PDA

Volledige versie bekijken : kopspeldje bloedverlies op 23 weken

vasoramasa
16 February 2009, 08:58
hoi,

zoals de titel al zei heb ik deze morgend bloedverlies ter grootte van een kopspeldje gezien in men inlegkruisje. een paar dagen geleden een heel klein beetje slijm. wat betekend dit allemaal? ik voel het kindje nog goed bewegen. ik ben nog maar net 23 weken en ben echt bang dit kindje te verliezen want het is nog niet levensvatbaar volgens mij.

Trinity
16 February 2009, 10:23
Hej,

Ik weet niet wat dit betekent. Misschien dat je even naar je ha kan bellen? Die weten het toch het best he, misschien dat het helemaal niet zo erg is.

Kimmy
16 February 2009, 11:18
ik had rond die periode heel erg veel slijmverlies en was beetje op mijn ongemak, ik heb de gyné gemaild omdat ik niet durfde bellen, mss kan je dat ook zo doen als je niet durft bellen

maar eigenlijk zou je dus gewoon moeten bellen, het is de gyné zijn job immers, é!!!

ik denk dat je nergens mee in moet zitten trouwens, tijdens je zwangerschap is de vagina heel erg doorbloed waardoor het minste kan zorgen voor een beetje bloed... veel koppels hebben dit bv. bij het vrijen maar dit kan dus eigenlijk totaal geen kwaad

patje82
24 March 2009, 11:47
Opletten bij bloedverlies, ik heb het mijne ook verloren op iets meer dan 4maanden. Het komt heel hard aan, ook al zeggen ze als je de 3 maanden voorbij bent, er weinig of niks nog kan gebeuren. Het kan wel!