PDA

Volledige versie bekijken : Wat verdient een verkoopster?

kimmieke
23 August 2011, 11:16
Hoi,

Half oktober begin ik terug te werken, ik ben een opvoedster en werk met gehandicapten. (een heel fijne job die ik al 8 jaar doe)

Het enige wat mij tegensteekt zijn de uren...

Wij werken in posten, de ene dag de late (tot 22u) en de andere dag de vroege (om 6u30 beginnen), soms de nacht, ook weekends (zaterdag en zondag)...

Tis een vrij onregelmatig leven, en ik vind het erg dat ik mijn twee kindjes hier ook in mee sleep. Als Leander volgend jaar naar school gaat, dan kan ik hem toch moeilijk om half 6 uit zijn bedje gaan halen...

En ik vind het ook erg dat ik ze niet in bed kan leggen s' avonds als ik de late heb.

Ik ben aan het denken aan een andere job...

Nu zag ik hier net een vacature als verkoopster in een kinderschoenenwinkel. Wel elke zaterdag werken, maar zo, ma en woe thuis!

Natuurlijk is het loon ook niet onbelangrijk!

Wat verdient een verkoopster ongeveer?
Tis miss een gevoelige vraag, maar ik hoor het wel wie hier iets meer over kwijt wil!

Inge_Sven
23 August 2011, 11:38
hoj!
Ik heb twee jaar halftijds gewerkt in het kruidvat. Dit verdient rond een €800.
Wat je dan voor een voltijdse verdient weet ik niet.
Nu werk ik bij GB, wel via interim en ik verdien nu een stuk minder. Hopelijk verdien ik meer als ik daar echt mag beginnen werken eind december.

Je kan ook op sollicitatiegesprek gaan en dan tegen het einde van het gesprek het vragen.

XxX

Nova
23 August 2011, 13:11
http://content.jobat.be/nl/artikels/het-loon-van-een-verkoopster-in-tweedehandskledingwinkel-1100-euro-bruto

Tisjake
23 August 2011, 14:04
Mijn zus verdiende voor 30 uren ongeveer 1100 euro denk ik als ik mij niet vergis.

Defnie
23 August 2011, 14:47
Ik werk nog bij kruidvat halftijds .. en mijn contract is 20u.
Dan krijgt ge ongeveer rond de 800€. Maar mijn baas geeft me ook veel aanhangseluren waardoor ik meer verdien ongeveer een 900-950€ netto.
In Juli (solden) had ik 32u constant en mijn loon was toen een 1250€ ongeveer

Inge_Sven
23 August 2011, 15:01
Ik werk nog bij kruidvat halftijds .. en mijn contract is 20u.
Dan krijgt ge ongeveer rond de 800€. Maar mijn baas geeft me ook veel aanhangseluren waardoor ik meer verdien ongeveer een 900-950€ netto.
In Juli (solden) had ik 32u constant en mijn loon was toen een 1250€ ongeveer

Zou ik mogen vragen in welk kruidvat je werkt?
Ik heb voor ik daar weg ben gegaan, bijna overal in elk kruidvat gewerkt in mijn buurt. Het verste was Oost-malle. Dit was bijna verplicht...
De reden waarom ik daar weg ben gegaan was door de wisselende uren en omdat ik telkens op verplaatsing moest.
Ik vond het héél leuk om daar te werken, maar toen ik te weten kwam dat ik zwanger was en in GB een opening kwam heb ik dat aangenomen.
XxX