Volledige versie bekijken : moe en pijn in mijn buik
schatje
17 February 2009, 19:15
hallo
even een vraagje: mijn man en ik zijn al 8 maanden bezig om zwanger te worden. Nu heeft hij helaas niet zo weel zwemmers.
maar nu heb ik al een paar dagen pijn in mijn zıj en buik. ben heel erg moe.
ik moet over 5 dagen ongesteld worden. ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn gevoel. heeft iemand dit eerder gehad of kan iemand mij vertellen wat dit is.
kletsmadam
17 February 2009, 19:22
Zonder u te veel hoopt te geven .... Het zou kunnen dat dat de innestelling is van een embryootje.
Het kan ook totaal iets anders zijn.
Afwachten geblazen en alvast veel succes
schatje
17 February 2009, 19:24
ik blijf stiekem wel hopen maar dit gevoel heb ik nog nooit gehad.
dank je wel voor je reactie.
bejes
17 February 2009, 20:08
Hallo schatje,
Ja zo ongeveer een 5dagen na de eisprong kan je de innesteling voelen als je bevrucht bent. Laat eens iets weten hè
Groetjes
schatje
17 February 2009, 20:11
is het dan dat je het elke dag voelt ik. heb wel een hele opgezette buik helemaal hard ook.
omdat mijn man maar een paar goede zwemmers heeft hoop ik het zo erg op dit moment dat ik heel rustig aan doe lekker op de bank tv kijken. hahahaha
bejes
17 February 2009, 20:19
Hèhè, Ik denk dat jij al een positieve bloedtest kan doen dus als je niet moet werken morgen zou ik naar de Ha gaan hoor dan weet je het zeker ik denk wel niet dat je dat de hele tijd voelt maar iedereen is verschillend hè. Groetjes
schatje
17 February 2009, 20:21
kan je ook al een test thuis doen??? of is dat nog te vroeg daarvoor....
bejes
17 February 2009, 20:27
Je moet nog 2dagen wachten dan, ik zal het gauw eens opzoeken der bestaan testen die al heel vroeg kunnen maar ze zijn niet altijd zo betrouwbaar. Groetjes
bejes
17 February 2009, 20:31
Hallo,
Ja er bestaan al testen die je nu kunt gebruiken ja kan ze denk ik krijgen in de apotheek op internet zijn ze heel goedkoop maar dat duurd 4 dagen voor je ze thuis krijgt dus ja... Groetjes
schatje
17 February 2009, 20:33
ik woon in turkije en daar zijn ze nog niet zo ver.
ze hebben hier alleen maar gewone testen dus ik denk dat ik dan toch moet wachten tot zondag...
iedergeval dank je wel voor het reageren.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.