PDA

Volledige versie bekijken : Ik kan niet kiezen, jullie mening graag!

kimmieke
17 February 2009, 15:28
Hallo,
Ik ben een 26jarige vrouw die een grote kinderwens heeft. Momenteel draag ik een blokjesbeugel en ik heb een kaakoperatie int verschiet. De precieze datum van de kaakoperatie kunnen ze me nog niet zeggen, dit is zeer vervelend, vooral omdat we echt aan kindjes willen beginnen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen, nu al proberen voor een kindje met de kans dat ik zwanger word voor de operatie (en dan word de operatie uitgesteld) OF sowieso wachten tot na de operatie (dit kan nog 6 maanden duren) Ik vind het zo een moeilijke keuze vermits wij echt dolgraag aan kindjes willen beginnen.
Wat zouden jullie doen???

Groetjes Kim

_liesje_
17 February 2009, 15:30
hey kimmieke,
je kan mss al stoppen met de pil, maar wel nog opletten? dan is je lichaam al ontpild tegen de moment dat je echt zwanger wil worden?
xxx
en veel succes

kimmieke
17 February 2009, 15:38
Dag Liesje,

Bedankt voor je reactie!
Maar ik heb een koperspiraaltje dat 18 maart verwijderd wordt. Dus mijn lichaam moet niet 'ontpild' worden, hihi.

Groetjes

_liesje_
17 February 2009, 15:40
dat zijn dan alleen maar voordelen voor jou ;-)
ja, dan zou ik toch nog eventjes opletten... die operatie kan dan nog lang op zich laten wachten... 9 maanden zwangerschap, 3 maanden voorgeschreven rust, en eventueel borstvoeding... dan ben je al even 1.5 jaar verder
xxx

Bo
17 February 2009, 16:16
Hi, dat is een persoonlijke keuze vind ik. Als ik in jouw schoenen stond, wachtte ik nog even tot na de operatie. Dan ben je daar tenminste vanaf, en kan je zonder zorgen je daarna volledig storten op het kindjes maken ;)
Het lijkt me niet zo prettig, een kaakoperatie, en ik denk dat je er best wel eens last van gaat ondervinden... En als je dan thuis bent met een baby die al je aandacht opeist, terwijl je hondsellendig bent... tja. Maar ja, t is mijn mening hè ;)
Succes in elk geval!
X

L@yla
17 February 2009, 20:50
hoi kimmieke,
ik weet dat zo een kinderwens hevig is dus ik denk dat je moet uitmaken voor jezelf als het al dan niet een groot probleem zou zijn om die operatie uit te stellen of niet...

in ieder geval wat je beslist veel succes en laat het ons zeker weten

gr
layla

kimmieke
17 February 2009, 22:38
Hallo,

Nu heb ik op internet allerlei forums bezocht waar vrouwen toch onder volledige narcose zijn gebracht tijdens hun zwangerschap...Dus ik denk dat ik er toch voor ga gaan!!

xxxx Kimmieke

mini
17 February 2009, 22:40
mss moet je het eens bespreken met je (huis)arts. Die hebben beroepsgeheim en kan je altijd z'n eigen mening geven hé. :)