PDA

Volledige versie bekijken : mooi zwanger op de foto met Lieve Blancquaert

Kathleen Coppens
19 February 2009, 13:25
Hoi,

Ik zou jullie graag op de hoogte willen brengen van een superleuk initiatief dat ik gevonden heb! Via de website www.hemelsrond.be zag ik dat er op zaterdag 14 maart een fotoshoot plaatsvindt in Brussel en dat ALLE Belgische zwangere vrouwen uitgenodigd zijn!! Lieve Blancquaert zal gedurende de hele dag foto's trekken en er komen ook tal van zwangere BV's mee op de foto. Daarnaast krijgt iedere vrouw een individuele foto van haarzelf! We mogen aandoen wat we willen en een stiliste en visagiste zullen terplekke ons een beetje opsmukken. En dit alles voor het goede doel Moeders voor Moeders! Ik schrijf me alvast in !!! wat denken jullie hiervan?

Groetjes,

Kathleen

Kimmy
19 February 2009, 17:13
ik schreef ook in!
nog mensen???

lady bug
19 February 2009, 19:27
kzie da hier precies ook wel zitten

kingka
19 February 2009, 20:17
Hoi,
wat denken jullie hiervan?
Ik denk dat "O Sérieux" een PR bureau is dat een beetje tè goed haar werk doet maar zeker niet o serieux te nemen :D

Ik ontving vandaag een email van dit PR bureau over hetzelfde event, deze kwam van iemand met een andere naam maar werd wel vanop dezelfde computer (IP adres) verstuurd. Als mevrouw Coppens echt zwanger is en niet voor bovenstaand PR bureau werkt dan heb ik niets gezegd, maar anders lijkt het me wel redelijk flauw om zich als zwanger voor te doen en zo mensen te overtuigen om toch deel te nemen.

Kathleen, graag je reactie...

Kimmy
20 February 2009, 09:28
da's idd wel redelijk grof, vooral omdat het toch niet tegen de regels zou zijn om even reclame te komen maken hier voor dit event??

Kathleen Coppens
20 February 2009, 09:44
beste,

Ik ben Eva Roland en werk inderdaad voor O Sérieux. Wij organiseren deze fotoshoot en het belooft heel tof te worden! Kathleen is onze interim en is momenteel zwanger.. Zij zag dit event natuurlijk ook meteen zitten! Daarom heeft ze jullie via deze weg op de hoogte gebracht. Daar zij zelf niet mee instaat voor de organisatie, wou ze graag op deze manier haar steentje bijdragen. Wij hopen van harte dat er nog veel andere mama's in spe geïnteresseerd zijn en indien jullie nog verdere vragen hebben mogen jullie me altijd contacteren op het nummer 02/772.20.50.

Hopelijk tot dan!

Groetjes Eva

ka80
20 February 2009, 13:46
Hallo Eva, waarom heeft Kathleen zelf niets geschreven en waarom gebruik je haar naam (detail: voor-en achternaam op een forum) ? Soit,... ik zal er zeker niet bijzijn maar in ieder geval, veel geluk met het project.

kingka
20 February 2009, 20:01
Hihi, op Het Laatste Nieuws hebben ze er ook lucht van gekregen. Maar ze weten daar niet dat Philadelphia een product is van Kraft en dus geen bedrijf...

"Toekomstige mama's die met hun bolle buikje willen poseren voor de lens van Lieve Blancquaert, kunnen daarvoor terecht bij Kraft en Philidelphia. Beide bedrijven organiseren een shoot voor het goede doel." (van http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinderen/article/detail/711073/2009/02/20/Gevraagd-dikke-buikjes-voor-fotoshoot.dhtml)

't is niet om de ramptoerist uit te hangen, maar dit wilde ik jullie toch niet onthouden :D

Trinity
21 February 2009, 09:26
Tja, het zal niet de eerste of de laatste kemel in een krant zijn zeker :)

Mrs O.
21 February 2009, 12:05
ih artikel staat dat lieve B de groepsfoto zal trekken.. dan staat er dat individuele foto's door een andere fotograaf zullen gemaakt worden..; Maakt het ineens al veel minder spectaculair hé :)... én totaal verschillend wat er in het openingstopic staat hierboven...

mammiii
21 February 2009, 12:57
Heb het gelezen op Hln.. maar zowieso is dit ietsje te ver voor mij :D..en ook met mijne platte rust zalt zeker al ni gaan.
X

ka80
21 February 2009, 13:28
ih artikel staat dat lieve B de groepsfoto zal trekken.. dan staat er dat individuele foto's door een andere fotograaf zullen gemaakt worden..; Maakt het ineens al veel minder spectaculair hé :)... én totaal verschillend wat er in het openingstopic staat hierboven...
Maar natuurlijk,.... de PR en reclamewereld he, alles wordt altijd zo positief voorgesteld, zo erg dat ze er zelfs voor zouden gaan liegen, precies of Kathleen Coppens is de "interim" van het PR bureau. Ik geloof er niks van, moest ik die interim zijn zou ik er niet echt mee kunnen lachen, is gewoon puur verzonnen. En Philadelphia en Kraft, 2 bedrijven, hahaaaa!!

Kimmy
1 March 2009, 19:52
is er nu iemand die nog heeft ingeschreven?
ik ga namelijk helemaal alleen en zoek dus gezelschap :)

lies
1 March 2009, 21:33
handig ook, zo'n naam nemen die duizend keer voorkomt in vlaanderen, zodat niemand je kan googlen :)

Kimmy
9 March 2009, 18:07
niemand? :(

mammiii
9 March 2009, 18:45
ewel ,, ik durf precies ni echt. Heb al gehoord dat het flauwe kul was....

Kimmy
9 March 2009, 19:27
flauwe kul, hoe bedoel je?

mammiii
9 March 2009, 19:37
Aleja zoals ik zie hier op het forum zijn er niet veel die erin geloven.. (heb het wel gezien op hln, mr dan nog).
Kvertrouw het ni echt , nou ja kan wel zijn dat ik een heel verkeerd gedacht heb hoor hierover.
En ik woon ook in Brugge, mja is ook beetje ver he :) x

Mrs O.
10 March 2009, 10:17
hey kimmy, ik dacht dat lady bug haar ook had ingeschreven...

Kimmy
10 March 2009, 16:47
ik kreeg deze e-mail en ben zooooooooooo ontgoocheld :(
ik had al kruippakjes gekocht voor Moeders voor Moeders, de dag vrijgehouden en ik keek hier echt naar uit!! :(
er was beloofd ons op de hoogte te houden minimum vier dagen voor het event, ik dacht dat het over het uur en de locatie ging, maar nee, ze laten meer mensen inschrijven dan ze nodig hebben en laten hen dan maar enkele dagen van tevoren weten dat het niet meer nodig is...

"Beste mama in spe,

Eerst en vooral wenst Philadelphia je een dikke proficiat met jouw zwangerschap! Ook willen wij je van harte bedanken voor de belangstelling die je toonde voor onze “hemels rond” actie! Wegens het immense succes van deze inschrijvingen, moeten wij met spijt in het hart meedelen dat sommige toekomstige mama’s niet zullen kunnen deelnemen. Lieve Blancquaert zal twee volle dagen shooten en dat betekent dat er maximum 100 vrouwen per dag kunnen deelnemen. Jammer genoeg moeten wij je melden dat je er niet bij kan zijn… .

Maar omdat Philadelphia graag zijn woord houdt, schenken zij ook voor jouw inschrijving 25€ aan Moeders voor Moeders. Zo draag je onrechtstreeks toch nog je steentje bij en help je een behoeftige mama in nood!

Bezorg je ons per terugkerende mail je volledige adres, dan vind je binnenkort ook een leuke verrassing in je brievenbus.

Wij wensen je alvast een wolk van baby en wie weet tot binnenkort"

Nala'tje
10 March 2009, 16:52
pfffffffffffff boerenbedrog ja!!!

Mrs O.
10 March 2009, 16:55
oh sorry kimmy.... je keek er zo nr uit... mr is toch weeral raar hé !!!
Ik denk dat dit alles plaatsheeft op babybeurs in brussel... zal is kijken zondag wanneer ik ga (mama en ik zijn van dag veranderd) of er effectief ne fotoshoot is daar...

Kimmy
10 March 2009, 16:56
ben echt verdrietig....

ik geloofde d'er echt nog in, hoewel jullie er allemaal op afgaven!

Trinity
10 March 2009, 17:04
Is echt jammer voor je. Vind het vooral raar aangezien jij je ingeschreven hebt op de dag dat kathleen coppens het berichtje poste. Misschien overwegen om eens bij je locale fotograaf te gaan? Kost natuurlijk geld, maar is toch een onvergeetelijk aandenken aan je buikje.

mammiii
10 March 2009, 17:22
Ik ga voor gips binnen 2 weken , is ook fijn ze :),, kan je zelf kopen ook hé.
Maar mijn stiefpa is soort van kunstenaar en heeft da ook ng gedaan bij men moederke.

Kimmy
10 March 2009, 17:30
dank je om mij op te beuren lieverds! :)

kleinke
10 March 2009, 19:04
ocharme kimmy, je wou dit zo graag doen! vind het echt spijtig voor je

kingka
10 March 2009, 20:40
da's weer ni echt serieus nee... ik ben het eens met Nala'tje "boerenbedrog" is het juiste woord van in 't begin

Sorry voor de teleurstelling Kimmy. Ik ga vrijdag naar de Makro en om je te wreken zal ik speciaal 3 dozen La Vache Qui Rit kopen, en geene Philadelphia ;)

ka80
10 March 2009, 20:59
hahaaa das een goei! Hier in Frankrijk verkopen ze geen philadelphia dus ik kan niet mee boycotten! Louche zaak,... vind het ook erg voor je Kimmy, waarschijnlijk hadden ze niet genoeg inschrijvingen en hebben ze alles moeten afgelasten maar om het mooi te verdraaien en geen gezichtsverlies te lijden (all about the image) zeggen ze dat er teveel inschrijvingen zijn. Ben er zeker van!!