PDA

Volledige versie bekijken : Droog korrelig witverlies

_liesje_
17 February 2009, 14:59
Sorry voor een vrij rare topic, maar ik zit er echt mee!
Weet iemand wat dit nu eigenlijk wil zeggen?
wel of niet zwanger???
radeloos...
x

Espritbaby
17 February 2009, 15:56
Liesje,

Eerlijk gezegd denk ik dat het beter is gewoon een test te doen, bij mijn weten had ik net meer witverlies in het begin en was dit zeker en vast niet korrelig.
Maar dit hangt af van persoon tot persoon.
Dus zeker een test halen, dan weet je het zeker.
Groetjes
En raar is dit zeker en vast niet :d

_liesje_
17 February 2009, 16:00
ik heb al verschillende dingen gelezen dat het dan niet zwanger is, maar ja leuk is dat niet om te lezen... :-(
allemaal zo verwarrend, nieuwe dingen dat met mijn lichaam gebeuren, stomme pil! :-)

Koke
17 February 2009, 16:37
Ik weet wat je bedoelt, Liesje. Je voelt vanalles en je weet niet wat het betekent: zwanger, ontpillen, ...??
Laten we het maar van de positieve kant bekijken hé en hopen dat we binnen een weekje allebei mogen aankondigen dat het zover is :)

_liesje_
17 February 2009, 18:18
hey koke, ik hoop het idd ook dat het zover is.... we volgen elkaar snel op, met een dagje verschil :-)

bejes
17 February 2009, 20:01
Hallo,
Ik denk als we er zo erg mee bezig zijn dat we aan alles gaan twijfelen Ik heb al gelezen dat verandering van witverlies betekend dat je baarmoeder haar aant klaarmaken in voor de baby en heb ook al gelezen dat het negatief is als je dat hebt dus ja... Ik vind het wel super spannend! Groetjes

_liesje_
17 February 2009, 23:08
pff, allemaal zo ingewikkeld...
mss dat ik dan gewoon even afwacht...
maar is niet makkelijk, het is tenslotte nog 5 dagen é.
och ja, en anders, volgende ronde :-)

L@yla
17 February 2009, 23:50
liesje,
gewoon een beetje afwachten...
ik zie dat het nog maar je eerste ronde is idd allemaal niet zo simpel maar je zal zowiezo wel vanalles voelen, of het is ontpillen of mss ben je wel zwanger, ik hoop het in ieder geval voor je maar ik zou zeggen wacht nog een beetje, die testen zijn ook weggesmeten geld en heel teleurstellend als er maar 1 streepje op komt, geloof mij:)
nuja k wil je maar even mijn mening geven he meid

gr
layla

mini
18 February 2009, 10:50
Mijn nieuwe testen zaten vandaag in de brievenbus! We kunnen weer opnieuw beginnen sé! :D
9 testen voor net geen 13 euro (incl. verzendingskosten)
Aangezien ik me toch moeilijk kan inhouden om te testen (vroegtijdig) vind'k het wel goed dat er goedkopere testen op de markt zijn.
Want amaai, moest'k iedere keer een merk gekocht hebben (voor 10 euro/test)
Dan had'k nu ongeveer al 90 euro uitgegeven :rolleyes: (zonder de die, die vandaag in de brievenbus zaten)

bejes
18 February 2009, 11:03
Hallo mini,
Moet lukken de mijne zaten ook vanmorgen in de bus :) ook 9. Heb je deze al vaker gebruikt? Was het ook met zo een test da je positief teste in oktober? Groetjes

mini
18 February 2009, 11:07
Ja ik testte in oktober met zo'n test positief, heb nooit andere gebruikt. Vorige keer waren het wel geen cassettes. Nu wel, ben eens curieus wat da gaat geven ;)
En 'k vind ze zo mini :o Allezja als'k zo voel op de verpakking :D
Let wel op, der staat ne houdbaarheidsdatum op, heb gezien dat die bij mij niet allemaal dezelfste zijn, dus goeie raad, gebruik de oudste eerst ;)

einalem
18 February 2009, 11:13
hey ik had ook witverlies net voor mijn maandstonden en in de vruchtbare periode

niet bij de vorige ronde als ik mijn maandstonden verwachtte en zwanger beek te zijn
nu weeer wel een beetje

dus daar op afgaan is niet aan te raden denk ik

testen als je een paar dagen over tijd bent is (denk ik) nog steeds de beste methode

greetz
einalem

bejes
18 February 2009, 11:15
Aja had er nog niet opgelet, ze zijn erg klein hè en ze kunnen al van 4dagen voor u NOD zeker? Wanneer had jij ze besteld? Groetjes

mini
18 February 2009, 11:49
Ik heb ze zaterdag besteld en onmiddellijk betaald via home-banking. :)
Ja ze geven normaal gezien al een positief resultaat, 4 dagen voor je NOD. Maar het is toch beter om te wachten tot je eerste NOD
(het is mogelijk dat je positief test en dat je dan toch je MS krijgt, wat betekent dat je een vroegtijdig MK hebt)
Eens je positief test na je NOD wordt de kans al kleiner op een MK :)

kleinke
18 February 2009, 13:24
vraagske: waar hebben jullie die testen besteld? da is wel vele goedkoper dan bij de apotheker. ik deed nu enkel ne test als ik een paar dagen over tijd was mo dan kan ik nu sneller testen :-)
groetjes

Shanneke
18 February 2009, 14:40
halloow...kheb vandaag ook witverlies gehad....allee mijn regels zijn onderweg dus...op naar de volgende ronde van maart....:(

_liesje_
18 February 2009, 16:28
ja we zitten in hetzelfde schuitje denk ik shanneke :-)
ja, idd waar halen jullie die testen, echt wel interessant!!!
vandaag foliumzuur gaan halen, dan heb ik ineens alles in huis ;-)
xxx

Koke
18 February 2009, 16:50
Hey Liesje, ik neem al foliumzuur van de dag dat ik met mijn pil gestopt ben, op aanraden van de apotheker. Ze zei ook van over te schaken op prenatale vitaminen vanaf ik weet dat ik zwanger ben.

L@yla
18 February 2009, 18:20
die testen kan je krijgen op www.matcare.be of sensitest.be denk ik
heb er zelf nog maar 2 keer op besteld maar t idd veel goedkoper en snelle levering

gr
layla

mini
18 February 2009, 21:48
Ik neem omnibionta pronatal, zo heb'k inees alle vitaminen die ik nodig heb :)
Mijn testen komen idd van matcare; namelijk deze (http://www.matcare.be/3-halen-2-betalen-mat-care-zwangerschapstest-cassette-3x3-p-1581.html)

kleinke
18 February 2009, 21:49
als jullie die testen bestellen, hoe betalen jullie die dan? via overschrijving?

groetjes kleinke

bejes
18 February 2009, 21:58
Hallo,
Ja via internet banking heel gemakkelijk of via overschrijving aan de automaat kan het ook. Groetjes

mini
18 February 2009, 22:06
internet banieken, dus via een overschrijving. Als je die testen besteld, krijg je mail met de gegevens, die je nodig hebt voor de overschrijving
Heb geen visa ofzo ;)

kleinke
18 February 2009, 22:32
het is gelukt, de testen zijn betaald!!! nu maar hopen dat ze snel in de bus zitte... en wachten op de NOD om ze te kunnen gebruiken :-)

bejes
18 February 2009, 22:49
Waarom heb jij geen ticker kleinke?
Groetjes

kleinke
19 February 2009, 11:05
ik heb er ene gehad mo me mijn onregelmatige cyclussen, klopte die ni en heb ik die verwijderd
groetjes

mini
19 February 2009, 11:29
Die van klopt ook ni (toch de laatste cyclussen ni) maar ik zet er één om toch ergens een gedacht te hebben hoe of wa :D
Allezja... vooral naar het einde toe... :)

kleinke
19 February 2009, 11:40
is zien of het gelukt is...

mammiii
19 February 2009, 13:19
Iedere dag heb ik witverlies, vroeger wel meer dan nu.
Soms heeft het een gele afscheiding. Heb al eens laten controleren ma het is niets.
Kan nooit zeggen van als ik ' s savons mijn ondergoed ververs dat altijd proper is.
Nu heb ik wel moeite bv als ik moet plassen ja dan moet ik echt wel rennen. Want die sluitspieren werken niet meer zo goed tijdens.
Heb altijd witverlies na een klein bezoek.