PDA

Volledige versie bekijken : banner onder en boven

mini
19 February 2009, 10:54
Hoi,

Ik heb de laatste twee weken een probleem *bloos*
Telkens ik een topic open, dan schuift de reclame-banner (die boven en onder het forum staat) mee in het topic. Als'k naar beneden scroll dan staat die soms midden in een tekst en blijft daar staan.
Pas als'k het topic verlaat en terugkeer, staat die soms weer normaal.
Ik weet niet of het aan mijn pc ofzo ligt/ of een instelling/ of het forum. :/

Kan je me helpen Kingka?

kingka
19 February 2009, 14:48
Mini, kan je mij zeggen welke browser je gebruikt: naam + exacte versie? (deze informatie vind je meestal via het 'help' menu)

Er is de laatste 2 weken niets veranderd aan het forum, maar misschien is in tussentijd je computer geupdated?

Het lijkt mij eerder een bug in je browser dan een probleem met de website, maar als het een (zoveelste) algemene bug in Internet Explorer is dan moet ik wel op zoek naar een workaround. Binnen dit en een maand upgraden we sowieso naar een nieuwe versie van de forum software, hopen dat het probleem dan is opgelost.

isabelga
19 February 2009, 16:52
Kingka, ik heb hetzelfde probleem.
die witte banner met Google Ads staat over het vakje waar je berichten kan schrijven.
niet altijd ... dat is het rare. nu staat hij goed en 1 minuut geleden stond hij over het vak

Trinity
19 February 2009, 17:06
met safari hier geen probleem.

lies
19 February 2009, 18:12
firefox en chrome geen probleem.

kingka
19 February 2009, 19:42
Het is inderdaad een probleem met Internet Explorer, en ik kan er helaas weinig aan veranderen. Ik denk wel de oorzaak te kennen: de reclame wordt aangeleverd via een externe website en verschijnt daardoor iets later dan de rest van de pagina, internet explorer past de pagina schikking na het laden van de reclame niet aan waardoor hij de reclame stomweg over de andere inhoud plaatst.

Ik heb de code van de pagina nog eens nagekeken en de twee blokken ("snelle bijdrage" en het reclame blok) zouden perfect gescheiden moeten zijn.

Dus ik vrees dat er maar één oplossing overblijft... Internet Explorer buitengooien. Mozilla Firefox kan je downloaden via http://www.mozilla-europe.org/nl/ (gebruiksvriendelijker, sneller, veiliger en meer gratis dan het Microsoft product)

groetjes,
kingka

snoezel
19 February 2009, 20:16
dat is mijnen echtgenoot hé :D

mini
19 February 2009, 22:00
Zal eens zien sé ;)
Bedankt voor de info in ieder geval
En vooral voor de moeite die ge gedaan hebt :)

kingka
20 February 2009, 07:53
Het probleem zou in elk geval opgelost moeten zijn wanneer we upgraden naar de nieuwe forum software.

mini
20 February 2009, 09:48
Ik ben overgeschakeld (had het eigenlijk al véél eerder moeten doen, achteraf gezien) :P
Want het surfen gaat een stuk vlotter ;)
De pagina's laden véél maar dan ook véél sneller! :D

mini
20 February 2009, 09:49
Bedankt Kingka!
Wat zouden we zonder u beginnen é?! ;) :P