PDA

Volledige versie bekijken : t is bijna zover :s

snoezel
16 February 2009, 07:39
vandaag gaat mijn laatste weekje ouderschapsverlof in.
dan nog een weekje krokusvakantie en ik "moet" terug gaan werken...
t is zo snel voorbij gevlogen.
onze kobe gaat dat super doen bij de onthaalmoeder en eens ik mijn draai gevonden heb zal het allemaal wel meevallen maar wat ga ik mijn prutske missen :(
heb zo'n schrik dat hij voor het eerst bij de onthaalmoeder zal kruipen, stappen, ...

maar t is maar vier weekjes werken en ik ben al weer twee weken thuis :)
daar trekken we ons aan op

Laurence
16 February 2009, 07:41
De tijd is inderdaad gevlogen. :)
Doe ze daar de groeten van mij :)

Trinity
16 February 2009, 10:28
Is niet leuk, maar ja, niet zo veel aan te doen he. Geniet allesinds maar van deze twee weekjes!

Kimmy
16 February 2009, 11:24
oh, mijn hart breekt als ik dit lees!
het gaat echt wel hard zijn vrees ik, é, snoezel...
maar helaas is dat het leven en zoals je zelf zegt: hij gaat dat best goed doen bij die onthaalmoeder
hij is nog zo jong en je moet nu al leren wat dat is, je kind loslaten :)
sterkte hoor!!! enne... genieten van de laatste weken is echt wel de boodschap

trouwens, denk ook aan de positieve dingen van je terugkeer: jij houdt toch van je job (ik vind dat je dat doorheen je berichtjes precies wel merkt) én je gaat terug meer tussen de mensen zijn en zo

liefs
Kimmy

snoezel
16 February 2009, 18:02
ja is wel waar hoor kimmy
ik geniet echt van het les geven en kijk uit naar een klasje vol ukkies die naar de juf opkijken :D

ka80
16 February 2009, 18:08
Veel moed Snoezel!! Velen hebben het met minder moeten doen (zoals Rienemieke) en ik ga hem ook voltijds moeten afstaan na 3 maanden en een half,... maar volgens mij is het zowieso altijd moeilijk, of het nu 6 maanden of 3 maanden zijn,... aaargh, wil er nog niet aan denken. Dat hij maar eerst geboren wordt he! We zullen aan je denken en aan je eerste werkdag! Hopelijk verloopt alles goed!

Koke
16 February 2009, 18:52
Geniet nog maar extra van die laatste weekjes!

snoezel
20 February 2009, 15:23
onze kobe is daarjuist een half dagje naar de om geweest!
al bij al goed meegevallen maar ik heb er nu maar een raar gevoel bij.
t is allemaal zo echt aan het worden.
in mijn klasje was het echt fijn en de kleutertjes zien er 1 voor 1 schatjes uit, maar toch hé...
zal wel beteren zeker?