PDA

Volledige versie bekijken : moeilijkheden om pamper aan te doen

babs
21 September 2011, 18:47
De laatste tijd is het een echte strijd om een nieuwe pamper om te doen. Ze blijft echt niet liggen en constant omdraaien, zitten en staan. Hoe kan je dit het beste aanpakken ?

mini
21 September 2011, 19:09
Dat hebben wij hier ook een tijd aan de hand gehad. Ik probeerde dan telkens iets in haar handen te geven, dat ze kon bestuderen. Een tube zalf, thermometer,...
Nu vraagt ze er zelf achter en blijft ze gelukkig stilliggen.
Als die dingen ni helpen een specifiek stukje speelgoed voor op de verzorgingstafel voorzien? :)

Jess
21 September 2011, 19:33
Ja hier ligt er ook altijd iets bij de hand als afleiding!
Een tube zalf of kammetje helpt hier ook heel goed!
Mathis leest ook wel eens een boekje al ik zijn pamper ververs (zoals de echte mannen, die lezen boekjes als ze op toilet zitten é)

Mieke
21 September 2011, 20:12
Hier ook speelgoedjes bij de hand. De verzorgingstafel staat naast het bad en we geven dan een badspeelgoedje. Wat ook helpt is eventjes met haar beentjes 'fietsen'. Dan doen we alsof ze aan het sporten is :-) Wat gekke bekken erbij en een verzonnen liedje en ze is afgeleid :-)

PETRA
21 September 2011, 20:15
Hier ook een ambetant manneke op de verzorgingstafel. Afleiden met speelgoedjes of zalfjes of potje lukt minder en minder goed eigenlijk :(

boeleke2704
21 September 2011, 20:17
Ik ken er ook alles van...
VRESELIJK met momenten!!!
We zoeken hier ook vanalles om hem af te leiden.
Soms helpt het, soms niet :(

babs
21 September 2011, 21:53
Heb al geprobeerd met speelgoed enzo. Ze gooit het op de grond en dan moet ze kijken waar dat ze het neegegooid heeft. Het duurt echt wel een kwartier tot twintig min vooraleer ze aangekleed is. Heb al geprobeer voor en na het ontbijt ma ios juist hetzelfde.
Nu heeft ze een super rode poep da maakt het nog moeilijker. Had geprobeerd met gewoon drrog doekje en dan water en handdoek

mini
22 September 2011, 13:41
's morgens krijgt ze hier een flesje melk op de verzorgingstafel, anders was dat ook een ramp om ze aan te kleden. Heb dat ingevoerd toen ik nog zwanger was van Lore, om mezelf wat te verlichten :o
Sedertdien geraak ik er ni meer van af, nuja... ze heeft wel snel ne verse pamper aan ;)

Jess
22 September 2011, 19:50
we moeten soms nogal wat trucken uit die truckendoos halen é!!!!

babs
22 September 2011, 20:15
Ja amai nog niet. En nu nog een rode open poep daarbij da maakt het ni gemakkelijker