PDA

Volledige versie bekijken : bloedverlies na het klussen

veerle
14 February 2009, 18:39
Hoi dames,

Ik heb vandaag iets gehad wat ik nooit eerder heb gehad.
Na het klussen verloor ik wat 'bloed' maar geen bloed zoals de
ms... heel licht van kleur en zelfs wat 'slijmerig' :s sorry voor de beschrijving :s
ik ben nu 7 dagen overtijd, kan het zijn dat ik nu morgen mijn regels ga krijgen als
ik vandaag wat bloed heb verloren?? Ik voel nochthans niks wat op de ms kan wijzen...
Heeft iemand dit ook ooit s voor gehad?? help :)

xxx
xx
x

tweety18
15 February 2009, 11:25
Hey Veerle

Klussen lokt normaal gezien de MS uit, hopelijk voor jou is het iets anders! laat iets weten

L@yla
15 February 2009, 11:35
hoi veerle,
ik hoop voor jou dat het niets is en dat je zwanger bent maar ik ben ook eens 4dagen overtijd geweest, ook bij het klussen bloed verloren en de dag erna waren de ms daar maar dat is natuurlijk bij iedereen anders, spannend dat je het morgen gaat weten!

heb je al kwaaltjes die evt wijzen op een zwangerschap?

gr
layla

veerle
15 February 2009, 12:38
hoi dames,

het waren toch de ms...vanmorgen zijn ze doorgekomen.
cyclus van 37 dagen hoe weet ik nu wanneer ik vruchtbaar ben :s
dat heel zwanger worden gedoe begint me een beetje op mijn zenuwen te werken!

xxx
xx
xx

kletsmadam
15 February 2009, 12:43
Wat jammer nu.

Ik begrijp dat je het nu eventjes niet meer ziet zitten. Laat er een paar daagjes overgaan en dan kan je er weer volop tegenaan.

Dikke knuf.

veerle
15 February 2009, 12:49
maar goed dat ik met beide voeten op de grond gebleven ben..
maar ze zeggen dat je tot een jaar moet proberen en als er na een jaar geen resultaat is
je wss niet natuurlijk zwanger kan raken.
Dus nog 2 maanden over waarin het zou moeten lukken...dat is niks hé vgl met de voorbije 9 maanden..

xxx
xx
x

Coconutjah
15 February 2009, 17:55
Hey Veerle,

Je moet je niet zo focussen op da jaar denk ik..jou beurt komt ook nog,daar ben ik zeker van! De moed niet laten zakken meid!
Raap weer alles bijeen en we gaan voor de volgende en hoop voor jou dat het dan wel prijs is!!

Lieve groetjes....xx

Trinity
15 February 2009, 22:50
Hej Veerle,

Men zegt inderdaad dat het een jaar kan duren na het nemen van de pil. En men raad aan om je eens te laten onderzoeken na een jaar proberen, om er zeker van te zijn of alles is zoals het hoort. Maar het wil niet zeggen dat je niet natuurlijk zwanger kan worden als het na een jaar nog niet is gelukt. Er zijn zo veel factoren die een rol kunnen spelen.....de moed niet opgeven hoor. En ik kan er inkomen dat het heel zwaar begint te wegen. Misschien toch al een afspraak maken met de gyne? Zodat je toch iets weet?

Dikke knuf

veerle
16 February 2009, 20:50
hoi hoi

ik ben vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest met schoonpa
en dacht nog om een afspraak te gaan maken nu ik er toch was maar
door al de omstandigheden ben ik niet bij de afspraken geraakt.
In de week loop ik er zeker s langs!!

xxx
xx
x

tess1307
16 February 2009, 20:58
Hey Veerle,

Ik kan mij goed voorstellen hoe het voelt want ik kijk er nu al zo naar uit en ben nog maar aan ronde twee toe. Hoop voor jou dat het deze maand wel prijs is. Blijven je best doen is de boodschap!!

Ik duim ook voor jou hoor!! Nog meer voor jou nu dan voor mezelf want ik heb nog wat geduld :-)

Groetjes xxx

veerle
17 February 2009, 16:58
hi tess

wat lief :)

het mag idd stilaan beginnen lukken want het is elke maand weer zwaar als
de ms doorkomen ...
Toch hoop ik voor jou dat het ook snel mag komen dat wachten is echt niet leuk!!

xxx
xx
x

L@yla
17 February 2009, 20:46
veerle,

duimen dat het volgende maand aan ons is e en de andere natuurlijk maar mijn geduld begint nu ook wel op te geraken hoor:)

veerle
25 March 2009, 21:51
hi ladies,

net na het klussen weer een heel klein beetje roze slijm verloren, geen echt bloed
maar dat was vorige keer ook zo alleen was het vorige keer veel feller...
Dus ik verwacht wel dat de ms morgen ofzo gaan doorkomen...

xxx
xx
x

veerle
26 March 2009, 08:43
hoi dames,

vorige maand had ik na het klussen bloedverlies en de ochtend erna waren mijn ms er.
Nu had ik gisteren na het klussen ook 'bloed'verlies maar veeeel minder dan de vorige keer
en het was zelfs niet eens bloed.. maar, in tegenstelling tot de vorige keer heb ik nu
mijn ms nog steeds niet...

xxx
xx
x

patje
26 March 2009, 08:53
Hoi Veerle,
ik zou nog een paar dagen afwachten en indien ze begin volgende week er steeds niet zijn,
terug proberen te testen... ik duim voor je!
xx

Nala'tje
26 March 2009, 11:46
veerle ging jij deze morgend niet testen??? :)

elsken
26 March 2009, 12:17
Veerle,
Ik denk dat het zover is. Test maar, na 10 dagen overtijd zal je bij je test wel weten of het zover is of niet. Allez dat zegt mijn dokter toch.
Na 10 dagen zou je het moeten kunnen zien aan een test.
Pas op bij mij was die wel negatief maar toch werd het bevestigd in mijn bloed.
Anders niet testen en gewoon bloed laten trekken.

Veel liefs.
xxx

Cin
26 March 2009, 13:15
veerle,

ik hoop echt voor u dat het deze keer raak is. is toch niet meer normaal om 11 dagen overtijd te zijn.
misschien wat bloed laten trekken???

xxx

Bo
26 March 2009, 14:29
Ik duim toch voor je hoor!
XXX

veerle
26 March 2009, 19:12
ja 11 dagen overtijd tov een cyclus van 28 dagen die ik meestal had
maar wel nog maar 4 dagen overtijd tov de vorige cyclus....
dus ik weet het niet :s ben ent bij weight watchers ook bijgekomen
en vorige keer was dat maar 0.200gr door de ms en nu 0.600gr.....
al de andere keren ben ik afgevallen..ze zei het kan goed zijn dat je zwanger bent...
teveel bijgekomen voor regels te zijn en te weinig bijgekomen om een hele week slecht geteld of gegeten
te hebben..
Zaterdagochtend test ik :-)

xxx
xx
x

patje
27 March 2009, 08:53
hey veerle, ik hoop met je mee dat je positief test!
Veel succes! Xxx

Nala'tje
27 March 2009, 10:36
hey veerle ik bewonder je geduld
ik had al lang 3 testen verslonden :D