PDA

Volledige versie bekijken : EEN JONGEN!!!

Miek
17 February 2009, 22:39
Gewoon even schreeuwen!!! We krijgen een jongen!!!!!!!!
Wat raar! Voor ik zwanger was dachten we allebei dat we een meisje zouden krijgen, en sinds de zwangerschap hadden we beide het gevoel dat het toch een jongen zou zijn, en ons voorgevoel is dus waar... het zal een jongen worden!

kletsmadam
17 February 2009, 23:24
Hehe proficiat met je goede voorgevoel ;)
Hopelijk komt de voorspelling van de gyné nu uit he, stel u voor dat hij zich nu nog zou vergist hebben ^^

Espritbaby
18 February 2009, 01:12
Proficiat.
Mijn voorgevoel zegt ook een jongen, maar iedereen in ons omgeving is ervan overtuigd dat het een meisje is.
Wie weet is mijn voorgevoel net zoals bij jullie en is juli de jongens maand.

Groetjes

snoezel
18 February 2009, 07:38
proficiat!!!
ik dacht in het begin dat het een meisje ging zijn (wij wisten het pas met de geboorte)
en rond een week of 25 was ik er echt van overtuigd dat het een jongen was.
iedereen bleef maar beweren dat het een meisje ging worden maar kijk, ik heb toch gelijk gekregen!

Mrs O.
18 February 2009, 10:14
proficiat met het grote nieuws !!!! is leuk hé om te weten wat het is... :)

Wij zitten ook al 4 weken op wolkjes sinds we weten wat het geslacht is hihi... Maandag zie ik toto nog is bij de gyné... kan het nog is bevestigd worden :)

mini
18 February 2009, 10:43
proficiat!

Nala'tje
18 February 2009, 11:28
proficiat!!

ka80
18 February 2009, 13:25
Proficiat Miek!

Ik was ook zooo zeker dat het een jongetje was, al van helemaal in het begin. Wij waren dus ook helemaal niet verrast toen de gyne zei dat het een jongetje was. Ik had het waarschijnlijk niet eens geloofd moest ze gezegd hebben dat het een meisje was, ook al zou ik daar even blij om geweest zijn!!

Geniet ervan he en het is inderdaad leuk om te weten wat het is.

Trinity
18 February 2009, 15:51
Proficiat hoor!

Koke
18 February 2009, 16:07
Proficiat! Leuk, een klein kereltje op komst :)

mammiii
18 February 2009, 16:46
Prrroficiat! :D