Volledige versie bekijken : Lange, onregelmatige cyclus
Jesterke*
12 August 2011, 20:40
De titel zegt het al zelf.
Ben sinds juni terug gestopt met de pil, maar heb zo een lange cyclus en ook onregelmatig :( Heb zojuist wat op internet gesurft en er staat als je zo een lange cyclus dat je weinig een eisprong hebt of bijna nooit. De moed zakt dan zo weer in men schoenen :(
Heb vorige keer ook een jaar geprobeerd en ok dat valt mss nog mee tegenover andere. Maar toch ...
Eens je er voor gaat ben je er toch elke dag mee bezig
boeleke2704
12 August 2011, 20:59
I know what you're feeling!!
Ik had/heb dit ook. bij mij staat de 'stempel' PCO erop...
NIET leuk!!!
Had je de 1e keer dat je probeerde ook zo'n onregelmatige en lange cyclus? Of is dit nu anders tov toen? Misschien door de zwangerschap en bevalling van Solana is je lichaam wat veranderd en heeft het nu meer tijd nodig om in z'n plooi te vallen?
Nu, het is niet leuk. Ik weet nog hoe hatelijk het was nooit te weten waartoe en waaraan!!! En toen het bij mij ineens ook een diagnose kreeg, toen werd het even zwart voor m'n ogen! Maar kijk, Henrike loopt hier nu als een vrolijk dreumesje rond :)
Alles kan dus, ook met zo'n rotcyclus!!!
Wij hebben hier heel veel werk gemaakt van dat kereltje ;)
Om de dag hebben wij gevreeën... Soms zat de 'goesting' er wat minder in, maar het doel... Hihi.
Heel veel moed en succes meid!!
aprilvisje
13 August 2011, 08:45
ik sluit me aan met die lange rot cyclussen pfff uiteindelijk heb ik dan moeten beginnen met ms opwekkers en clomid hopelijk heb je dit niet nodig hé
Jesterke*
13 August 2011, 09:07
Ja toen had ik dat ook maar was ik er niet zo mee bezig. Alleen als het bijna een jaar duurde probeerde ik het ook uit te rekenen.
Maar een paar maanden voor ik zwanger was ben ik naar spoed moeten gaan van de hevige pijnen in men buik.
Ze zagen niets op een echo, in men bloed ni, onder de scan niet
en dan dacht de gyn. dat het iets te maken had met men follikels...
Maar het juiste hebben zo nooit benoemd.
Vorige maand kreeg ik terug weer zo n pijn en de dokter dacht terug aan de folikels, dat ze bij me groter zullen zijn en ik het int oog moet houden anders moet er een weggenomen worden :( daar heb ik het al niet mee.
Ik haat zelfs de gyn. héhé ik span mezelf dan al zo op, dat ik pijn heb tijdens het onderzoek.
Maar nu ik vo een 2 de wil gaan zou ik het elke dag uitrekenen...
mss beter wat loslaten, maja gemakkelijk gezegd :)
Roosje
13 August 2011, 12:51
Hé Jesterke,
Ik begrijp ook perfect wat je bedoeld. Met mijn eerste cycli na mijn pilstop sloeg ik telkens een maand over. Mijn laatste 2 waren 43 en 42 dagen, wat nog eerder lang is. Ik probeer me er zo goed mogelijk bij neer te leggen, maar vaak wordt het idd even teveel en komt de jaloezie weer naar boven tov vrouwen met een mooie cyclus van 28 of 30 dagen. Bij een mooie cyclus zou het bij mij nu klustijd zijn.. maar ik kan (denk/gok ik) dus nog 2 weken wachten. Ook blijft de angst altijd dat ik plots weer zo'n uitschieter ga hebben van 63 dagen.
Om te weten of je effectief een eisprong hebt, kan je wel temperaturen. Timen wanneer je moet klussen gaat hier niet met, maar dan ben je wel gerustgesteld dat er toch een eitje geweest is. Ik heb mezelf hiermee toch kunnen geruststellen!
Jesterke*
13 August 2011, 13:18
en hoe moet ik dit dan doen? :)
Roosje
14 August 2011, 12:18
Elke morgen voor je opstaat je temperatuur nemen, best altijd op hetzelfde uur. Als je zo leest op internet zetten sommigen hier echt hun wekker voor, maar dit doe ik dus niet.
Je begint best in het begin van je nieuwe cyclus, maar als je eisprong nu nog niet geweest is kan je eigenlijk nu ook al starten. Van zodra je merkt dat je temperatuur een paar dagen hoger is dan normaal (zo'n halve graad ofzo) weet je dat je eisprong geweest is en kan je ook ongeveer inschatten wanneer je NOD is.
Normaal heb je net voor je eisprong een temperatuursdaling, maar dit had ik dus niet met mijn vorige cyclus (wel met die daarvoor). Je kan je temperatuur elke dag ingeven op www.fertilityfriend.com, daar berekenen ze voor jou wanneer je eisprong is geweest. Je kan hier ook allerlei andere symptomen ingeven.
Ik ben hier toch echt al met geholpen, dus ik hoop dat het voor jou ook werkt.
Xambaby
14 August 2011, 18:24
Zelfde bij ons, we zijn ondertussen een jaar aan het 'proberen' maar het wachten begint nu wel heel erg lang te duren, zeker als je vrienden je melden dat het bij hen wel vlot gaat en vrienden die er na jou aan begonnen zijn al zwanger zijn, echt verveldend. Mijn cyclus is ook niet altijd hetzelfde dan weer 30 dagen, dan 27, dan weer iets anders heel moeilijk om bij te houden. Heb al geprobeerd met de ovulatietesten en die geven wel duidelijk een signaal maar lukt blijkbaar ook niet. Ik geef me nog deze maand en anders ga ik terug naar de dokter voor verdere controle.
Vanessa V
14 August 2011, 23:43
@roosje,
Ik had ook last van een lange cyclus maar ben daarmee vlug naar een gyne gestapt! Terwijl anderen ongeveer 12tal kansn hadden op een jaar was dit bij mij zowat de helft!
Nu dat ik opgevolgd ben door mijn gyne weet ik perfect wanneer mijn eisprong is en dat geeft toch al een veel geruster gevoel! Kben blij dat ik niet lang gewacht heb!
Al een tijdje geleden dat er iemand in het topic moeilijk zwanger worden goed nieuws gemeld heeft!
Roosje
15 August 2011, 18:04
Hoi Vanessa
Ik ben begin februari al naar de gyné geweest. Zij zei om toch een jaartje af te wachten, behalve als mijn cycli steeds boven de 45 dagen bleven (wat toen dus 2 maal was). Ondertussen zit ik begin de 40 dagen. Het vraagt nog heel wat geduld, maar ik zie er zo tegenop om alles "volgens order" te doen: medicatie nemen, klussen, net niet klussen, controle, ...
Ik denk dat ik het nog even bekijk. Mijn doel is toch om tegen kerstmis zwanger te zijn. Is dit niet zo, dan ga ik toch nog eens naar de gyné. Zitten nu aan ronde 3, dus zo'n ramp is dat nog niet. Heb al wel tegen men man gezegd dat ik vanaf ronde 6 zenuwachtig ga worden :)
Jij bent precies ook al een tijdje bezig. Hopelijk mag jij binnenkort goed nieuws brengen he (of samen!)
aprilvisje
16 August 2011, 11:29
@ roosje u zeker niet er in opjagen je zit pas in ronde 3 en stress is ook niet goed.
ja ik had ook lange cyclussen en ook medicatie moeten nemen ben ondertss bijna 1 jaar met de pil gestopt en ik moet zeggen dan maakt het me niet meer uit op welke manier er een babytje verwerkt word maar tis idd ambetand op commando klussen en zo en die controles maarja soms kan het jammer genoeg niet anders pfff
heb dan zo een gyneacoloog die me maanden medicatie geef zonder mijn ventje te testen wat bleek dat het ook aan hem ligt dus al die maanden zijn eigenlijk verloren :mad:
Vitje
17 August 2011, 13:27
Hoi,
Ik heb ook last van onregelmatige lange cyclussen. Het is echt om de muren van op te lopen. Ik ben begin juni 2010 gestopt met de pil en sindsdien had ik altijd een cyclus die nooit onder de 40 dagen kwam. Begin februari 2011 ben ik bij de gyne geweest en die zei dat ik pcos had. We zouden dan moeten starten met hormoonbehandelingen. In maart zijn we dan gestart en intussen heb ik er al 3 achter de rug, maar die waren allemaal negatief. Heb daarbij ook al 2 keer cysten gehad en nu heb ik veel vocht in mijn buik doordat de cysten gesprongen zijn. Leuk is anders natuurlijk. Mijn ventje heeft ze ook lasten testen en bij hem is alles in orde. Dus het probleem ligt wel degelijk bij mij. Ik ben nu aan het afwachten tot mijn ms erdoor komen en dan mag ik terug op controle en weten we of ik terug kan starten. Dan weet ik ook of we het nog 1 keer zelf kunnen proberen of misschien zal het inseminatie worden. Een vriendin van mij kwam mij vorige week ook nog goed nieuws aankondigen. Dan krijg je ook wel een klap. Je bent wel blij voor hen, maar ook triest omdat het bij jezelf niet wil lukken. We blijven duimen dat het binnenkort toch eens lukt!
Ik duim voor jou en alle andere dames hier op het forum.
Grts
konijntje
18 August 2011, 10:15
hey roosje,
Wij zagen daar ook tegen op en hebben nu onze eerste IUI erop zitten ( was goed gelukt zelfs alleen niet goed geeindigd)
Ik had ook schrik voor de " orders" zoals jij ze noemt en mijn man vooral om te falen wanneer hij zijn jobke moest doen.
Maar wij zijn goed begeleidt. wij mochten ons staaltje thuis maken ( wonen niet ver van ziekenhuis) in alle intimiteit. Uiteindelijk hebben wij 3 bezoeken aan de dokter gedaan.
Dus als het echt ooit zover moet komen....niet twijfelen, het valt goed mee afhankelijk van hoe je er zelf mee omgaat
Vitje
19 August 2011, 08:26
Dag dames,
Ik kom net van het ziekenhuis en alles is terug op zijn plooi. Het vocht is weg en ook de cystes. Ik mag morgen terug starten met clomid en moet dan nog eens 2 dagen 2 ampulen menopur bijkrijgen voor mijn baarmoederslijmvlies. Volgende week vrijdag terug op controle. Na 3 gewone behandelingen met clomid en pregnyl gaan we nu over naar IUI. Ik ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
Groetjes
Jesterke*
19 August 2011, 09:38
Hopelijk binnenkort goed nieuws voor je vitje!!!
Roosje
21 August 2011, 11:38
Hoi allemaal,
Net terug van een paar dagjes zee.. zalig! Terug vol energie om er echt voor te gaan :) Was eigenlijk een familievakantie en iedereen zit er precies wat op te wachten tot wij zwanger zijn. Ik kon het echt niet laten om regelmatig te denken hoe leuk het was geweest om met een dikke buik of een kindje daar te zijn. Hoop zo dat we volgend jaar in augustus wel met zen 3-en naar zee kunnen!!!
Ik hoop ergens binnen de komende 1,5 week mijn eisprong te hebben want zit nadien voor een paar dagen in het buitenland voor het werk.. uiteraard zonder het ventje. Temperatuur geeft aan dat men sprongetje nog niet geweest is.
Hier gaan we echt tot kerstmis wachten om eventueel verdere onderzoeken te laten doen. Voorlopig nog even op onszelf proberen.
Veel succes allemaal!!!
aprilvisje
21 August 2011, 13:26
al 2dagen last van veegje bloedverlies zou dit mijn ms zijn?op da 16 had ik het ook vorige weel paar dagen hevige buikkrampen gehad
wa zou dit zijn
Jesterke*
22 August 2011, 09:00
aprilvisje ik zie dat je al wel wat overtijd bent. Heb je al een test gedaan?
aprilvisje
22 August 2011, 13:19
@jesterke, ja vorige week maandag heb ik een negatieve test gehad maar aangezien ik toch morgen naar de gynaecoloog moet dat kan toch mijn ms niet zijn het ziet er helemaal anders uit mss dat ze er nog gaan door komen
Jesterke*
26 August 2011, 08:24
Vandaag zou het men eisprong zijn!
maar het voelt helemaal niet zo aan.
Het is precies of ik die over een 4 dagen al had, want had dan enorm veel slijmverlies.
Was dat geen teken?
Roosje
27 August 2011, 14:34
Veel slijmverlies is inderdaad een teken. Had ik eerder deze week ook 2 dagen en ook mijn temperatuur geeft aan dat mijn eisprong dan geweest is.
Ik hoop dat jullie even veel geklust hebben deze week als wij?? :)
Zou wel goed zijn dat je cyclus dan maar rond de 30 dagen zou zijn!! Ik zou deze keer op 35 dagen zitten ipv 42 (of 62 zoals in het begin)!!!!!
Jesterke*
28 August 2011, 13:14
kben benieuwd :)
Vitje
29 August 2011, 15:11
Dag meiden,
Ik heb weer een aantal lastige dagen achter de rug. Ik heb vorige week mijn clomid genomen en heb nog 2 extra injecties menopur gekregen. Afgelopen vrijdag ben ik op controle geweest en blijkbaar was er nog niet veel verandering. Ik moest dan bloed laten trekken, maar blijkbaar waren de waarden ok. Vandaag mocht ik dan nog eens op controle gaan en ik zat echt wel te hopen dat de de inseminatie deze week konden doen, maar helaas is het niet zo. Er is nu overstimulatie waardoor er 8 eitjes klaar zitten en bovendien is mijn bmslijmvlies nog altijd veel te dun. Dus helaas is dit een verloren ronde en vrees ik ook terug voor cysten wat wil zeggen dat er dan nog een cyclus moet gewacht worden om opnieuw met een behandeling te starten. Dan zitten we al midden oktober. Pfff de moed zakt me in de schoenen en ik weet echt niet meer hoe het verder moet. Misschien moet ik een 2de opinie vragen?
Groetjes
Vitje
Vitje
22 September 2011, 13:14
Dag dames,
Weer een tijdje geleden. We zijn vandaag aan onze 5de behandeling begonnen. Eerst dus 3x gewone hormoonbehandeling, 4de keer was inseminatie, maar dat hebben we moeten stopzetten door de overstimulatie. Vorig weekend zijn mijn ms er dan toch doorgekomen en ik ben maandag op controle geweest. Had nog een klein beetje cystevorming en heb dan bloed moeten laten trekken om te zien of ik mocht opstarten of niet. De uitslag was positief en vandaag ben ik terug met Clomid begonnen. Ik zit nu wel al op dag 5 van mijn cyclus en normaal begin je met Clomid op dag 3. Zijn er onder jullie die ook later gestart zijn met Clomid? Zou dit een bepaalde reden hebben?
Groetjes
Fieke
24 September 2011, 15:45
Ik zou me daar geen zorgen over maken, als ze zeggen starten, zou ik gewoon starten! Dat zal wss wel een reden hebben, misschien door de overstimulatie de vorige keer?
Ik wens je veel succes bij deze poging!
Jesterke*
10 October 2011, 09:27
Ik denk dat mijn cyclus deze maand weer helemaal in de war is :(
Jesterke*
14 October 2011, 13:20
deze maal zit men cyclus al op 43 dagen :( kwordt er zot van als ik bekijk hoe weinig kansen ik dan maak.
Vandaag lichtjes men ms doorgekomen.
Hoe moet ik nu de lengte van cyclus bepalen?
Vorige maand was 34
Roosje
16 October 2011, 09:31
Hoi Jesterke,
Ik blijf ook maar met een lange cyclus zitten. Je mag er dan idd niet over nadenken hoe weinig kansen je hebt. Vooral de eerste 2 weken van mijn cyclus vind ik vreselijk. Vanaf dan begint de tijd tot de eisprong weer iets te korten en krijg ik weer wat hoop.
We kunnen jammer genoeg niet meer doen dan blijven proberen en de hoop er toch wat proberen in te houden!! Is het deze ronde niet, dan misschien de volgende wel...
(Hoor mij hier bezig, zit dan zelf in de put en zal eens tegen iemand anders zeggen dat ze de hoop erin moet houden :o)
sofie001
25 October 2011, 12:23
hallo allemaal,
Ik ben helemaal nieuw op dit forum, dus ik leg eventjes onze situatie uit...
Ik ben op 11 juli gestopt met mijn pil, en op 18 juli kreeg ik mijn ms onder invloed daarvan.
sindsdien niks meer.......
Ik ben ongeveer 2 maanden geleden naar mijn "oude" gyn geweest, en deze heeft bloed genomen, 's avonds mocht ik bellen voor uitslag, en hij zei dat hij zag dat mijn eierstokken maar heel traag op gang kwamen. Hij zei ook dat als ik binnen de 6 maanden geen ms gekregen had, ik dan maar eens terug moest komen.
Ik vond 6 maanden te lang, en had ook niet echt (en mijn man ook niet) veel vertrouwen in hem meer.
we zijn dan vorige woensdag naar een gyn hier in de buurt getrokken en hadden beide een super gevoel...
zachtaardig, vriendelijk, neemt zijn tijd, legt alles super uit,...
hij sprak wel over PCO. ik heb blijkbaar alle tekens. teveel folikels die maar niet willen springen, vettig haar, acne, haaruitval,......
hij trok bloed om zo een beter zicht te krijgen van gans de situatie. het bloedonderzoek duurt wel ongeveer 2 weken.
volgende maandag mogen we om de uitslag, maar ik kom zot van het wachten.
vandaar dat ik enkele vragen heb:
-heeft er hier iemand ervaring mee
-ik heb een bmi van 20.5, zou hij eerst proberen om mij te laten vermageren? (ik ben 3 jaar terug zo'n 7 kilo bijgekomen, en ik denk dat dit komt van het samenwonen. hoe hard ik ook probeer om ze eraf te krijgen het lukt me gewoon niet.)
-vanaf wanneer starten ze met clomid
heel erg bedankt allemaal om te antwoorden... :)
Vitje
9 November 2011, 13:07
Dag Sofie,
Ik herken je situatie. Ik heb ook pco en ben ervoor al in behandeling. Ben begin juni 2010 gestopt met mijn pil en had een zeer onregelmatige cyclus. Nu ik had er al schrik voor, want vroeger voor ik de pil nam, was dit ook zo. Ik heb toch nog even afgewacht en in februari 2011 ben ik bij de gyne geweest die voorstelde om met behandelingen te starten. Tussen dag 1 en dag 3 van je ms moet je op controle en normaal van dag 3 tot dag 7 moest ik 2 pilletjes Clomid nemen 's morgens. Soms kreeg ik Menopur bij ook, maar dan had ik telkens last van overstimulatie. Dit hebben we 3x gedaan, zonder resultaat. Bij mij was mijn baarmoederslijmvlies steeds te dun. Dan maar overgaan op inseminatie (IUI). Eerste keer hebben we moeten stoppen, had terug last van overstimulatie en de 2de keer was het resultaat negatief. Ook hier had ik te maken met dun bmslijmvlies. We hebben dan besloten om een 2de opinie te vragen bij een andere gyne op aanraden van mensen die ook daar in behandeling waren. Ik ga nu bij Dr. Decleer in Aalter. Ik heb nu mijn eerste behandeling achter de rug en ik kan best tevreden zijn. Een groot eitje en een bmslijmvlies van 10mm. Perfect dus. Nu nog afwachten tot 18/11 en dan bloed laten nemen om te zien of we zwanger zijn of niet.
Veel succes!
Maya
9 November 2011, 13:58
oh Vitje!!!!
zo een mooi bms! dat is echt een droom he!
welke medicatie heb je nu juist genomen?
veeeeeeeel succes se meid!
Vitje
9 November 2011, 19:23
Wel ik heb nu zelf Gonal F moeten inspuiten (zo'n 10 dagen) en blijkbaar was dit voldoende. Nu heb ik reeds 2 injecties Pregnyl gekregen (vorige week dinsdag de eerste voor eisprong op te wekken en dan afgelopen zondag de 2de) en nu vrijdag de 3de en laatste. We zullen wel zien welk resultaat dit geeft eh.
Hoe zit het nu bij u?
Maya
10 November 2011, 10:28
hier nog altijd heel stilletjes hoor meid!
aant wachten op de russen en dan dag 3 controle-echo he!
ik hoop echt voor je dat die combinatie van medicatie je je wondertje kan bezorgen se!
duim duim duim
Vitje
15 November 2011, 09:42
Ik duim voor je dat alles goed gaat en dat je kan starten.
Hier nog een aantal dagen afwachten. Ik denk dat ik door de pregnyl wel wat zwangerschapskwaaltjes heb. Hoe je lichaam je voor de gek kan houden, het is niet normaal. Ik hoop op positief nieuws vrijdag, maar ik vrees er eigenlijk een beetje voor. Ik doe nu ook acapunctuur. Gisteren de derde sessie en nadien hevige krampen gehad. Vraag me af of het er iets mee te maken heeft.
Jesterke*
28 November 2011, 09:29
Ik kan het echt ni meer aan, kzit aan dag 46 deze maand en daarjuist negatieve test. Wat moet ik doen???? :confused:
Jesterke*
28 November 2011, 15:37
Ik heb vandaag een afspraak bij de gyn. gemaakt want voel me echt ni goed.
Ik kan wel pas 27 december :(
Pumbach
28 November 2011, 17:34
Hi Jesterke, als je het niet ziet zitten om zo lang te wachten, kan je dan niet proberen te gaan op een dag waar er vrije consultatie is?
Vitje
29 November 2011, 15:59
Dag Jesterke,
ben je momenteel bezig met een bepaalde behandeling of gewoon nog aan het proberen op de natuurlijke manier? Ik heb ook wel nog een maand moeten wachten toen ik de eerste keer bij de fertiliteitsarts mocht gaan. Ik ben intussen terug veranderd na 5 behandelingen zonder ook maar enige vooruitgang en bij deze gyne had ik geluk en moest ik maar 3 weken wachten terwijl de normale wachtijd kan gaan van 3 tot 6 maand!
Intussen 2de behandeling opgestart bij dr. Decleer in Aalter en hier hebben we toch al meer vooruitgang ze. Ik hoop dat ik snel goed nieuws ga krijgen. Gisteren eerste controle en dat zat al redelijk goed. Nu donderdag terug op controle en dan waarschijnlijk pregnyl om de eisprong op te wekken.
Roosje
29 November 2011, 18:15
He Jesterke,
Goed dat je al een afspraak gemaakt hebt! Das toch al stap 1.
Kan je eventueel niet zeggen dat je je echt ongerust maakt en vragen of ze niet vroeger een plaatsje vrij hebben?
Ik begrijp echt hoe radeloos je wordt van die lange cycli. Zoals je in mijn handtekening kan zien, zit ik ook meestal over de 40 dagen. Probeer zo snel mogelijk naar de gyné te gaan en voor de rest je met allemaal leuke dingen bezig te houden zodat je wat afgeleid bent.
Ik zie dat je al een kindje hebt. Hoe was je cyclus voor je zwangerschap?
veel moed he!!
Jesterke*
30 November 2011, 08:54
Ik zat maandag aan dag 47 als ik een test heb gedaan en was negatief. Maandag nacht is mijn eten precies niet goed bekomen en heb heel de nacht overgegeven. Gisteren was de dokter geweest omdat ik me echt ni goe voelde en vertelde het terwijl van men cyclus. Ze stelden zelf voor om bloed te laten trekken. S avonds had ik het resultaat...
Ik ben wss zwanger zei ze, heeeeel pril, ik moet donderdag terug bloed laten trekken om te kijken of de waarde verdubbeld. Hoeveel heeft ze niet gezegd. Ik kan natuurlijk iet wachten en heb vanmorgend eens een test gedaan en er kwam een heeeeel licht positief streepje op. MAAR! ze vertelde me ook dat ik smv heb (familie van de klierkoort)
En dat het niet goed zou zijn voor het kindje.
Ik kan een spontane abortus krijgen of anders bestaat er een 5% dat het babytje er iets aan overhoud (iets aan de oren,ogen..)
Ze kunnen het niet zien via echo dus wachten bij de bevalling.
Ik zit echt met men handen in het haar!!!:(
Vanmorgend heb ik een urinestaal moeten binnen brengen en gaan ze het verder onderzoeken.:confused::confused: weet echt niet wat te doen.
Heb een gezond dochtertje en zou niet willen dat er een volgend kleintje iets mankeert
Emmalin
30 November 2011, 20:00
Ooo Jesterke.. Wat een nieuws... Ik zou niet weten wat ik in jou plaats zou moeten doen. Wat een moeilijke beslissing... Maar het is dus zeker dat je zwanger bent?
Jesterke*
1 December 2011, 08:55
Ik heb vandaag terug bloed moeten laten trekken om te zien of de waarde goe stijgt en vanavond weet ik het resultaat. En dan nog wachten vanaf wnn ik cmv in men bloed heb om te zien of het kwaad kan voor het kindje
Maya
1 December 2011, 09:01
ik duim voor je meid!
Mieke
1 December 2011, 11:42
Ik heb vandaag terug bloed moeten laten trekken om te zien of de waarde goe stijgt en vanavond weet ik het resultaat. En dan nog wachten vanaf wnn ik cmv in men bloed heb om te zien of het kwaad kan voor het kindje
Ik hoop echt voor jou dat je het cmv-virus gehad hebt voor je zwanger werd. Dat neemt toch heel wat ongerustheid weg hè!
Jesterke*
1 December 2011, 12:54
ja ik hoop het ook!
Ik zou het blijkbaar nog al eens gehad hebben tijdens men eerste zwangerschap dus het positieve eraan is dat ik er beter immuun tegen ben.
Kben al benieuwd voor vanavond dat men waarde gestegen is!
Jesterke*
2 December 2011, 07:36
Ik heb gisteren terug bloed laten trekken. Dinsdag vertelde ze me dat ik wss zwanger ben. Dan was men waarde nog maar 14 en gisteren 44 het is dus nog heeeeeeeel weinig. En ze zei dat je eigenlijk vanaf waarde 50 positief zou zijn ma ze heeft er een goed oog in omdat het op 2 dagen toch mooi verdubbeld is.
Ik hoop dat ik binnenkort ook mag juichen!
Nu nog wachten op urine onderzoek (cmv)
Vitje
5 December 2011, 14:25
Hier ook de duimen omhoog en hopelijk komt alles goed!
Koke
6 December 2011, 22:25
Hopelijk stijgen je waarden mooi en blijkt de cmv van voor je zwangerschap te zijn.
Duimpjes omhoog!!!
Jesterke*
7 December 2011, 07:20
gisteren belde ze met het goeie nieuws dat het CVM van 3 maanden voor men zwangerschap was, dus geen gevaar voor de baby!!! :)
Koke
7 December 2011, 09:45
Super, dat is toch weer een zorg minder hé!
Wanneer weet je of je waarden mooi gestegen zijn?
Jesterke*
7 December 2011, 12:22
Eigenlijk moet ik binnen 2 weken gewoon na de gyn. maar als ik zo op het forum lees is mijn waarde echt heel laag en werd wat onzeker dus vanavond ga ik nogmaals bloed laten trekken.Mijn man vind dit echt onnodig, maar ja zij denken anders eh!
Koke
7 December 2011, 21:59
Das waar, het blijft een ras apart, die mannen.
Ben je nu geweest? Hopelijk krijg je morgen geruststellend nieuws! Wanneer mag je bellen?
Jesterke*
8 December 2011, 07:34
ja ben toch geweest ze :) vanavond mag ik bellen.
Hopelijk komt het voor jou inorde!!!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.