Volledige versie bekijken : Paar vraagjes om elkaar wat beter te leren kennen ;-)
mini
12 February 2009, 16:49
Ok,... Voor de mensen die het willen vertellen, ga je gang, ik ben wel eens benieuwd
Hoe heb je je partner leren kennen?
Hoe lang zijn jullie samen? Wanneer zijn jullie samen gaan wonen? Hoeveel kindjes wens je? :D
Goh... euhm (wa kan ik nog allemaal vragen :P)
Heb je een bepaalde droom die je wens te realiseren?
Allez soit, als je nog meer vragen kunt bedenken... SHOOT zou ik zeggen :D
Nala'tje
12 February 2009, 17:02
haha mini :)
alle, hier komen de eerste antwoorden :D
ik heb m'n vriend leren kennen door een gemeenschappelijke vriend
we zijn nu 5jaar en 2 maanden samen
we wonen samen sinds april vorig jaar in een klein maar gezellig appartementje
ik wil 2 kindjes en m'n vriend 3, dus we zijn er nog niet uit :)
een droom: een eigen huisje met een mooie tuin kopen, maar dat zit er met de crisis nog niet direct in :D
nu moet je eigenlijk ook wel op je eigen vragen antwoorden he!!!
groetjes, nala
isabelga
12 February 2009, 17:21
Hey Mini! en jouw antwoorden?
Ik heb Alessio 2 jaar geleden leren kennen via een gemaanschappelijke vriend (Mario). We gingen geregeld samen uit en terwijl Mario rond mijn vriendinnen hing, zat ik gezellig met Alessio te praten.
op 30 juni 2007 was het weer zo een gezellige avond en spraken we met de hele groep af om de volgende dag naar de zee te gaan. Tegen de avond hadden we elkaars telefoon nummer en ik was in de wolken!
Ik kom thuis (ik woonde bij een vriendin) en die vertelt doodleuk dat die avond Mario en zijn vrienden kwamen eten... Direct naar boven, douchen en een leuk kleedje aan!
Die avond zijn mijn vriendinnen er voor de eerste keer in jaren in geslaagd mij dronken te laten worden. Voor dat iedereen doorging die avond, stond ik plots alleen met hem in de keuken (ik was daar alleen en Mario heeft hem naar binnengestuurd). Omdat ik een glaasje teveel ophad, ging alles wat vlotter (hihi). Ik ben naar hem gestapt en hem gezegd: 'ook al ben ik een beetje zat, ik voel de vlinders in mijn buik'. Hierop volgde de eerste kus. Daarna hadden we allebei door dat alles opgezet spel was door mijn vrienden! Mijn vriendin wist dat in iets voelde voor hem en zijn vriend wist dat van hem!
Dus officieel zijn we van 1 juli 2007 samen. Op 9 december 2007 zijn we gaan samenwonen in een klein huurappartementje en op 15 augustus 2008 heeft hij me ten huwelijk gevraagd. Trouwplannen voor binnen 3 jaar ...
We willen zeker 2 kindjes, misschien zelfs 3
Onze droom: huisje tuintje boompje ... en onder dat boompje een schommel met ons kindje ...
Mijn persoonlijke droom: een chocolade winkel openen hier in Lucca. (Leonidas of Godiva)
mini
12 February 2009, 17:24
nu moet je eigenlijk ook wel op je eigen vragen antwoorden he!!!
Héhé :D
Owkeej... ik heb m'n ventje leren kennen toen ik 17 was... en dit jawel door z'n broer...
Ik zat in dezelfste school als z'n broer (die dezelfste leeftijd heeft als ik). En jah ik ben bijna een jaar samen geweest met m'n schoonbroertje :D
Da's toen uitgeraakt (puberliefde :P) en ik had een goeie band met hun moeder. :D
Die wou me toen al koppelen aan m'n ventje... maar ik ging daar ni op in. :)
'k Heb wel altijd supergoe overeengekomen met m'n ventje... zijn veel samen uitgeweest, samen op vakantie,...
En toen jah die ene vakantie :D Van het één kwam het ander. :P
(waren toen al twee jaar verder en z'n mama had de hoop opgegeven ;))
Dus toen die da te weten kwam, was die supercontent. Z'n broer was iets minder enthousiast :rolleyes: Ma die is gelukkig bijgedraaid ;)
De andere vragen:
We zijn nu iets van 4,5 jaar samen, waarvan bijna 3 jaar getrouwd, we zijn gaan samenwonen toen we 8maand samen waren (wilden eigenlijk al aan 6 maand, maar da appartement kwam maar 2 maand later vrij :()
We hebben dus twee jaar op een appartement gewoond (gehuurd en ondtss uitgekeken voor een eigen woning, die hebben we 2 jaar later gevonden :))
We willen beiden 2 kindjes :)
een droom van me: goh... voor de moment kindjes :D En jah ons huisje opknappen.
kleinke
12 February 2009, 17:26
ik zal ook eens antwoorden op uw vraagjes
ik heb mijn vriend leren kennen op het werk
wij zijn nu 3jaar en 5maanden samen
we hebben samen een huis gekocht (in 2006) en beginnen verbouwen, we wonen er sinds april 2007 en zijn nu klaar met verbouwen
ik wil 2kindjes, mijn vriend 1, daar moet dus nog is over gesproken worden :-)
mijne ultieme droom is zwanger geraken mo da is voor iedereen hier wel zo he
groetjes kleinke x
kletsmadam
12 February 2009, 19:27
Ik heb mijn ventje leren kennen op een fuif zo een 5 jaar geleden.
Uiteindelijk is de vonk officieel overgevlogen op 25 juni 2004. En dan is het allemaal razend snel gegaan.
Eind augustus woonden we al samen op ons appartementje. En met mijn verjaardag in 2005 zijn we beginnen proberen voor kindjes. Zonder al te veel succes tot nu.
Ondertussen wonen we al een jaar en half in ons eigen huisje en zijn er plannen om in 2009 te trouwen. Alhoewel we de trouwplannen mss even gaan opbergen. Met een klein ukje op komst, wordt het waarschijnlijk al druk genoeg.
De drukte van een huwelijk (ookal willen we het klein houden) is waarschijnlijk wat veel.
Ik wil graag 2 kindjes. Mijn ventje weet het nog niet zo.
We zien wel :D beginnen met eentje he :p tenzij het een eeneiïge tweeling zou blijken te zijn.
lady bug
12 February 2009, 19:47
ik heb mijn ventje ergens in 95 leren kennen. we zaten op de zelfde trein. in 96 zag ik hem wat geregelder door een gemeenschappelijke vriend. in 97 is de vonkeindelijk overgeslaan. op 13 januari om precies te zijn. we zijn dus nu iets meer dan 12 jaar samen. op 1 september 2001 zijn we gaan samen wonen in een huur appartement en op 1 juli 2003 zijn we in ons eigen huisje. een paar weken later vroeg hij mij ten huwelijk en op 2 juli 2004 zijn we in het huwelijksbootje gestapt.
ondertussen zijn we beide tot de consatatie gekomen dat we 2 kindjes willen. dit wist ik al lang, maar mijne wederhelft nog niet.
ooit hoop ik dat we zelfstandig worden in renovatie en binnen afwerking
ka80
12 February 2009, 20:55
Mijn vriend heb ik in Spanje leren kennen, iets meer dan 7 jaar geleden nu. (Erasmus-project)
We hebben veel gereisd en tesamen op verschillende continenten gewoond.
We willen alletwee 2 kindjes.
droom: ik heb wat ik wil en mijn droom is om dat zo te houden.
Lottebol
12 February 2009, 21:09
Ik heb mijn ventje 7 jaar geleden leren kennen op de volleybal (onze gemeenschappelijke hobby). Hij speelde toen het eerste jaar in onze club en 't was eigenlijk liefde of het eerste zicht. Ik had toen een vriendje, maar dat heeft niet lang meer geduurd. Ik was toen bijna 18. Ondertussen zijn we 6,5 jaar samen, waarvan we anderhalf jaar samenwonen.
Ik kom zelf uit een "groot" gezin (4 spruiten) en wil graag 2 of 3 kindjes. Mijn ventje vindt 2 het maximum... Maar eentje is goed om mee te beginnen, hé!
Mijn grote droom is simpelweg oprecht gelukkig zijn, binnen 60 jaar terugkijken en kunnen zeggen dat ik een gelukkig mens ben, no regrets.
Koke
12 February 2009, 23:03
Ik heb mijn ventje bijna 4 jaar geleden leren kennen op een camping waar zowel zijn ouders als de toenmalige partner van mijn moeder een caravan hadden. Ik was thuis gevlucht omdat ik ruzie had met mijn zus en de dag dat ik terug naar huis wou gaan, leerde ik tom kennen: liefde op het 1ste gezicht! Met dank aan de zus om mij toen buiten te pesten :)
We zijn al na 3 maanden gaan samen wonen op een appartementje en sinds 1,5 jaar wonen we nu in ons eigen huisje.
Ik wil graag 2 kindjes, maar mijn ventje maar 1. We zullen nog wel zien.
Mijn droom is een gezond en gelukkig gezinnetje, misschien een trapje hoger op werkgebied en dat mijn kindjes en de rest van mijn familie nooit iets tekort hoeven komen.
Laurence
13 February 2009, 07:39
Op oud jaar in een karaokebar :) Liefde op het eerste gezicht.
Hoe lang zijn jullie samen?
6 jaar waarvan bijna 2 jaar getrouwd :)
Wanneer zijn jullie samen gaan wonen?
2 jaar geleden
Hoeveel kindjes wens je?
3
Gezonde kindjes en een huisje :) Dat is het voor de moment.
Later wil ik ook wel is naar australie reisen. Mijn grote droom.
--------------------------------------------------------------------------------
snoezel
13 February 2009, 09:46
acht jaar een half geleden hadden we internet thuis :)
was toen nog enkel op mijn ma haren bureau en t was juist vakantie. begin juli dus...
bijna 17 jaar en nog steeds geen lief gehad en de wanhoop nabij :) heb ik toen op twee berichtjes op een datingsite gereageerd.
ja, dat ene was van kingka het andere van een andere jongen die maar drie weken later heeft gereageerd want was op reis geweest of zo...
eerst twee dagen gechat en toen vroeg meneertje mijn gsm nummer al :) een dagje later afgesproken en hadden elkaar nog niet op foto of zo gezien.
t was echt direct grote liefde :D
we zijn nu ondertussen dus 8jaar een half later en hebben eerst samen op kot gezeten, daarna een huisje gehuurd en sinds twee jaar trotse eigenaars van ons huisje :) en ja, ons koobje die hoort er hier nu ook al de volle zes maand bij :)
we spreken nog altijd van drie kindjes.
maar na de eerste negen stressvolle weken met onze kobe zien we het nu kindje per kindje :)
dus als het volgende een braafke is komen er wel drie :)
mijn grote droom:
ja, onze kobe groot zien worden :)
hem alles kunnen geven wat hij nodig heeft
hem de juiste kant op zien gaan :)
en ooit, als we oud en grijs zijn, samen met kingka in het bejaardehuis de gangen onveilig maken met onze rolstoel :D
snoezel
13 February 2009, 09:46
ik en mijn smileys altijd hé
t zijn er precies toch wat veel geworden
Mrs O.
13 February 2009, 09:55
Ik ga het proberen kort te houden...
toen ik in 2004 een jaar op uitwisseling was in kenia ben ik op hem opgebotst op weg nr de WC in één of andere nachtclub waar ik met een vriendin was...
Hij was meteen verkocht (zegt hij), ik heb toch een paar 'dates' nodig gehad :)... alé kom, 2 maar ze :)
We zijn na 1 week gn samenwonen (ik woonde heel ver van nairobi waar hij woonde): eerst bij zijn ouders thuis, dan heb ik mijn verhuis geregeld en zijn we gn samenwonen in klein studioke in nairobi. Na 9 maand moest ik trug nr belgie, gewerkt om centjes te sparen, na 9 maand trug nr kenia voor 4 maand, dus weer samengewoond :), dan weer nr belgië... was voorzien vr maar 1 maand van mekaar weg te zijn want had werk gevonden daar... Job is niet doorgegaan, dus ik niet trug nr kenia, mr weer hier werken, mijn papa is ziek geworden, dus beslist dat Tim nr hier ging komen wonen... (een keniaan nr belgië krijgen is niet evident) Dit heeft in totaal anderhalf jaar geduurd (dus we hebben mekaar ook zo lang niet gezien - ongelofelijk mr waar), papa ondertussen gestorven :(, en dan is tim in januari 2008 hier EINDELIJK toegekomen...
in maart 2008 zijn we getrouwd
huurden appartementje, nu zijn we nr het huis van mijn mama verhuisd... tijdelijke oplossing (veel luxueuzer en groter én goedkoper dan ons app)
we hopen binnen een jaar of 2 een appartement te kopen, waar mijn mama dan in gt wonen, en wij blijven in mijn ouderlijk huis...
hoeveel kindjes: ik 2 of 3, Tim oorspronkelijk 6 :)... mr is er al op teruggekomen en het zal dus ook 2 of 3 worden...
dromen: onze dromen zijn al vervuld want we kunnen eindelijk samen een leven opbouwen, er is een baby op komst (ultieme bekroning van al ons gezwoeg om bij mekaar te mogen en kunnen zijn)...
en later, véél later: de boel hier verkopen als de kindjes groot zijn en op Lamu Island in Kenia een klein guesthouseje opendoen en genieten van ons leventje samen... in african style :)
DUS OM SAMEN TE VATTEN: IK BEN IMMENS GELUKKIG :D
isabelga
13 February 2009, 09:57
Hey snoezel! ik herinner me dat nog! toen jullie elkaar leerden kennen!
Ik hoop voor jou dat als je in dat rusthuis met de rolstoel aan het rondkrossen bent, geen 'trol' tegenkomt zoals vroeger op school ;)
sunshine
13 February 2009, 10:00
@snoezel: droom jij van een bejaardentehuis? Ik hoop dat ik toffe kinderen op de wereld zet die voor mij willen zorgen als ik oud ben :-).
Ik heb mijn vriend leren kennen 9 jaar geleden in de les ;-), we zijn 8 jaar samen. We wonen 7 jaar samen. Hij wil 3 kinderen. Ik zou er graag 5 hebben, 3 van mezelf, en 2 adopteren. Maar voorlopig lukt het eerste van mezelf al niet.
Verder droom ik er nog van om ooit een gezondheidscentrum van alternatieve geneeswijzen te openen. En ja, ook een eigen huis met tuintje enz.
taschkevdv
13 February 2009, 10:42
Hoe heb je je partner leren kennen?ja beetje lang verhaal en helemaal ni romantisch :) zullen het kort houden he :) dus ik heb heb hem euhm 7jaar geleden denk ik in BBC (discotheek) leren kennen via een schoolvriendin.ik had toen een vriendje maar had tegen hem gezegd dat het men exvriendje was :o stout he! :) allé gsm nummers uitgedeeld, de dag erna had hij mij gebeld en dan heb ik hem niet meer gehoord.een half jaar later was ik meer dan een week vrijgezel en wou terug een vriendje :) dus had aan die schoolvriendin gevraagd of ze zijn gsmnummer nog eens kon geven, allé smsjes gestuurd, 's avonds is hij naar me thuis gekomen goed gebabbeld en toen hij vertrok wouden we elkaar op de mond zoenen maar we durfden allebei niet zo wat leiden tot een kus half half op de mond :).de dag erna nog wat smsjes gestuurt en schreef in een bepaald smsje het schatje (ofzoiets) wat ik op dat moment tegen iedereen zei :) en hij totaal in paniek hoe zij we nu samen?? :D. haha allé de dag erna is hij dan nog eens afgekomen en dan was onze eerste kus in de auto.in de auto stond toen juist een liedje op met een kikker op de achtergrond waardoor we dan allebei nog eens hard in de lach schoten :)
Hoe lang zijn jullie samen? Wanneer zijn jullie samen gaan wonen? Hoeveel kindjes wens je? we zijn dus nu iets meer dan 6 jaar samen en zijn zo'n drie jaar geleden gaan samenwonen.eerst hebben we gehuurd en vorig jaar in mei hebben we een app gekocht.momenteel willen we maar 1 kindje.als we zien dat er een tweede zeker bij kan dan gaan we dat waarschijnlijk wel overwegen
Heb je een bepaalde droom die je wens te realiseren? bepaalde droom hmm ja gewoon binnen een paar jaartjes een mooi huis en een tuintje.hopelijk ooit een eigen zaak open doen (welke richting weet ik nog niet) en een gezond kindje
isabelga
13 February 2009, 10:58
Hoe heb je je partner leren kennen?ja beetje lang verhaal en helemaal ni romantisch :) zullen het kort houden he :) dus ik heb heb hem euhm 7jaar geleden denk ik in BBC (discotheek) leren kennen via een schoolvriendin.ik had toen een vriendje maar had tegen hem gezegd dat het men exvriendje was :o stout he! :) allé gsm nummers uitgedeeld, de dag erna had hij mij gebeld en dan heb ik hem niet meer gehoord.een half jaar later was ik meer dan een week vrijgezel en wou terug een vriendje :) dus had aan die schoolvriendin gevraagd of ze zijn gsmnummer nog eens kon geven, allé smsjes gestuurd, 's avonds is hij naar me thuis gekomen goed gebabbeld en toen hij vertrok wouden we elkaar op de mond zoenen maar we durfden allebei niet zo wat leiden tot een kus half half op de mond :).de dag erna nog wat smsjes gestuurt en schreef in een bepaald smsje het schatje (ofzoiets) wat ik op dat moment tegen iedereen zei :) en hij totaal in paniek hoe zij we nu samen?? :D. haha allé de dag erna is hij dan nog eens afgekomen en dan was onze eerste kus in de auto.in de auto stond toen juist een liedje op met een kikker op de achtergrond waardoor we dan allebei nog eens hard in de lach schoten :)
Hoe lang zijn jullie samen? Wanneer zijn jullie samen gaan wonen? Hoeveel kindjes wens je? we zijn dus nu iets meer dan 6 jaar samen en zijn zo'n drie jaar geleden gaan samenwonen.eerst hebben we gehuurd en vorig jaar in mei hebben we een app gekocht.momenteel willen we maar 1 kindje.als we zien dat er een tweede zeker bij kan dan gaan we dat waarschijnlijk wel overwegen
Heb je een bepaalde droom die je wens te realiseren? bepaalde droom hmm ja gewoon binnen een paar jaartjes een mooi huis en een tuintje.hopelijk ooit een eigen zaak open doen (welke richting weet ik nog niet) en een gezond kindje
Den BBC ... ik woonde daar niet zo ver van en ben daar nooit binnengeweest ... Bestaat die nog?
taschkevdv
13 February 2009, 11:08
tja zo super was dat daar niet hoor, niks gemist :).ik weet wel dat dat even gesloten was omdat daar teveel ruzies waren maar of dat dat nu nog bestaat.ik zou het echt niet weten eigenlijk :/
snoezel
13 February 2009, 11:42
ik ben daar veel uitgeweest :
en ja, als het niet meer gaat om thuis te wonen gaan wij naar een serviceflat of bijaardenhuis hoor
ik wil mijn kinderen niet tot last zijn :)
isabelga: als den trol daar dan rondloopt gaat die toch mogen hollen hoor :)
ka80
13 February 2009, 13:31
Hey Snoezel, ik geef je helemaal gelijk hoor,... wil mijn kinderen ook niet tot last zijn en verwacht niet van hen om me (of ons) in hun huis op te vangen.
katrientje
13 February 2009, 13:46
Hij was een vriend van men broer, een jeugdvriend zeg maar.
Hoe lang zijn jullie samen?
7 jaar
Wanneer zijn jullie samen gaan wonen?
1,5 jaar geleden
Hoeveel kindjes wens je?
2 ( maar mijn partner wil er maar één :-(
Een gezond kindje op de werld zetten en het zo houden.
Levenslang bij men partner blijven, en dat al men vrienden, familie en ikzelf natuurlijk gezond mogen blijven.
Fieke
13 February 2009, 13:51
Amaai mini, kvind dit wel een leuk topic :-)
Ik heb mijn ventje (net als mijn zusje) ook via internet leren kennen!
Hij had eens een foto van mij gevonden via mijn profiel op msn!
Ik kreeg opeens een mailtje dat hij dat wel een schattige foto vond,
en zo aan de praat geraakt op msn!
Hij wou al snel afspreken en ik ook, maar er kwam precies altijd maar iets tussen.
Uiteindelijk dan toch eens kunnen afspreken, en dan wast direct koekenbak (zoals ze hier zeggen)
Ondertussen zijn we bijna 4 jaar verder, en zoals jullie wel al gelezen hebben,
gaan wij dus trouwen in oktober!
Onze kinderwens die is er ondertussen al 2 jaar, maar zoals jullie weten,
loopt dat niet van een leien dakje!
Volgende week word ik geopereerd en dan zien we wel weer verder!
Ik wou vroeger 3 kindjes, nu zal ik blij zijn als ik aan 1tje geraak!
Mijn ultieme droom: Op mijn huwelijk kunnen zeggen aan iedereen dat ik zwanger ben!
mammiii
13 February 2009, 15:00
Kzal ier ook es ne deel van me leven uitspatten. :D (ding ding)
Wel ik heb mijn vriend 2 jaar geleden leren kennen. Op een avondje uit,(' t zand in Brugge). Via een goeie maat leren kennen, die avond zelf was mijne maat constant bezig van ja eneuhh mijn copain hier , wa vinde daarvan..(typisch jongerentaal).:P .
Hij had op dat moment wel iets, maar ni echt voor te zeggen van ''ale das mijne droomjongen''. neen dat niet. (nog niet :P).
Het viel me op dat hij hele mooie ogen had,die begonnen toch na een tijdje te schitteren.Wilk mee zeggen dat ik meer n meer de positieve dingen zag, voor mij was en is karakter het belangerijkste. Veel zei hij niet, Hhaa kwas ook nogal ne flapuit dusja..Hmmzz.Hij was erg beschaamd, maar dat vond ik lief :D. Das kei schattig als er zo ene constant zit te blozen.Hih .. Nu ok om verder te vertellen, we hadden dan toch al wat meer bijgepraat na enkele wijntjes. En toen kwam ik te weten dat wij heel ons schooljaar in de zelfde school hadden gezeten.( :O ) Huuuh..Had hem nog nooit gezien ma soit.. we hebben dan nr's aan elkander gegeven.(bingoo ) 's Nachts nog zitten sms'n met elkaar, kortom twas plezant.kwerd toch ietswat verliefder. Paar dagen nadien had ik hem uit genodigt bij mij thuis, hij kwam binnen en kgaf hem zo half mond half wang zoen. (rrr) haha, hebben dan samen filmpje gekeken. Hij lag met zen hoofd op men buik, gezellie. We hebben dan ook gevochten.(speels) ..en beetje over onze jeugd gepraat... maar toen later op die avond. Was k echt wel tot over men oren verliefd.Hij ging dan trg weg, liep de straat uit.. en ik stond nog voor mijn deur. Na 5 minuten ben ik gewoon achter hem geholt .(was al bekan aan de markt). Gewoon in zen armen gesprongen en twas van da. Hih..hij begon bijna te huilen.Omdat hij dacht dat ik nooit voor hem zou gaan.
En hier nu ja paar jaartjes later. Nog altijd stapelverliefd,we kunnen niet gemakkelijk zonder elkaar.
Wij wonen van aug 2008 samen,in een tamelijk groot app. Met onze o zovele huisdiertjes (ik ben een erge dierenvriend).
En ik ben in verwachting van ons 1 kindje.(ok ja miss vinden sommige dit wat te jong enzo voor mij) maar ik wil heel graag een jonge moeder zijn. Die kan meegaan in den tijd. Nu tis ni dak 16 ben he. Maar ik ben al heel rap volwassen geworden en ook kan makkelijk op eigen poten staan, plus dat ik verstandig door het leven ga.
Ik zou graag 2 kindjes willen. Mijn vriend ook 2.
Mijn droom is om een blijvend gelukkig en gezond leven te hebben ,zonder armoede en zonder zware zorgen.
X
Bo
13 February 2009, 17:20
Leuk topic ;)
Eh, hoe hebben we elkaar leren kennen? 5 Jaar geleden in een cafeetje, ik was vrijgezel en verveelde me en beetje, hij vroeg als ik geen zin had om mee te gaan naar een discotheek hier in de buurt. Ik ben dus meegegaan ;) , daar is ook de eerste kus geweest... hij is mee naar mijn appartement gegaan en is eigenlijk sindsdien niet meer vertrokken :)
Hoe lang we samen zijn? Nu bijna 5 jaar, waarvan een half jaar getrouwd.
Hoe lang we samenwonen? Ik woonde toen alleen, hij is eigenlijk bijna direct ingetrokken bij mij. Dus zo'n 5 jaar.
Na 9 maanden hebben we ons huis samen gekocht.
Hoeveel kindjes? Allebei willen we er 2, maar ik ben al blij als ik er eentje mag krijgen
Droom/wens? Eigenlijk heb ik alles al....., getrouwd met mijn droomvent, huisje samen, hondje erbij, mijn eigen zaak...
Er is nog maar 1 ding waar ik van droom: en dat is zwanger zijn voor mijn dertigste. En dat is nog maar 4 maanden verwijderd :s
Verder hoop ik dat ik mijn kinderen gezond en wel mag zien oud worden samen met mijn ventje.
X
Trinity
14 February 2009, 00:39
Chris en ik hebben elkaar leren kennen in de zomer van 2006. Mijn mama en zijn papa werkten in die tijd samen voor mijn ma haar firma (zij wou wel meer, maar soit), en wij zouden met ons gevieren op vakantie gaan. Een paar dagen voor ons vertrek heb ik Chris dan voor de eerste keer gezien op restaurant in Kopenhagen samen met onze ouders. Dan Sicilïe, en daar klikte het super goed. Er is niets gebeurd, omdat ik samen woonde met mijn toenmalige vriend in België, en dat respecteerde Chris ook. Maar na heel veel denken, tranen en blablabla, toch naar mijn hart geluisterd. Ben toen van mijn vriend weg gegaan, niet iets om fier over te zijn, en was een moeilijke periode. Sinds 22 september 2006 zijn we samen, was op bezoek gegaan bij hem in Denemarken voor een paar daagjes. Hebben dan een jaar vooral contact gehad via messenger telefoon en skype, en wat over en t weer gevlogen. Ik moest eerst mijn studie afmaken, afgestudeerd 07/07/07. En na onze vakantie in juli in Kroatië ben ik naar Denemarken gegaan. Hebben iets meer dan een jaar in een huurappartement samen gewoond en sinds oktober hebben we ons eigen appartement (alle, de bank lol). En het is het beste wat mij ooit is overkomen: ben nog nooit zo gelukkig geweest samen met iemand, en ben nog nooit zo emotioneel rustig geweest.......wat trouwens mijn droom van vele jaren was. En we zijn nog altijd hartstikke verliefd, hoewel we door zeer bizarre situaties zijn gegaan met onze families. ..... mijn vader denkt trouwens nog steeds dat die vakantie in Sicilië een complot van ons ma was om mij naar denemarken te krijgen :-)
Mijn droom? 1001, beter te veel, dan komen er altijd wel een paar in vervulling. Maar de grootste is in vervulling gegaan: zwanger. Mijn andere hele grote: gelukkig zijn, samen oud worden en nog dichter bij mijn broertje wonen. En ooit een eigen zaak, liefst met mijn broer en onze gezinnetjes ergens in t zuiden. Tja, mijn broer is de andere man in mijn leven haha (euh, nu niet pervers interpreteren he! wij zijn gewoon twee handen op een buik)
Sweetdreams1987
14 February 2009, 09:29
Ook ff antwoorden se,
Hoe heb je je partner leren kennen?Hoe lang zijn jullie samen? Wanneer zijn jullie samen gaan wonen? Hoeveel kindjes wens je?
Via Netlog ...
En dan op msn en hab ik zijn nummer gevraagd heel veel aant smsen geweest,
ik heb hem zelfs ne keer ne hele nacht wakker gehouden tijdens zijn shift.
We hadden elkaar nog steeds niet gezien,
we zijn beide impulsief geweest en hij is mij den 20ste juli 2007 komen halen thuis voor ne citytrip naar parijs.
Normaal gingen we der 2nachten blijven maar we zijn dan maar ne dag langer gebleven :)
En ja ginder is de vonk helemaal overgeslagen.
In maart 2008 hebben wij ons app gekocht en sinds juli zijn we der ingetrokken.
Hij woonde in Wilrijk en ik in Ekeren, en nu wonen we in Merksem.
We gaan beginnen met 1 kindje, maar der is wel groot kans dat der een 2de komt.
Maar dan zullen we wel moeten zien voor een huis dan, want nu hebben we 2 slaapkamers.
Goh echt ne doom ni echt, der zijn wel dingens die we nog graag zouden willen.
Eerst en vooral een kindje , en nadien groter gaan wonen.
Of toch wel ne droom ! De lotto winnen, met die van gistere was ik al blij ze ;) !
lies
15 February 2009, 23:17
we kennen elkaar al van toen ik een puber was en hij een stoere student. ik was toen zwaar onder de indruk want hij wist zo veel van muziek en hij was slim en grappig en artistiek. Daarna hebben we elkaar dik tien jaar niet meer gezien, om dan opeens in dezelfde vriendenkring terecht te komen en dan -- nog eens jaren later-- een koppel te worden.
Hoe lang zijn jullie samen? Wanneer zijn jullie samen gaan wonen?
vier jaar en een klets. na zes maand hadden we een huis gehuurd samen en nog eens een jaar later een huis gekocht.
Hoeveel kindjes wens je?
meer dan eentje, alleszins. maar ik weet nog niet of ik ze allemaal zelf wil maken en/of ik niet een deel voor pleegkinderen ga die tijdelijk opvang nodig hebben.
gezonde kinderen. en dat we ons hele leven zo ontstuimig gelukkig kunnen blijven als we nu zijn. want we hebben veel geluk, nu.
Kimmy
16 February 2009, 11:44
Mijn mama en zijn papa werkten in die tijd samen voor mijn ma haar firma (zij wou wel meer, maar soit),
hé, nu ben ik zo nieuwsgierig (weeral - bloos!): zijn die ook ooit samengeraakt dan???
Kimmy
16 February 2009, 11:58
ons verhaal:
wij zijn samen sinds 18 april 2001, we leerden elkaar kennen aan de KULAK (KULeuven Afdeling Kortrijk), hij studeerde er informatica en ik rechten maar het is een kleine unief waar iedereen iedereen kent
ik woonde niet zo ver van de unief (20 minuten fietsen) en bleef af en toe overnachten bij vriendinnen en vrienden om toch na het uitgaan die 20 minuten niet te moeten doen (want dan is dat plots wél heel erg ver :))
Tim kende ik na een half jaar daar eigenlijk nog niet zo goed omdat hij zo alternatief was: lang haar, versleten broeken, vegetarisch ... jullie kennen het wel (voor alle duidelijkheid al even vooruitspringen: het haar is gekort, hij heeft nu nette broeken en hemden en hij eet terug heel graag vlees)
op een dag zat ik toch samen met hem en enkele andere altnertievelingen en vroeg iemand of ik meeging luisteren naar hun repetitie (want ja, bij het beeld dat ik zonet schetste hoorde natuurlijk ook het "bandje", mijn ventje was de gitarist)
omdat er 's avonds een fuif was en ik nog nergens had durven vragen om te mogen blijven logeren (ik maakte nogal veel gebruik van de gastvrijheid van mijn vrienden :)) kwam het gesprek hierop en bood Tim mij zijn extra bed aan (of ik heb me opgedrongen, maar da's het minder romantische verhaal!)
de fuif die avond was... buiten! en dat midden april, jullie raden het al: het was echt heel erg koud. Ik heb Tim gesmeekt te gaan slapen vroeger dan we anders van fuiven weggingen maar op zijn kot gekomen had ik nog steeds blauwe lippen van de kou (ok, enige overdrijving om het verhaal tot zijn recht te laten komen) en had ik bevroren voeten (zonder overdrijven!), ik lag op het logeerbed en lag echt te rillen van de kou dus is Tim erbij komen liggen om mij te verwarmen en... van het één kwam het ander, we hebben die nacht enorm veel gezoend. Ik wou eerst typen "heerlijk gezoend" maar dat klopt niet, Timmie had nog niet zoveel ervaring en eigenlijk beet hij af en toe :) (oei, hopelijk leest hij deze topic niet of ik ga het mogen horen). Resultaat: daags nadien had ik een kanjer van een zuigplek, hetgeen niet zo grappig was want wat ik nog "vergat" te vertellen is dat ik nog samen was met iemand, ik had al verschillende keren geprobeerd het uit te maken maar ik durfde het niet!! Ik heb dus de hele dag rondgelopen met een sjaal - terwijl het toch niet zo heel erg koud was overdag.
ik heb het nadien uitgemaakt met mijn vorige vriend en ben altijd bij mijn Tim gebleven: we zaten 3 jaar samen op kot in Leuven (rechten is 5 jaar, informatica maar 4 maar Tim was zo lief 5 jaar te doen over zijn studies zodat we samen konden afstuderen ;)) en zijn vervolgens gaan samenwonen
op 2 mei 2008 zijn we getrouwd
in augustus 2008 zijn we in een huisje gaan wonen - zij het gehuurd want na een jaar zoeken vonden we nog niets naar ons goesting (wij willen zoals iedereen hier al vermeldde een huisje met een tuin en vonden dit niet binnen ons budget)
ik wil 2 kindjes, tim wil er 3 dus ik zeg altijd dat we er 5 gaan hebben ;)
mijn droom is even gelukkig blijven zoals ik nu ben want net als Mrs. O. kan ik zeggen dat ik op een wolkje leef!
Mrs O.
16 February 2009, 12:22
* snif * zo schooooooon :)
hihi..; ik heb ook zo'n mooi eerste kus verhaal...
Tijdens mijn 2de date met Tim is het allemaal gebeurd...
Ik was helemaal alleen nr nairobi afgereisd (2 dagen voor mijn vrienden (andere vrijwilligers) naar ons afspreekpunt kwamen , om dan verder te reizen nr de kust)..; Had met tim gebeld enkele dagen ervoor en hij had mij overhaald al af te komen, ik moest hem bellen als ik toekwam, en dan gingen we concreet afspreken...
aangezien tim geen gsm had (tim is altijd lekker anti :) )moest ik hem via zijn broer bereiken... Dus ik alleen hotelletje gezocht, gsm gebeld, natuurlijk geen antwoord, heel de avond geprobeerd, niks... zat daar dan alleen in een achterbuurt van nairobi, bijzonder lastig aant worden, 2 dagen te vreog afgekomen voor niks dacht ik...
Innens om 7 u 's morgens telefoon: TIM !!! zijn broer was ni nr huis gekomen dus hij had heel de avond thuis op zijn broer zitten wachten (die zo stom was om gsm niet op te nemen en mij iets te zeggen)...
We gingen dus 's middags afspreken: Tim komt daar toe aan mijn hotel en mijn hart klopte in mijn keel, ni te doen... toen wist ik al: oh oh annelies, you like him :)
Ik was toen al 3 maand in kenia en had al tientallen geinteresseerden moeten afwimpelen (neen, ik ben geen vliegtuigticket nr europa op 2 benen, hrmpf !!! soms echt erg...) mr bij tim was het anders... vanaf het eerste moment voelde ik dat het hier niet om mijn blank zijn ging, of om mijn geld (wa ik ni had moehahaha)... maar om ik zelf...
Dus ok, tim komt toe nr het hotel en wil ergens anders naartoe gaan, want op zich hadden we geen keuze: portier deed mr vies op hem (tim heeft lange dreads en die mannen zijn niet zo geliefd in kenia)..; dus wij nr een oud gebouw (wr achtreraf de club bleek te zijn waar hij werkte) met een immens dakterras waar je een immens mooi zicht had over een park en masai market... we hebben uren op dit terras zitten praten enpraten en praten... over zoveel dingen, wereldbeelden, politiek, kenia, belgië,... onszelf... Toen zei tim ineens dat hij een afspraak had voor zijn werk en dat hij 2 uurtjes weg ging zijn, ik al :(... trug nr mijn hotel... hij beloofde om 18u terug te zijn... ik ging op hem wachten id bar en zei dus ad stoute portier vh hotel dat hij tim mocht doorlaten later op de dag :) ...
Om 19 u (leve african time) kwam tim toe en zijn we beginnen praten id bar (met e pintje derbij) tot 4 u 's morgens, toen ze ons met klein oogjes kwamen vragen of we wilden weggaan...
Daar stonden we dan, net ontdekt dat we zoveel gelijke ideeën hadden, onszelf helemaal blootgegeven op vlak van persoonlijkheid, emoties en levensgeschiedenis, en ineens stonden we in e vies gangske... Tim geen bus om nr huis te gaan, ik wel een hotelkamer 2 verdiepen hoger...
Dus ik trek stoute schoenen aan en zeg: als ge wilt moogt ge meekomen nr boven ,tot uwen eersten bus, en dan kunt ge nr huis... Ok, wij nr boven...
Tim heeft daar een uur of 2 met zijn frakske aan op een krukje gezeten op mijn kamer, terwijl ik daar languit op mijn (dubbel) bed lag... en wij mr praten... Tot het 6u was, ik doodmoe in slaap begon te vallen en wilde gn slapen, mr tim ni wou buitensmijten..Ik zeg tim dat ik ga gn slapen, hij reageert: ik ben ook moe: mag ik naast u komen liggen...
Ok voor mij... we hebben een 5tal uurtjes geslapen... ik aan mijne kant, tim aan zijne kant, met zijn frakske nog aan :)...enkel zijn schoenen uit... toen ik om 11u wakker werd was tim nr mij aant zien... ik begin direct gibbertrien uit te hangen, poke poke, kietel kietel, alles om 'situaties' uit de weg te gaan... en ineens pakt hij mij vast en zegt: ik ben al 2 uur nr u aant zien, ik vind u een zot mr zalig geval, mag ik u kussen...
t enige wat er bij nog uitkwam was oooooh fuck... en toen kwam die zalige zoen die heel mijn leven heeft veranderd :D... We waren alle 2 verkocht... aan mekaar...
4 dolverliefde dagen later ben ik met mijn vriendinnen nr de kust gn rondreizen vr 3 weken (beloofd is beloofd) en... heeft tim een gsm gekocht :)...
Kimmy
16 February 2009, 12:37
hihi, mooi verhaal
trouwens, effe iets verduidelijken: nu kan mijn Tim heeeeerlijk hemels zoenen... je kan dat blijkbaar leren ;)
taschkevdv
16 February 2009, 12:41
ooh mooi verhaal se mrs o. :)
ja die van mij kon absoluut ook echt niet kussen de eerste keer. zo'n betonmolen he! maar nu kan hij er wat van :) wat een goede lerares allemaal niet kan he ;)
mini
16 February 2009, 13:29
hihi, wa een fijn topic heb'k geopend :D
taschkevdv
16 February 2009, 13:41
ja idd mini! dat heb jij nu is goed gedaan se! ;)
Mrs O.
16 February 2009, 13:47
mijn tim de eerste keer kussen was vrij stressy: 2 dikke afrikaanse lippen die op u afkomen AAAAAAARGH, terwijl ik zelf vrij kleine mond heb :)... Ik had gevoel dat ik er helemaal in 'wegzonk'... Nu ben ik verslaafd ad juicy kisses van mijnen hotlips :)
idd mini: nice topic !!!
mini
16 February 2009, 17:22
Mijn ventje en ik waren samen op vakantie, samen met nog enkele vrienden. :)
Bij iedere vakantie of weekendje da we samen weggingen met onze vriendenclub'ke maakten we er de gewoonte van om 's avonds cocktails te maken. (lees: alcoholische dranken gewoon door elkaar mixen en hopen dat het lekker was :D)
Ik ga ni zeggen dat'k dronken was, verre van, maar 'k denk wel dat ons beiden heeft geholpen. :D
We kenden elkaar toen iets meer dan 2 jaar maar we hadden precies da klein duwke nodig om losser te komen. ;)
De avond was supergezellig, fijne babbels, goed weer, buiten op het terras. 't Moet rond 2u geweest zijn, toen ik zei van: "Ik ga slapen."
En blijkbaar vonden ons vrienden dat een goed idee... Dus iedereen ging z'n kamer in.
Feit was wel, ik deelde een kamer met m'n ventje (we huurden een huisje)
Net toen ik uit de badkamer kwam, zei één van ons vrienden: "En braaf zijn hé vannacht, ik kom wel keer luisteren aan de deur"
Ik zei dat hij op z'n beide oren kon slapen...
Toen ik in m'n bedje lag, kon ik precies de slaap ni vatten, 't was te warm :/
En m'n ventje had precies hetzelfste probleem (we sliepen in twee aparte bedden)
Dus besloten we om nog wa te babbelen. 't Moet rond 5u geweest zijn, toen één van ons vrienden opstond om naar't toilet te gaan en z'n vriendin volgde hem.
We hoorden zeggen: tiens, die slapen daar ook nog ni... zouden ze?!!!!
En daarop begon m'n ventje zo lichtjes te springen in z'n bed (dat ervoor zorgde dat het kraakte) En begon hij m'n naam lichtjes te roepen. (Weet wel hij is anders een redelijk beschaamde jongen op da vlak, dus zoiets zou hij nooit doen) :D
Ik had zoiets van: jong stopt da! sebiets denken die... :o
Maar op de één of andere manier vond'k het best grappig. Wat ik wist dat ze aan de deur stond te luisteren :P
Dus liet ik hem maar doen. ;)
De volgende ochtend aan tafel zaten ze ons allemaal vol ongeloof aan te kijken :D Die dachten waarschijnlijk da we echt stout waren geweest :D
Dus vond m'n ventje het plezant om zo de hele dag wat te flirten met mij.
Terug 's avonds in de kamer was die nog bezig; ik zei dat hij het nu wel mocht lam leggen, da we alleen waren...
Waarop die zei: da's precies wa ik wou, gij en ik alleen...
ik keek die stom aan... (dacht da die weer raar deed van den alcohol :P) en nog voor ik het besefte was die mij aan't kussen :o
(weet wel ik was al een tijdje stiekem verliefd op hem en had dit nooit durven zeggen :D :D)
Dus dacht'k: Bingo! :D
Was wel zo overdonderd, dat'k de volgende ochtend vroeg of hij het wel meende met me... dat hij het ni zag als een flirt :/
Waarop die zei: Wees gerust mij geraakt ge ni zo rap kwijt ;)
isabelga
16 February 2009, 18:54
Hey Mini! wat een tof verhaal!
dat klein duwtje hebben vele mensen nodig ... Allebei gevoelens hebben, maar het niet durven uiten ... Een beetje uit schrik voor een 'nee'. En dan zijn de vrienden er! Hetebste datings bureau dat er bestaat! De Vrienden! ik heb ook alles aan hen te danken! Misschien was het zonder hen ook wel gebeurd, maar waarschijnlijk veel later ...
Trinity
16 February 2009, 19:26
Mijn mama en zijn papa werkten in die tijd samen voor mijn ma haar firma (zij wou wel meer, maar soit),
hé, nu ben ik zo nieuwsgierig (weeral - bloos!): zijn die ook ooit samengeraakt dan???
hmmm nope. Is een hele vieze ruzie geworden (money + business + feelings is a dangerous cocktail), wat het voor ons niet altijd even gemakkelijk maakt.....van trouwen tot kleinkinderen :) . Maar we hebben het tot nu toe overleefd, en heeft dus onze relatie sterker gemaakt e.
Sweetdreams1987
16 February 2009, 21:29
Aah mini echt lief !
idd een mooi verhaal !
snoezel
17 February 2009, 07:15
oh mini,
de kiekeboelkes lopen hier over mijn armen se :)
taschkevdv
17 February 2009, 10:33
hehe tof verhaal.ben soms toch beetje jaloers als ik die romantische verhalen lees of hoor :)
mini
17 February 2009, 10:37
:D
Ja soms kan hij wel eens lief zijn m'n ventje en de juiste woorden zeggen :P
Paar dagen nadien was het m'n verjaardag en hij had héél mijne dag gepland :o
'k Moest maken dat'k tegen 11u zeker bij hem thuis was, z'n mama deed open en was al blij me te zien.
Ik kreeg een cadeau'tje van haar. Ne CD van m'n favoriete groep :D
Kort daarna kwam m'n ventje in de living, in z'n schoonste hemd en z'n schoonste broek.
Ik vroeg wat z'n plannen waren en waarom hij zo opgemaakt was... 't was maar ne verjaardag... gene feestdag ofzo ;)
Eerst gaf hij een mysterieuse kaart, waarop stond dat'k hem vandaag moest vertrouwen dat alles geregeld was.
Kort daarna kwam de papa binnen met 4 cocktails (blijkbaar had hij z'n ouders opgelegd wat te doen :D)
Na een klein uurke babbelen zei hij: 't Is tijd we moeten vertrekken.
We stapten in z'n auto en reden waarschijnlijk tien keer voorbij dezelfste plaatsen... Uiteindelijk stopte hij aan een klein restaurantje en kregen we een tafeltje toegewezen helemaal in de hoek, ver weg van alle andere mensen. :D
Da was z'n eerste cadeau'tje zei hij. (Want mja ik had da wel keer willen doen, had'k hem gezegd, gaan eten met m'n vriendje in een echt restaurant, ni in één of andere fastfoodketen :D)
Na een heerlijke maaltijd vertrokken we naar een winkelcentrum... Ik moest iets kiezen van hem... maar ik wou ni :D
Uiteindelijk kocht hij me een beerke van Noukies (die ik nog altijd heb staan aan ons hoofdeinde in ons bed :P)
En zei hij; dat'k zo ni meer moest alleen slapen (mhihi)
De hele dag werd ik overstelpt met kleine cadeau'tjes,...
's Avonds vroeg hij of we nog iets gingen gaan drinken in ons stamcafé, 'k wou ni echt meer, was beke moe aan't worden. :)
Uiteindelijk heeft hij me toch nog meegekregen, voor één glazeke ;)
Toen ik daar aankwam zaten al onze vrienden ons op te wachten en was der nog klein verjaardagsfeestje voorzien :D
De reden waarom hij me die dag verwende: Ik had hem een jaar voordien bekent (nog lang voor we samen waren) dat m'n verjaardag jammer genoeg al paar keer vergeten was, door m'n eigen stiefmoeder en haar eigen kinderen. Precies of 'k bestond ni en vooral ze het express deden :/ (heb één keer de jongste dochter van haar, haar verjaardag vergeten en het huis stond in rep en roer, 'k had me gewoon van dag vergist, dacht dat het de dag nadien was :/)
Soit, m'n ventje wou dus dat'k dat jaar een verjaardag had, dat zeker hij niet vergeten was... en dat ne verjaardag was dat'k me lang zou blijven herinneren :)
isabelga
17 February 2009, 11:22
Na 20 maanden samen is het eindelijk zover: mijn ouders en zijn ouders gaan elkaar leren kennen ... Ik ben al zenuwachtig!
Hier in Italie leren de ouders elkaar maar kennen als er officiele trouwplannen zijn ... dus wie weet ... ik heb Alessio al een paar keer (lachend) gezegd dathij om mijn hand moet vragen bij mij pa ... Misschien de juiste moment?!?!?!?!
Mijn mama vraagt al heel lang wanneer ze eindelijk zijn ouders eens gaat leren kennen. In Belgie is dat allemaal veel sneller!
Eind maart komen mijn ouders op vakantie en gaan we samen eten ... Ik ben nu al aan het stressen!!!! onze oouders verschillen nogal: mijn ouders zij hele losse, open mensen die graag een glaasje drinken en plezier maken. zijn ouders zijn veel serieuzer ... Ook zijn zus en zijn oma zullen er bij zijn ...
mini
17 February 2009, 11:42
leuk isabelga! :)
Hou ons zeker op de hoogte hoe het allemaal is verlopen!
Kimmy
17 February 2009, 11:49
spannend!!!
het loopt vast wel los... ze moeten niet de beste vrienden worden, é, gewoon beleefd kunnen zijn tegen elkaar :)
bejes
18 February 2009, 21:08
Hallo,
Is er ook iemand samen met iemand die een stukje ouder is? en misschien al stiefmama is? Groetjes
L@yla
18 February 2009, 23:51
hoi
ik ontdek juist deze topic
wat leuk al die verhalen...
ikzelf heb mijn ventje leren kennen in de kleuterklas hehe, we zijn samen opgegroeid en gingen samen uit, hij had mij gekoppeld toen met een van zijn vrienden, waar ik 4 jaar een relatie mee gehad heb, toen dat uit geraakte was hij de eerste die ik opbelde waarom? ik weet het nog steeds niet.... we zijn samen van januari 2006 3 jaar dus en zijn toen na 3maand gaan samenwonen, nog heel jong maar kijk ... alles is goedgekomen
we willen graag 3 kindje maar eerlijk gezegd zou ik al in de wolken zijn als er 1tje op komst is want zoals julie wel weten hebben we daar al enige moeite mee
mijn grootste droom/dromen : gelukkig zijn, een huisje kopen, trouwen en mama worden:)
en dan puur voor mezelf: als ik ooit eens het geld heb zou ik heel graag een mooi klein kinderwinkeltje open hier in de buurt
gr
layla
Espritbaby
19 February 2009, 00:27
Hey,
Net als L@yla net de topic ontdekt.
Ik en mijn vriend zijn ook samen van Januari 2006 en zijn ook net als hun na 3 maand gaan samen wonen, wel is waar ben ik hem ervoor gevolgd naar Spanje (hij woonde daar al met zijn ouders).
Mekaar voor de eerste keer gezien 1december 2005 via mijn ex-vriend(toen nog wel mijn vriend).
Hij was op vakantie in België en zat elke dag bij ons, mijn ex en ik hadden al van in September relatieproblemen en kon het eigenlijk niet zo over mijn hart krijgen de knoop door te hakken, we wouden er nog wel aan werken.
Maar ik begon meer en meer te vallen voor mijn huidige vriend, dus wij allen samen, ex en onze vrienden op weekend.
Daar lekker de drank zijn werk laten doen en ik heb in een zatte bui aan mijn huidige vriend liggen bekennen dat ik hem wel zag zitten, maar dat ik eerst moest mijn ex moest uitleggen dat het echt niet meer goed kwam.
Hij zei dat hij niets met mij wou te maken hebben, waar ik wel van verschoot, had de signalen immers anders opgenomen :D.
Volgende dag vertrokken we terug naar huis, ik en mijn ex thuis gekomen, ruzie liggen maken en eigenlijk de stap gezet van uit mekaar te gaan.
De dag erna kreeg ik opeens een bericht van mijn huidige vriend, er stond: je had mij volledig door. Ik wist eigenlijk niet goed wat ik ervan moest denken (ergens wel maar de schrik was er dat ik toch verkeerd zou denken) dus verder liggen berichten sturen en had de signalen toch goed gezien hehe.
Vanaf dan zijn we samen en woon dus bijna 3 jaar in Spanje, ik zie hem nog altijd even graag, soms heb ik wel dat ik mijn familie mis, omdat ik ze niet zoveel kan gaan bezoeken.
Na enkele pogingen en enkele miskramen zijn we terug zwanger en alles ziet er tot hier toe goed uit.
Wij willen beide 2 kinderen en mijn grootste droom is een huisje kopen en liefst terug in België.
Groetjes
xx
Wheelee
19 May 2009, 16:57
Nou de laatste reactie is dan wel alweer een tijdje geleden maar ik zal de vragen ook beantwoorden:
Lekker romantisch (NOT) ;) via internet. Ik had op een gegeven moment weer na een mislukte korte en lang relatie ( van 10 jaar) weer zo'n behoefte aan een man. Ik op een paar van die foute nederlandse sites ( ik kom uit Rotterdam) een profiel aangemaakt. OP Match 4 Me vond ik mijn match. Na een hoop weer en weer msnnen en smssen dan eindelijk afgesproken. Maar ja ik een Rotterdammer en hij een Amsterdammer. Das wel penibel. Enfin, afgesproken in Amsterdam en daar werd mijn vemoeden bevestigd. Dit is de man waar ik oud mee wil worden. Pas na 6 weken durfde hij verkering te vragen. Ik deed ondertussen niks, vond het ook wel leuk om veroverd te worden. Nu zijn we alweer meer dan 2 jaar samen.
We hebben afgelopen zomer een huis gekocht ( haha... jawel... in.... Rotterdam).
Ik ben sinds januari gestopt met de pil. Ik ben 33 en hij is 31. Maar we zijn er zo aan toe om een gezinnetje te stichten. Huisje, boompje en beestje hebben we al. Ik bijna afgestudeerd en hij een leuke baan. Een kleine is zooooo welkom. We willen allebei graag 2 kindjes ( als we ze mogen krijgen natuurlijk)
Mijn droom is om over een half jaar eindelijk aan het werk te gaan. En zorgen voor onze baby als deze komt. Oud worden en heeeel erg gelukkig. Maar ja wie wenst dat niet???
gr Wheelee
Heb nu ook net deze topic ontdekt. Moet precies eens verder kijken dan de net binnengekomen berichten :D Maar tis soms zo tijdrovend, hé...
Hier zijn mijn antwoorden: Mijn man en ik zijn vorige zomer getrouwd (12 juli 2008) en zijn in oktober 10 jaar samen. We wonen nu 3 jaar samen en zijn ons huisje aan het bouwen (ruwbouw is af, de rest doen we zelf). We wonen in Leuven.
Ik heb mijn man leren kennen via mijn broer; dat waren vroeger beste vrienden en dus ging mijn man geregeld mee op uitstapjes en weekends met onze familie en ja, van het een kwam het ander, hé :)
Toen we 14 waren zijn we voor het eerst beginnen verkeren; dat was ook meteen mijn eerste kus. Na 3 maand en half is het toen uitgeraakt; vond mezelf nog véél te jong en had op dat moment echt nog geen behoefte aan een vaste vriend. Dan twee jaar beste vrienden geweest en intussen wel veell 'geflirt' met elkaar en toen ik zestien was zijn we weer samengekomen en de rest ken je dan al...
Hij was dus ook mijn eerste voor alles :) (best wel fier op, héhé ;) )
Hij is 27 en ik 25, we schelen dus 2 jaar, vind dat ideaal.
Mijn grote droom? Eerlijk gezegd heb ik eigenlijk al zo goed als alles wat ik ooit wou; een lieve man, een eigen klasje, een kinderwens die hopelijk gauw in vervulling zal gaan,...'k zou het eigenlijk niet weten dus. Mss nog eens een grote reis maken? Naar één of ander ver land. Ja, dat lijkt me nog wel wat!
Fijne verhalen hier allemaal! Als ik eens véél tijd heb, zal ik ze proberen allemaal te lezen, se! :)
xxx
charythepooh
19 May 2009, 20:34
hoi hoi
eindelijk ga ik hier ook eens mijn antwoorden plaatsen
ik en mijn ventje hebben elkaar op zijn 100 dagen leren kennen!
het was de eerste keer dat ik mocht uitgaan :D
ik wa smee met mijn vriendin en we hadden ene gemeeschappelijke kennis, toen ik in t cafe kwam, zag ik m staan, volledig bekleed in "zwijne stift" en met felgroen haar!
alle 2 zo beschonken als iets! :D
(de eerste keer uitgaan, en gezopen tot en met en wist ni meer wie wat of waar!!! :D )
een beetje gepraat (denk ik :D) en dan 3 zoenen gegeven om afscheid te nemen, en blijven plakken, en sindsdien nooit meer losgelaten!!!!! :D
ik hou elke dag meer en meer van hem!
wij zijn 7,4jaar samen, en waarvan nu 3 getrouwd (op 31-01-09')
wij hebben in 3 jaar geleden een huisje gekocht en t helemaal in de rubbouw gezet en weer begonnen van scratch! alles zelf gedaan allee mijn ventje en min schoonpapa, ik keek en keurde toe!!! of brak t weer af :D
we wonen er nu 1,5 jaar in, en tis zo zalig!
onze droom is nu om een kindje te krijgen!
we zijn gestopt met de pil in augustus en zijn nu sinds 2 weken in opvolging bij de gyneacoloog! :( hoop dat het eindelijk eens mag gaan baten!!!
we willen beiden 2 kindjes en liefst in 2 keer! zijn allebei bang daw een tweeling niet zouden aan kunnen :D
zo, o ja ik ben 24 en min ventje 25!
schone leeftijd voor een eerstelingske e :D
ik denk dak hier alles beantwoord heb!!!
nog vragen ??? SHOOT!!!
ik vind dit leuk dat we elkaar zo eens leren kennen!!!
xxx
heb het ook pas ontdekt hihi
ik heb mijn vriend leren kennen op een fuif zo een 7 jaar geleden en hij zag mij wel onmiddellijk zitten maar ik hem niet (buffalo's, scott jas aan echt mijn type niet!!!) ikke goed gedronken die avond en ja vant een kwam het ander en hebben we gekust (dit was in februari toen was ik 16 jaar) maar hij is achter mij blijven lopen en in juni heb ik toegegeven en iets aan zijn kleding stijl gedaan haha
en nu zijn we 6 jaar samen, en wonen we samen sinds een jaar of 2 (ik ben nu 23, hij 25) en in de zomer gaan we trouwen voor de wet en volgend jaar voor de kerk en feest
ik wil graag 3 kindjes en hij 2 dus we zullen zien hoe het is na 2 kindjes
onze droom: een huisje vinden, onze kindjes gelukkig maken en gewoon gelukkig en gezond zijn dat is wel het belangrijkste denk ik
@Lotje; ik wil ook 3 kindjes en mijn man 2. Dus heb ik gezegd dat ik wel 2 keer zwanger wil worden dus als het ne tweeling zou zijn, heeft hij pech! (en ikke ondertussen dus hopen op ne tweeling:D )
hihi da zou een goede oplossing zijn ja :) maar bij ons is geen enkele tweeling in de familie dus dan heb je daar minder kans op he?
Ik zal der nu ook eens tijd voor nemen.
Ik heb m'n ventje leren kennen op mijnvorige werk. We zijn samen terrasjes beginnen doen onder de middag. Wat al vlug na het werk begon ook. Daarna heeft hij me uit eten gevraagd.
We zijn ondertussen al 6 jaar samen waarvan 2 getrouwd. Voor de moment zoeken we een huisje om te kopen.
@Lotje: bij ons ook ni, maar kan maar hopen, hé. Wie weet? :D
Trinity
21 May 2009, 10:40
@joke en lotje: mijn vriendin had al 2 kindjes, maar wou er ook drie. haar ventje vond 2 genoeg. Dan heeft ze de omgekeerde psychologie tactiek gedaan: 2 kindjes is genoeg, nu stoppen we ermee.....haar ventje is snel van mening veranderd en nu is ze zwanger van hun 3e.
Liesje_x
21 May 2009, 13:01
Hey! Leuk topic!
Ik heb mijn man leren kennen via gemeenschappelijke vrienden tijdens het uitgaan.
We zijn samen van 27 juli 2000 (ik was toen nog 15, hij net 18).
In juni 2006 zijn we gaan samenwonen in een huurappartementje.
We zijn getrouwd in oktober 2007, en een jaartje later hebben we ons huisje gekocht.
Dus nu is het wel tijd voor een kindje :) We willen graag 2 of 3 kindjes, daar zijn we nog niet uit..
@Trinity; ik denk niet dat dat bij ons zo zou werken. Hij zou zeggen: ok, das goed en ik zal daar dan zitten met mijn omgekeerde tactiek :D
Maar ti's proberen waard, hé
Joke, ik zou graag 2 kindjes willen en mijn ventje maar 1tje. Ik ga die omgekeerde tactiek van jou ook eens uitproberen.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.