Volledige versie bekijken : koorts en nog eens koorts
babs
8 September 2011, 16:42
Niene heeft nu al van maandagavond koorts. Woe na de dokter geweest ma wist nie wa ze had. Als het niez beter was moesten we morgen terug. Vandaag hezeft ze 3 uur geslapen en een uur later valt ze weer in slaap. Das toch nie normaal. Eten gaat heel moeilijk. Wa moet ik doen. Zou ik morgen naar deka bellen
snoezel
8 September 2011, 17:06
k zou toch ook even bellen.
das al even hé :s
Jesterke*
9 September 2011, 07:31
hey solana heeft dat over 2 weken ook gehad. hoge koorts tot 40.1 enkele dagen en dan uitslag.. het zou ook een kinderziekte zijn. de vijfde ziekte ofzoiets. maar als ik eerst na de huisarts ging wisten ze ook niet wat ze had.
babs
9 September 2011, 09:25
We moeten on kwart voor elf bij de dokter zijn. Ben zelf ook wa ziekjes en dan zullen we horen wat ie zegt. En anders bel ik naar de ka. Zal dan wel weer naar mijn voeten krijgen omda ik niet eerder heb gebeld zoals de vorige keer
Indy
7 October 2011, 17:23
ik vertrouw onze ha ni zo goed met baby's, daarom bel ik meestal naar de ka. Ze zijn nog zo klein en als ze dan zo hoge koorts hebben... wij gaan meestal nadat ze twee dagen boven de 39 heeft gehad. kleine kindjes maken gemakkelijk hele hoge koorts, en ergens is dat ook ok. Geef haar ook maar enkel perdolan als ze al meer dan een dagje 38.5 heeft.
succes en hopelijk is ze snel genezen
Indy
7 October 2011, 17:25
oeps zie nu pas dat het al een maand oud is :)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.