinkt inderdaad logisch,,...maar als je dus een indroogstreepje hebt... heeft dit niets meer met HCG te maken ?
mini
6 November 2011, 17:30
Nee, helaas ni
junior
6 November 2011, 20:19
Ik wil je zeker geen valse hoop geven, maar ik had hetzelfde aan de hand: negatieve test die pas na een hele tijd een positief resultaat gaf... Maar het kan natuurlijk ook een indroogstreepje zijn zoals Mini zegt.
Ik denk dat je best even naar je dokter gaat, dan weet je het tenminste zeker.
Fame
6 November 2011, 20:50
ok, thanks Mini en Junior...
weet je, jammer dan, maar ik weet tenminste weer waar ik aan toe ben.
op de een of de andere manier is dit goed te verwerken maar onzekerheid en onduidelijkheid is gewoon slopend...
dus liever negatief nieuws dan onzekerheid ;)
ik voel mijn ms al komen,... ik hoop dat ik ze morgen heb dan kan ik verder.
dag 3 bloed prikken, dag 12 follikelmeting, ventje zaadtest en verdere opvolging door de gyne...
hopelijk haalt het wat uit :)
tiger
7 November 2011, 07:55
Fame, lees het nu pas, vind het zo erg voor je!
Had zo gehoopt dat het positief zou zijn.
Prutske5
7 November 2011, 08:09
pffft zeg, *niet leuk*
je hebt wel een heel goede ingesteldheid hoor, nieuwe cyclus - nieuwe kans. én onder begeleiding :) hier wordt volop meegeduimd!
Maar straks toch bellen naar de gyne he!
Maya
7 November 2011, 08:42
heykes meideke,
lees het ook nu pas, wat stom seg...
een superdikke knuff zene!
hier ook aant wachten op die rotte ms en dan idd dag 3 echo, dus ik tel samen met jou af!
Indy
7 November 2011, 09:18
ooh Fame toch, was zoo aan het hopen op goed nieuws...
ik ging al een beetje door een rollercoaster van gevoelens bij het lezen van alles, wat moet dat bij jou dan wel niet zijn die het beleeft.
Maar met die geweldige ingesteldheid van jou kan het toch niet anders dan dat het goedkomt!
ik blijf aan je denken! succes
en dikke knuffel
dorien_951
7 November 2011, 09:33
Nieuwe kans...
Zie deze ronde als een oefenronde met het allereerste gebruik van utrogestan.
Nu je lichaam dit kent zal het volgende keer wel raak zijn. Je staat weeral een stapje korter bij!!!!
Fame
7 November 2011, 09:41
thanks Ladies...
het voelt echt alsof ik er tegen aan zit... en het telkens weer "net niet" redt... dusss,... een van de volgende keren moet het echt wel aan mij zijn hoor :)
ik ga proberen vandaag naar de gyn te bellen, al krijg ik die moeilijk te pakken dus misschien als het vandaag niet lukt, vanavond proberen ofzo...
hier nog steeds geen ms, wel al vaak de gedachte dat ze er zijn, maar nog even wachten tot ze er effectief zijn en dan tellen we samen af Maya :)
Pumbach
7 November 2011, 09:48
He Fame, vind het superjammer voor je! Ik weet het, jullie zijn al lang aan het proberen, maar misschien kan je proberen even die eerdere rondes opzij te zetten in je hoofd? Rondes waar je nog geen hulp kreeg die blijkbaar nodig blijkt te zijn... Het is nu 'pas' de tweede ronde hé met hulp, dus er is nog niks verloren! Je positieve ingesteldheid zal je ook wel goed doen!! Veel moed voor de komende maand :-).
Fame
7 November 2011, 09:49
He Fame, vind het superjammer voor je! Ik weet het, jullie zijn al lang aan het proberen, maar misschien kan je proberen even die eerdere rondes opzij te zetten in je hoofd? Rondes waar je nog geen hulp kreeg die blijkbaar nodig blijkt te zijn... Het is nu 'pas' de tweede ronde hé met hulp, dus er is nog niks verloren! Je positieve ingesteldheid zal je ook wel goed doen!! Veel moed voor de komende maand :-).
thanks voor de glimlach op mijn gezicht :):)
Fame
21 November 2011, 18:47
net terug van de Gyn en niet zo goed nieuws...
de Gyn heeft geen rijpe follikel kunnen zien, enkel een kleintje van 7cm
het is afwachten tot de bloeduitslag morgen binnen is maar ik heb alweer 2 opties...
optie 1 :
ik heb alweer de eisprong al gehad en dan is de kwaliteit van mijn eicellen niet goed,
op 12 dagen kan een eicel niet goed genoeg rijpen, volgens de Gyn.
dan is deze cyclus verloren en wordt ik doorverwezen naar fertiliteit.
waarschijnlijk moet ik dan aan de clomid of de menopur.
optie 2 :
mijn eisprong moet nog komen en dan heb ik deze maand nog een kans,
dan heb ik gewoon een langere cyclus deze maand.
maar dan zit nog steeds de kans op slechte eicellen erin want een follikel groeit max 0,2cm per dag.
een rijpe follikel moet minstens 2cm zijn om goed te zijn.
dwz dat ik binnen 7 dagen pas eisprong zou hebben en ik zit nu al met zoveel pijn, dus dit zegt me dat mijn eisprong dus zeker geen 7 dagen meer op zich gaat laten wachten.
sowieso kunnen ze in het bloed alles zien dus weten we morgen meer.
KI of IUI was nu geen optie daar als er geen goede eicellen zijn, KI of IUI helemaal geen zin heeft. :(
als na de zaadtest blijkt dat mijn ventje zijn zaadjes niet snel genoeg zijn of niet van te beste kwaliteit dan komt KI/IUI weer in de picture, maar dan moeten mijn eicellen wel van goede kwaliteit zijn, met of zonder clomid/menopur...
konijntje
21 November 2011, 18:52
hey fame,
Clomid zorgt toch net dat uw eicellen beter en sneller rijpen?
Mja allez bij ons is er ook geen reden voor IUI hé enkel omwille van de hormoonstabilisatie doen ze dit en omdat we na 30 maanden al lang genoeg proberen.
Ik hoop voor jou dat je deze maand nog kans maakt en anders meteen naar fertiliteit kan.
dikke knuffel
Indy
21 November 2011, 18:53
hey Fame,
ik hoop op een komende kans en snelle zwemmertjes :)
veel succes en hopelijk "goed" nieuws morgen!
dikke kus
Fame
21 November 2011, 20:55
voila se, ne heeeelee grote creme glace... pijnstiller voor dipjes :D
Nova
21 November 2011, 21:15
Laat het u smaken! Hopelijk komt er morgen goed nieuws jullie richting uit.
( lap, nu heb ik ook goesting in een dame blanche, sebiet eens mijn diepvries induiken.. )
Maya
21 November 2011, 22:06
heykes meideke,
ik duim dat je uitslag bn wel goed is!
en idd ook wij hadden eigenlijk geen reden om met iui te beginnen, maar gezien de tijd die we al bezig zijn, leek dit het beste...
ik zou zeggen laat je ijsje smaken hoor!
en hou ons maar op de hoogte!
sms me morgen maar, want ik ga morgen na iui rusten...
xxx
Fame
21 November 2011, 22:33
heykes meideke,
ik duim dat je uitslag bn wel goed is!
en idd ook wij hadden eigenlijk geen reden om met iui te beginnen, maar gezien de tijd die we al bezig zijn, leek dit het beste...
ik zou zeggen laat je ijsje smaken hoor!
en hou ons maar op de hoogte!
sms me morgen maar, want ik ga morgen na iui rusten...
xxx
is goed, ik sms je morgen :)
rust goed uit
Fame
22 November 2011, 10:42
Net de gyn aan de telefoon gehad,...
mijn eisprong was dus al geweest, reeds op dag 11 of 12.
dwz dat mijn eitjes niet genoeg rijpen en te vroeg springen.
deze cyclus is helaas verloren maar volgende cyclus ga ik aan de clomid.
mijn ventje zal einde van de week zijn zaadstaaltje binnen brengen en dan weten we woensdag het resultaat daarvan.
als zijn zaad niet al te goed is, gaan we meteen voor IUI.
ik heb weer moed gevonden,.... :)
zoals altijd bij mij : liever slecht/minder goed nieuws dan geen nieuws en in onzekerheid blijven zitten...
Jyotsna
22 November 2011, 10:55
jammer dat deze cyclus nu verloren is, maar goed dat je nu weet wat er aan de hand is
hopelijk heeft je ventje goede zwemmertjes
Mieke
22 November 2011, 10:55
Soms is het idd beter om 'slecht' nieuws te krijgen maar waar er wel een oplossing voor is dan in die onwetendheid te blijven van 'alles is ok'.
Hopelijk doet de clomid goed z'n werk en kunnen jullie vanaf volgende maand ook aftellen!
Maya
22 November 2011, 13:12
je weet het he meid, ik blijf voor je duimen zene!
ik duim dat je ook goed uitslag van je ventje zen testen krijgt se!
superdikke knuff
konijntje
22 November 2011, 13:38
Ik ga keihard duimen dat het vanaf nu echt vlot mag lopen en snel prijs mag zijn. Ik weet als geen ander hoe erg het is al zo lang een kinderwens te hebben!
dikke knuffel
ruth
23 November 2011, 09:59
@Fame, ik was van hetzelde principe, ik had liever dat ze iets vonden waardoor we niet zwanger geraakten dan handelen ze er tenminste naar. Anders zijn ze, denk ik, rapper geneigd om nog even te wachten en de natuur een kans te geven.
Veel succes!
Prutske5
24 November 2011, 12:54
Jawatte... Niet het nieuws dat iemand wil horen, maar idd, ze weten nu eindelijk wat er scheelt.
Ik blijf voor je duimen hoor!
Fame
2 December 2011, 14:52
vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 22 dagen, dat is idd veel te kort om mooie gerijpte eicellen te hebben,...
deze cyclus beginnen we met clomid, hopelijk haalt dat iets uit.
ook de resultaten van de zaadtest van mijn ventje waren binnen en die zijn niet zo goed.
het aantal moet tussen de 20 en 30 liggen (duizend per ml of miljoen per ml, ik weet niet meer juist hoeveel)
mijn ventje had 15, dus teweinig
de beweegelijkheid was ook niet denderend en de uitslag van de morfologie wachten we nog op maar de gyn verwacht dat die ook niet zo goed zal zijn want anders is de beweegelijkheid ook beter.
dus verwijst ze ons door naar de fertiliteit.
ik heb een afspraak gemaakt voor 4 januari want december zat al volledig vol.
dussss.... deze cyclus nog bij de gyn met clomid en als dit niets wordt, gaan we meteen door naar IUI....
toch mooie vooruitzichten voor 2012 :):)
tiger
2 December 2011, 14:58
Fame, niet zo goed nieuws ivm de zaadcellen. Maar wel goed dat jullie nu eindelijk bij de fertiliteitsarts terecht kunnen. Volgende jaar zal jullie jaar worden!!
Pumbach
2 December 2011, 16:57
Inderdaad, Fame, nu weet je tenminste waar naar 'uit te kijken', al begrijp ik wel dat dit gevoel soms wel wat tegenstrijdig kan zijn. Aan de andere kant, de tijd van proberen is voorbij, nu gaan jullie voor de oplossingen!
Maya
2 December 2011, 17:23
Fame!!!
ik voel gewoon dat IUI echt hét voor jullie is se!
ok zijn resultaten waren niet schitterend, maar dat hoeft ook helemaal niet bij IUI he!
daar filteren ze de beste vissekes uit en die gaan recht naar uw eitje dat tegen dan met de clomid wel zal groeien! ps als je veel last hebt van clomid, vraag dan maar direct menopur!
succes meid! 2012 zal jouw jaar worden!!!!!
x
Fame
2 December 2011, 19:41
@ Pumbach, je beschrijft het goed, het is inderdaad zo'n tegenstrijdig gevoel soms, maar 2012 wordt echt ons jaar. vooral omdat het nog 365 dagen heeft hihi...
@ Maya, wat voor bijwerkingen kan de Clomid hebben?
ik hoop eigenlijk dat het met clomid beter gaat qua pukkels, omdat er vrouwelijk hormoon in zit.
en door de PCO heb ik teweinig vrouwelijk hormoon,
ik sta nu weer vol bulten, 5 dikke zweren waar mijn hele kin van pijn doet, en mijn linker kaak helemaal vervormd is....
het onevenwicht tussen mannelijke en vrouwelijke hormonen zorgt voor die pukkels en zweren.... dus ik heb veel hoop dat de clomid dat alvast zal verminderen.
mini
3 December 2011, 09:23
15 is verminderd vruchtbaar, wnnr het aantal lager dan 5 is dan spreken ze van onvruchtbaarheid. Alles dat boven de 20 ligt is het gemiddelde.
Zo kregen wij de uitleg van de uroloog wnnr mn man een vasectomie liet doen.
Bij hem moet het natuurlijk 0 zijn. Maar dat is een heel andere zaak.
Ik ben wel blij dat je gyne er echt vaart achter zet. Het kan ni anders of 2012 wordt jullie jaar!
Fame
3 December 2011, 10:54
ja zo werd het mij ook ongeveer uitgelegd, de gyn zei dat het niet dramatisch was maar deze cijfers zijn wel een reden voor IUI... :)
Bo
3 December 2011, 11:20
Ik wens je héél veel succes meid :)
Indy
3 December 2011, 22:28
naar welke fertiliteitsarts ga je gaan? welk ziekenhuis?
een vriendin van mij was heel tevreden van Middelheim.
ik duim in ieder geval voor een super 2012 :)
Fame
4 December 2011, 09:41
ik heb op 4 jan een afspraak bij Dr Coeman in Klina.
ik ben doorverwezen door Dr Crijns die ook in Klina zit dus ze hebben mijn dossier al.
vandaag begin ik met de clomid dus hopelijk lukt het deze ronde en is de fertiliteit niet meer nodig
brientje
4 December 2011, 15:11
hey fame
ik moet ook van gyné clomid nemen maar samen met pregnyl hopen dat het voor ons iets gaat uithalen maar ze hebben mij gezegt dat je van clomid last kan hebben
Maya
5 December 2011, 08:49
go fame! go fame!!!!
Koke
5 December 2011, 09:22
Héél veel succes!!!
Dat 2012 voor jullie een jaar mag worden om nooit meer te vergeten!
Flora
5 December 2011, 13:35
Heel erg veel succes!
Ik ben bij dr Kinget, zit bij dr Cryns op de privé praktijk..
X
Flora
jen
5 December 2011, 14:15
veel succes fame :) bij mijn man waren zijn zwemmertjes ook helemaal niet goed en bij mij was het ook niet helemaal in orde en bij ons was het de eerste keer gelukt met IUI dus komaan é hopelijk bij jou ook :)
Vitje
5 December 2011, 14:30
Veel succes Fame!
Ik heb in het begin ook Clomid genomen samen met Pregnyl (af en toe eens Menopur), maar zonder resultaat (3 pogingen). Ik had het probleem dat mijn bmslijmvlies steeds veel te dun was. We hebben dan nog 2 inseminatie pogingen gedaan, maar ook hier negatief. Ben dan overgeschakeld naar een andere gyne en hier moet ik Gonal F inspuiten en dan Pregnyl. Hier heb ik wel beter resultaat mee. We zijn nu aan de 2de poging bezig bij de nieuwe gyne. Gisteren eisprong gehad en ons huiswerk gemaakt en nu afwachten. Spannend allemaal! :-)
Fame
6 December 2011, 20:42
thanks ladies, ondetussen zit in aan cyclusdag 5, dus al 3x Clomid genomen en moet eerlijk zeggen, heb nog nergens last van...
@Flora, ik zit ook bij Dr Cryns op de privépraktijk, vanaf volgende ronde ga ik naar Dr Coeman van de fertiliteit in klina.
zag trouwens dat je van Kalmthout bent, daar heb ik bijna mijn hele jeugd gewoond en naar school gegaan.
nu woon ik in Essen, wat op een steenworp van Kalmthout is :)
idep
6 December 2011, 22:25
Ik heb geen ervaring met wat jullie moeten doormaken, maar ik wens jullie vanuit heel mijn hart een lief baby'tje in 2012!!!
Inge_Sven
7 December 2011, 08:32
@Fame: Nu niet om nieuwsgierig te zijn, maar ik woon ook in Essen :). De wereld is klein :d
Nog véél succes!!
XxX
veerle
7 December 2011, 08:53
hey fame;
veel succes met je behandelingen!!! duim voor je xx
Flora
7 December 2011, 10:05
De wereld is heel klein! Ik ben stiekem van Wuustwezel afkomstig maar voel me al een jaartje helemaal "Achterbroekenaar" :)
Leuk dat er zo mensen uit de geburen zijn, dat maakt het allemaal dat ietsje echter :)
X
Flora
Liene
7 December 2011, 11:26
Ik ben niet van die regionen :D, maar wens jullie ook allemaal een pracht van een baby toe in 2012!!
Fame
7 December 2011, 15:54
hey leuk, Inge, we zijn dus echt wel met een paar die bij dicht bij elkaar wonen :),
ik woon in het bos (wildert)
achterbroek is hier ook om de hoek :)
Wheelee
7 December 2011, 15:56
Heel veel succes Fame.....
grtz Wheelee
Fame
7 December 2011, 15:58
Heel veel succes Fame.....
grtz Wheelee
thanks Wheelee, jij was toch diegene die in ronde 26 pas zwanger was hé ?
Inge_Sven
8 December 2011, 13:30
Ik woon in 1 van de appartementen tegenover de apotheker op de 1ste verdieping.
Kheb altijd al wel op de wildert gewoond hoor. We gaan trouwens volgend jaar in december mijn ouderlijk huis verbouwen om daar te gaan wonen. Dus ik ga wrs mijn hele leven in hetzelfde huis wonen :).
Het huis waar ik altijd gewoond heb is op de kalmthoutsesteenweg schuin tegenover het kapsalon.
Idd, wel leuk als er zoveel dichtbij wonen!
XxX
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.