PDA

Volledige versie bekijken : dreambaby

Mrs O.
12 February 2009, 16:43
ff ter info :)

Ben net bij dreambaby de nieuwe catalogus gn halen vr 2009, want heb binnenkort afspraak vr lijst, en der staat supermooi gerief in... vrij veel veranderingen tegen vorige catalogus + beter ingedeeld... prijzen heb ik nog niet gekeken... :)

jippieeeeeeee

mini
12 February 2009, 16:51
Ik heb die drietal weken geleden in m'n brievenbus gekregen... zonder dak die besteld heb :/
Soit, heb er eens kort in gebladerd toen, staan schone dingen in :)

lies
15 February 2009, 22:48
ik heb gisteren ook mijn catalogus gehaald, bij de babywinkel hier in de beurt. En al eens rondgekeken in de winkel: ik denk dat ik mij onnozel ga kopen eens we weten of het een jongen of een meisje is...

snoezel
16 February 2009, 07:37
ben een paar weken geleden bij dreambaby geweest (mijn zoektocht achter bpa vrije flesjes) en vond ze daar alles behalve vriendelijk :s
zal wel weer aan mij gelegen hebben zeker?

Laurence
16 February 2009, 07:42
Dat zal wel van winkel tot winkel afhangen denk ik.
Ik ben heel blij over dreambaby.
De volgende lijst wordt terug daar gelegd :)

Miek
16 February 2009, 07:47
ik was bij dreambaby langsgegaan voor een be-safe-autogordel. Wij waren helemaal niet van plan een lijst te leggen maar ik ben daar zo vriendelijk ontvangen dat ik er nu toch over twijfel om er een mini-lijst te leggen.
Ik vond ze helemaal niet opdringerig, ik kreeg de uitleg die ik vroeg en dat was het. Zo moet het zijn!

snoezel
16 February 2009, 08:03
allé dan hebben jullie het beter getroffen :D

mini
16 February 2009, 09:25
Mocht'k zwanger zijn... dan wordt de lijst zeker ni bij dreambaby gelegd, die zijn véél te duur ivm paradisio en daar hebben ze veel meer keus ;)
Maar elk maakt dat natuurlijk uit voor z'n eigen hé ;)

lies
16 February 2009, 09:40
Mocht'k zwanger zijn... dan wordt de lijst zeker ni bij dreambaby gelegd, die zijn véél te duur ivm paradisio en daar hebben ze veel meer keus ;)
Maar elk maakt dat natuurlijk uit voor z'n eigen hé ;)
wij gaan ook niet naar dreambaby. het is niet goedkoper dan een andere winkel én het is hier bij ons echt geen mooie winkel. en er zijn veel merken zoals pakhuis oost een jippie ja jee die ze niet hebben, terwijl dat de dingen zijn die ik wil.

Mrs O.
16 February 2009, 09:44
bij ons in vilvoorde (alé off zemst) zijn ze héél vriendelijk , en we doen het ook gemakkelijkheidshalve: bijna iedereen woont hier hier id buurt en kan dus makkelijk kadootje gn halen... en als wij iets nodig hebben of er is iets stuk, zijn we er op 10 min..
Baby 2000 is er ook, in zaventem, mr daar vond ik het net een fabriek... en ze klampen u daar zo aan, bah...

lies
16 February 2009, 11:59
Baby 2000 is er ook, in zaventem, mr daar vond ik het net een fabriek... en ze klampen u daar zo aan, bah...
Dat is inderdaad vreselijk, dat aanklampen.

ik woon in de stad, dus dat betekent dat er hier in een straal van 5km misschien 20 babywinkels zijn. Keuze genoeg, maar dan moet ge nog kiezen natuurlijk.
wij hebben de winkel gekozen die geen keten is (ik heb liever één iemand vast die mij altijd helpt), en waar ze de meeste dingen hebben en mooie kleertjes ook (we moeten een grote lijst hebben). Ze zijn ook heel flexibel in hun aankopen (je kan zelf kiezen wat eerst van de lijst wordt gehaald, voor het bedrag dat iemand koopt), je hebt weinig verplichting als iets niet gekocht wordt (enkel kleertjes die je echt laat blokkeren + zaken die speciaal voor jou besteld zijn in bv bepaalde kleuren) en ze hebben heel mooi grief.

Een andere voorwaarde was gemakkelijk online kunnen bestellen + dat de mensen onkostenfacturen kunnen krijgen. Nu moeten we enkel nog langsgaan, een voormiddag, om alles te kiezen....

Mrs O.
7 March 2009, 13:23
Vanochtend om 10u zijn Tim en ik onze lijst gn vastleggen bij Dreambaby in Zemst. Het was een aangename ervaring :) echt...
We zijn super vriendelijk onthaald geweest, en zijn dan met verkoopster en stagiaire rondgeweest id winkel. Niks geforceerd, niks overbodig aangesmeerd geweest, ze waren heel relax en gaven bij alles wat ik vroeg uitleg... Ben echt super tevreden ervan !!

Toen we meeste dingen gekozen hadden, is verkoopster lijst beginnen maken en hebben tim en ik ff iets gedronken id zetel (leuk hé, ben ook ih magazijn ff nr toilet mogen gaan hihi) en dan zijn we met een winkelkarretje rondgegaan voor kleinere dingetjes zoals speelgoedjes, slabbetje, dekentjes, etc...

Alles is reeds in orde, we hebben onze lijst mee nr huis, kan zelf nog aanpassen als ik wil.
Voor streekgenoten (er zijn er geen denk ik ma soit), deze winkel is zeker een aanrader !!!!!

Btw: ik had geluk !! Vandaag was het de laatste dag vd dreambaby dagen: als je je lijst lege deze week kreeg je kado: blauwe doos met papflesje,s fles cava, tutjes, speeltje, badeendje, doekje, comresjes, zwitsal,... :D ik weer lbij natuurlijk

snoezel
8 March 2009, 14:09
mrs o: fijn dat het zo goed is meegevallen!
niet verschoten van het eindtotaal :D
leuk die kado'tjes hé!

Mrs O.
9 March 2009, 10:52
het eindtotaal: amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :D... We zaten aan 3000 euro !!!
ok, daar is wel bijna 900 euro bij voor wandelwagen en al het toebehoren (voetenzak, adaptor, parasolleke,...) en nog is 600 voor de babykamer... Babykamer ga ik op eind vd maand kopen en laten leveren begin april, en wandelwagen paar weken voor de bevalling hé... Mijn mama en grootmoeder gaan ons de wandelwagen en draagmand kado doen... de toebehoren komen op de lijst...

het enige andere echt dure stuk was de autostoel die we erop gezet hebben (die we dan onderverdeeld hebben in schijfjes van 25 €). Zo ene die ge opzij kunt draaien naar portier vd auto toe en die ook in ligstand kan. Handig voor ons mama als zij met toto op stap is... En van goede kwaliteit, dus zeker nog bruikbaar voor toto II en mss III :)

ka80
9 March 2009, 13:42
Wauw,... 3000 €. Hoe werkt dat eigenlijk? Iedereen kan kiezen van de lijst maar ben je dan op het einde verplicht om bij te leggen om alles te hebben? Stel dat iedereen bijlegt en je aan 2000€ zit, moet jij dan 1000€ bijleggen? Wij hebben alles gevonden voor 420 € maar onze spullen hebben waarschijnlijk verre van dezelfde kwaliteit! Geniet er maar van, het zal goed gebruikt worden, verwen jullie zoontje maar goed!

Mrs O.
9 March 2009, 15:13
ik heb gewoon alle dingen op de lijst gezet die wij voor toto nodig hebben en/of die we graag zouden hebben (lakentjes, badspullen, reisbedje, autostoel, handdoeken, speelgoed,... mensen kunnen dan na de geboorte bij dreambaby of via internet iets van onze lijst kiezen (of bijleggen bij grotere items die in 'schijven' zijn opgedeeld)... Wij kunnen thuis via internet zien wie wat heeft gereserveerd of reeds afgehaald vd lijst en wat er nog over blijft... Als wij na bepaalde tijd beslissen de lijst af te sluiten, dan hebben we totaal geen aankoopverplichting voor de dingen die niet gekocht zijn op de lijst... Dan worden deze gewoon terug id winkel geplaatst...

Die 3000 euro is de totale waarde van de items die wij op de lijst gezet hebben. Meeste dingen die erop staan zijn echter goedkopere dingen, gaande van 5 euro tot 40 euro zoiets...

Als er bijv voor een totaal van 2400 euro aan geschenken is gekocht voor toto (ik kan zelf ook vd lijst kopen hé, daarmee dat kamer enzo er ook opgezet zijn), dan geeft dreambaby ons na het afsluiten van de lijst nog eens een waardebon van 10% dus 240 euro waarmee we nog knn shoppen bij dreambaby...

Op zich heb ik zaterdag geshopt voor 3000 euro mr heb ik nog geen cent uitgegeven :)...

ps: weer eens gegokt nr het geslacht karen? :p hihi...

snoezel
9 March 2009, 16:41
:D wij zaten aan 3000euro zonder kamer en buggy...
dus ik verschiet van niks meer

Mrs O.
9 March 2009, 16:45
hola
dan zijn wij goe bezig :)
wij hebben wel al een park en badje met staander en matrasjes voor park en bed (amper gebruikt dus in keigoeie staat)
(voor goe prijske gekocht via vriendin)