Volledige versie bekijken : Bloedverlies
Coconutjah
19 February 2009, 16:58
Hey ben pas zwanger en had een vraagje...
Heb juist gemerkt bij naar het toilet dat ik bij het afvegen wat bloedverlies had...geen klontertjes gewoon wat roze-rood verlies?
Is dit door de innesteling? Ben nu 4 weken en een paar dagen...iemand raad? Want maak me toch ongerust hoor!
xxx
mammiii
19 February 2009, 17:11
Dat is het juist denk ik want heb al eens gehoord (van in de les) dat als je roze bloed hebt, het juist wel toont dat je zwanger bent. Ik heb ook nog beetje roze bloed verloren in de eerste week en 5 week.. De gyne is altijd den besten voor het aan te vragen eh. Of bellen naar kliniek en dan vragen voor doorverbonden te worden. Dat gaat ook ,zij kunne ook je vragen beantwoorden.
Coconutjah
19 February 2009, 17:18
Heb juist gebeld met de vroedvrouw en die zei ook dat het een innesteling kan zijn maar zou toch geruster zijn het van iemand te horen die dit ook heeft gehad! Ze zei wel moest het zijn als er klontertjes komen ik naar spoed moest gaan maar dat dat wss wel niet zou gebeuren..
Bedankt...ik hoop dat het bij roze blijft...x
Annelies
19 February 2009, 19:38
hey, ik heb dit ook gehad, 2x zelfs, eens op 6 weken en dan nog eens op 7weken een half.
was ook direct in paniek, aangezien ik al eens een miskraam heb gehad,
maar kijk er was blijkbaar niets aan de hand en ik ben nu toch al 13w en een beetje
xxx
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.