Volledige versie bekijken : Trouwen
Fieke
12 February 2009, 10:28
Jaja, hier is het officieel, gisteren heeft mijn ventje mij ten huwelijk gevraagd!
Het hele huis vol met kaarsjes, een mooie ring, en hij in vol ornaat (had zijn kostuum aangetrokken)
Was echt super romantisch!
Nu zou hij graag trouwen op mijn verjaardag, maar een echt datum hebben we nog niet!
Die moeten we nog vastleggen, maar ik ben in elk geval wel al heel gelukkig!
Koke
12 February 2009, 10:38
Gefeliciteerd Fieke!
Hopelijk wordt het een mooie, romantische dag!
lady bug
12 February 2009, 11:33
proficiat fieke. mss gaat het zwanger worden nu wel lukken. vermits je hoofd nu helemaal op trouwen staat en niet op baby maken
taschkevdv
12 February 2009, 11:45
oooh kei tof! :)
proficiat, maak er een leuk feest van! we zijn toch allen uitgenodigd?? hihi graptje he ;)
snoezel
12 February 2009, 12:11
altijd leuk dat je dat op een forum moet lezen ipv persoonlijk hé :s
allé proficiat hé!!!
hopelijk met een zwangere buik in je kleed :)
Nala'tje
12 February 2009, 12:12
proficiat!!!!
dat zal inderdaad wel voor denodige afleiding zorgen :)
mini
12 February 2009, 13:55
Proficiat hé!
Kimmy
12 February 2009, 13:58
dag Fieke,
dikke proficiat!! geniet ervan, ik vond die voorbereidingen heeeeerlijk, gewoon leuk maken en je niet laten opjagen zijn mijn tips :)
x
Mrs O.
12 February 2009, 14:51
hey fieke !!!
dikke proficiat... Trouwen is de max !! Ik ben zooooo blij dat ik tim 'mijn man' kan noemen... :)
Geniet er mr van: je grote dag zal snel daar zijn :)
isabelga
12 February 2009, 17:06
PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet ervan!
kleinke
12 February 2009, 17:43
proficiat fieke!!! maak er een mooie dag van...
kingka
12 February 2009, 19:06
Dikke proficiat hé schoon zusje. Over de details van het aanzoek moet je tegen snoezel niet teveel vertellen hoor, ik moet nog altijd horen dat ik in den auto gevraagd heb van "hey zullen we anders ni trouwen?" :D
Allez ik ben content voor jullie, ge gaat dat zeker goed doen.
isabelga
12 February 2009, 19:20
Kingka! amai! zo romantisch ...
Maar Alessio heeft dat ook zo een beetje gedaan. we waren aan de zee en in een winkeltje zie ik een prachtige ring. hij koopt die voor mij en ikheb hemzelf aangedaan. enkele uren later vraagt hij doodserieus: "is het dan nu officieel? zijn we officieel verloofd?"
hij heeft wel beloofd dat hij het mij op een dag echt romatisch zal vragen. met diamant en op 1 knie!
mini
12 February 2009, 19:24
Dikke proficiat hé schoon zusje. Over de details van het aanzoek moet je tegen snoezel niet teveel vertellen hoor, ik moet nog altijd horen dat ik in den auto gevraagd heb van "hey zullen we anders ni trouwen?" :D
Allez ik ben content voor jullie, ge gaat dat zeker goed doen.
Toen mijn man vroeg om te trouwen, was da op ne zondagochtend, hadden de zaterdag weggeweest tot in de late uurtjes :D
En weet wel, ik heb m'n slaap nodig en vooral 's morgens laat je best m'n kop ff met rust :D Ik heb (soms) last van een ochtendhumeur.
Ik was juist wakker... Hij komt wa dichter tegen me aanliggen en zegt: goeiemorgen schat, wanneer gaan we trouwen?! :D (ma echt met ne smile tot aan z'n oren hé :D)
Ik nog slaapdronken: eh? wa? wa zegde gij nu? *mormel mormel* :P
lady bug
12 February 2009, 19:51
bij ons was het ook niet zo super romantisch hoor. mijn ventje had hem net iets te veel moed ingedronken om het te vragen. in onze "jonge tijd" waren we fervente tuners en we waren op weekend op de VW Mania op het Bloso domein in Hofstade. op een bepaald moment komt mijn ventje terug in de tent, waar ik al lekker lag te slapen, maakt mij wakker en vraagt mij ten huwelijk. ik heb voor alle zekerheid dan maar de dag erna gevraagd of hij nog wist wat hij die nacht heeft gevraagd. hij wist het gelukkig nog :)
kletsmadam
12 February 2009, 20:06
Proficiat !!!!
Kinga bwa het kan nog gekker.
Mijn ventje heeft niet aan mij gevraagd :D We hadden het er al over gehad en hij was nog zo zeker niet dat hij dat wel wou. Maar hij vroeg toen: "wie moeten we dan als getuigen vragen voor zoiets". Ik noemde een bevriend koppel en daar bleef het bij.
Een week later zitten we bij dat koppel thuis en hij zegt ineens: "zeg wel zijn van plan om te trouwen, zouden jullie onze getuigen willen zijn?"
Groot was de hilariteit, ik kon het amper geloven. We gaan dus trouwen. De plannen waren voor 2009, maar nu met het kleintje op komst denk ik dat we het beter uitstellen naar 2010 en nu gewoon een wettelijk gaan samenwonen. Dat is immers maar 1 blaadje dat je moet ondertekenen en verder komt er niets bij kijken.
kingka
12 February 2009, 21:55
Jaja en ze heeft het me nog eens doorgestoken :)
maar ja misschien heeft ze toch een beetje gelijk, een klein beetje...
Laurence
13 February 2009, 07:47
Proficiat meid.
Het is precies de moment van de verlovingen. Mijn beste vriendin is vorige maand ten huwelijk gevraagt.
Volgende week wordt er een andere vriendin ten huwelijk gevraagt.
:)
Fieke
13 February 2009, 09:19
Daar moet je voorzichtig mee zijn eh, mijn zusje gelijk geven!
Dat ga je mogen horen hoor ;-)
Hier ligt de datum trouwens officieel vast!
We trouwen op 24/10/2009 om 11uur voor het gemeenthuis van sint-gillis-waas :-)
Nu is er zeker geen weg meer terug!
Nu draait alles wel op volle toeren, een feest of geen feest? een trouwkleed of gewone kledij?
En dan blijkt dat ik mijn trouwkleed niet te lang meer mag wachten, en ik word dan ook nog eens geopereerd!
Dus pffff.... die voorbereidingen das niet echt mijn ding maar kom we zien wel!
Ik probeer ervan te genieten!
Kzal zo blij zijn als ik binnekort kan zeggen mijne man, ipv mijne vriend
snoezel
13 February 2009, 09:35
ik wil gerust helpen met de voorbereidingen hoor :)
zou het toch zo graag nog een keertje doen...
en ja, mijn ventje, t is de meeste romantische die er rond loopt :s maar k zie hem wel graag hoor
maar als ik dat hier van de rest hoor is het precies maar normaal :D
snoezel
13 February 2009, 09:35
:D dat gebeurt niet vaak dat ik gelijk krijg :D
lady bug
13 February 2009, 11:16
Daar moet je voorzichtig mee zijn eh, mijn zusje gelijk geven!
Dat ga je mogen horen hoor ;-)
Hier ligt de datum trouwens officieel vast!
We trouwen op 24/10/2009 om 11uur voor het gemeenthuis van sint-gillis-waas :-)
Nu is er zeker geen weg meer terug!
Nu draait alles wel op volle toeren, een feest of geen feest? een trouwkleed of gewone kledij?
En dan blijkt dat ik mijn trouwkleed niet te lang meer mag wachten, en ik word dan ook nog eens geopereerd!
Dus pffff.... die voorbereidingen das niet echt mijn ding maar kom we zien wel!
Ik probeer ervan te genieten!
Kzal zo blij zijn als ik binnekort kan zeggen mijne man, ipv mijne vriend
moest ik van jou zijn zou ik toch maar iets van een feest en een trouwkleed voorzien. wij zijn zonder feest en met gewone kledij getrouwd en ik heb er enorme spijt van. elke keer ik naareen trouw ga, krijg ik het weer moeilijk, want ik heb dat allemaal niet gehad.
Mrs O.
13 February 2009, 11:24
wij hebben ook geen trouwfeest gehad met alles derop en deraan (hadden totaal geen centjes hiervoor)... we hadden trouwens mr 1 maand om alles te organiseren :)
Ik had wel 'mooie kleren' gn kopen, en tim had een mooi kostuum aan, we zijn enkel gehuwd vr de wet, derna met getuigen en enkele vrienden gn eten op restaurant (hadden wel apart zaaltje, was super) en derna hadden vrienden voor ons in ons stamcafé een 'surprisefeestje' georganiseerd, met wat hapjes en drinken en taart !!!!... waar we dan een dikke tournée general hebben gegeven :)... Tegen 11u 's avonds waren we terug thuis, dus ni zwaar gefeest... mr vr mij was het perfect...
we mogen ons echt gelukkig prijzen dat we zo'n supervrienden hebben, want zo hebben we toch nog een fuif gehad, ipv na het restaurant gewoon terug nr huis te gaan...
snoezel
13 February 2009, 11:35
zo zagen wij eruit
http://img291.imageshack.us/img291/9546/huwelijkjoachimenlore09sl5.th.jpg (http://img291.imageshack.us/my.php?image=huwelijkjoachimenlore09sl5.jpg)
trouwens onze kobe wil zich altijd opofferen als bruidskindje hoor :D
Mrs O.
13 February 2009, 11:56
dit zijn tim en ik :)
http://www1.picturepush.com/photo/a/1399479/480/Anonymous/trouw.jpg (http://nl.picturepush.com/public/1399479)
en dit was vlak erna :)
http://www2.picturepush.com/photo/a/1399480/oimg/Anonymous/trouw-2.jpg (http://nl.picturepush.com/public/1399480)
snoezel
13 February 2009, 13:00
wat een prachtig trouwboeket!
de rest ook hoor :) maar dat sprong echt direct in mijn oog :)
Mrs O.
13 February 2009, 13:03
merci :), ja hé, schoon hé... tim heeft het samen gekozen met ons mama, en deed er 2 weken lang super mysterieus over... dus ik al schrik :)
Mr was dolblij ermee... het staatn u gedroogd op de kast, kon er echt geen afscheid van nemen :)
snoezel
13 February 2009, 13:04
zusje,
ik heb het gevonden hé :)
helemaal iets voor jullie
http://www.toptrouwlocaties.nl/efteling-evenementen.7207.lynkx
ka80
13 February 2009, 13:23
PROFICIAT FIEKE!!! Geniet van je verloving!
hehe, jullie trouwen op mijn verjaardag.
Fieke
13 February 2009, 13:53
PROFICIAT FIEKE!!! Geniet van je verloving!
hehe, jullie trouwen op mijn verjaardag.
Is ook mijn verjaardag :-)
We wouden een datum die we makkelijk konden onthouden!
Fieke
13 February 2009, 14:09
zusje,
ik heb het gevonden hé :)
helemaal iets voor jullie
http://www.toptrouwlocaties.nl/efteling-evenementen.7207.lynkx
Das idd echt iets voor ons, maar ik denk wel dat dat buiten ons budget gaat!
Maar ik heb het eens afgeprint, ik zal het eens voorleggen aan Robin!
snoezel
13 February 2009, 14:32
heb je trouwens gisteren proberen bellen maar er waren blijkbaar problemen bij proximus
vanavond probeer ik weer :)
ka80
13 February 2009, 17:28
Maar ja natuurlijk!!! Nu weet ik het weer, wij hebben inderdaad onze verjaardag samen op 't forum "gevierd" in 2008.
Heel veel groetjes. ka
Trinity
14 February 2009, 00:22
Proficiat fieke! Wordt een drukke periode he, geniet er maar volop van.
@kingka: nu had ik toch wel iets romantischer van u verwacht zuh... :-)
Maar goed, hier is het ook niet zo super romantisch verlopen zoals in mijn dromen haha. In september 2008 zei Chris dat hij met me wel wil trouwen, nadat ik terug was van 2 weken België. We hadden het hier wel al paar keer over gehad. Daarna ring voor hem en mij gaan halen, en ikke dus in het gedacht: verloofd, nu datum vinden :-) Bleek wat later dat hij daar zo een andere visie op had, dat het allemaal niet te snel moest gaan, dat hij achteraf de romantische knieval etc kon doen. Ikke teleurgesteld, vond het raar dat we op een verschillende golflengte zaten aangezien hij heel goed wist dat ik tegen vele jaren verloving ben. Verloven is gelijk aan binnen afzienbare tijd trouwen :-) Maar goed, we zijn er uit geraakt, en zijn op zoek naar een datum en waar en hoe. Wou eerst in maart burgerlijk hier in Kopenhagen en dan juli kerk in België. Maar om er volop van te kunnen genieten en het wat rustiger te plannen, zal het wel voor 2010 zijn.
kingka
14 February 2009, 18:34
Wou eerst in maart burgerlijk hier in Kopenhagen en dan juli kerk in België. Maar om er volop van te kunnen genieten en het wat rustiger te plannen, zal het wel voor 2010 zijn.
Dus toch bij de pastoor in Blaasveld :D
Trinity
15 February 2009, 11:01
Mja, in de mate van het mogelijke :) maar t is nogal nen open pastoor e haha. Chris is kristen (red. protestant), ikke half katholiek (moet mijn vormsel nog doen). Zo, heb nog wel wat werk om uit te vissen wat mogelijk is :)
lies
15 February 2009, 23:18
proficiat, fieke!
Kimmy
16 February 2009, 12:06
foto's van ons op onze trouwdag (en vrijgezellen :)) http://carolien.eu/Huwelijk/KimenTim.htm
leuk dat jullie een datum hebben nu Fieke, dan kan je aftellen, é!!
isabelga
16 February 2009, 12:35
Hey Kimmy! mooie foto's! wat een prachtig kleed had je aan!
Kimmy
16 February 2009, 12:40
Hey Kimmy! mooie foto's! wat een prachtig kleed had je aan!
dank je wel :)
ik kreeg er veel complimenten over terwijl het zeker geen megaduur kleedje was
mijn tip: naar een échte bruidswinkel gaan maar dan gewoon bij de goedkopere jurken kijken: je krijgt de service van een kwaliteitswinkel en je betaalt je toch niet blauw
isabelga
16 February 2009, 16:36
mijn mama maakt mijn trouwkleed! Ik ga dus enkele winkels aflopen en veel brochures halen en dan maakt zij wat ik wil!
Voor haar is dat dan ook een goed excuus om me geregeld in Italie te komen bezoeken ;)
snoezel
16 February 2009, 18:04
echt een super mooie jurk kimmy!!!
mammiii
19 February 2009, 13:27
!! Mijn vriend heeft me de dag voor Valentijn te Huwelijk gevraagt ..Ihiiii Super content!!
Maar er was toch wel ene afgang zeker...DIE RING WAS TE KLEIN. Kvond het beetje erg voor hem :) .
Maar gelukkig hadden ze nog grotere maten. :D :D :D Binnen 1 jaar en half ist van da sii :D dan kan onze kleine jongen voorlopen met de ringetjes. (hopelijk steekt em daar nix mee uit)Wnt ik had namelijk de ringen in mijne pamper gestoken haha . Was hilarisch. X
Mrs O.
19 February 2009, 13:35
proficiat mamiii!!!!!
Koke
19 February 2009, 14:07
Gefeliciteerd mammiii!!!
isabelga
19 February 2009, 16:50
PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kleinke
19 February 2009, 19:34
proficiat mammiii
snoezel
19 February 2009, 20:14
proficiat mammiii
Fieke
25 February 2009, 16:25
mammi ook van mij nog een late proficiat!
Ik was vandaag aan het opzoeken voor een liedje voor onze openingsdans!
Ik heb een paar leuke openingsdansen gevonden op youtube!
Echt hillarisch!
Kijk zelf maar:
http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU
http://www.youtube.com/watch?v=Vqiw-Kqtlr0
mini
25 February 2009, 16:48
Haha, die laatste is wel zalig :D
Eerste kon ik ni openen, zal later eens terugkijken.
Ben je zoiets van plan?! :P
Nala'tje
25 February 2009, 17:04
hahahaha dien eerste is geweldig :D :D :D
mini
25 February 2009, 17:09
heb hem ook eindelijk kunnen openen, zalig gewoon :D
You-tube staat vol met zo'n dansen, nieuwe rage ofzo? :D
isabelga
25 February 2009, 17:44
deze is ook niet slecht:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0
http://www.youtube.com/watch?v=cfy0fIiianA
Fieke
25 February 2009, 21:49
die zijn idd ook wel best goed!
Ik wil wel zoiets doen, maar mijn vriend is niet zo een danser,
en hij houdt er niet van zo in de spotlight te staan!
En bovendien denk ik dat mijne pa een hartaanval krijg als ik zoiets doe,
dus lijkt me best van dat niet te doen :-)
kingka
26 February 2009, 08:41
En bovendien denk ik dat mijne pa een hartaanval krijg als ik zoiets doe
inderdaad
Fieke
26 February 2009, 08:52
En bovendien denk ik dat mijne pa een hartaanval krijg als ik zoiets doe
inderdaad
Anderzijds kingka, hij heeft al zoveel zelf gekozen, er mag toch ook nog een beetje een persoonlijke touch aanzitten eh!
Hij heeft de feestzaal dus ook gekozen, en ik zei dan van oke, maar wel alst een bbc is!
Wat een bbc in oktober... dus ja, we zijn er nog niet uit hoor! :s
Ik hoop echt dat het nog een beetje onze dag wordt!
kingka
26 February 2009, 10:28
Mja 't is ni evident en er valt toch een hoop te regelen. Gewoon zien dat je zelf goed weet welke dingen voor jou zeker op een bepaalde manier moeten, 't zou maar erg zijn als hij zich met de openingsdans gaat moeien...
Ik denk dat het voor hen het belangrijkste is dat het in een mooie zaal is, met goed eten, dat ze aan iedereen kunnen laten zien dat hun dochter dat goed doet. En op zich kan je ze dat ook ni kwalijk nemen, maar mijn schoonpapa kennende die weet soms niet goed waar hij moet stoppen :)
Binnenkort een nieuw kostuum gaan bestellen want kan niet meer in mijn trouwkostuum, da komt van getrouwd te zijn hé.
Fieke
26 February 2009, 11:23
eerst hadden we gezegd dat niemand een kostuum moest dragen, maar als je nu de zaal ziet, dan zal het al bijna niet anders gaan :s
Wie wil kan trouwens een kijkje nemen op de locatie van ons trouwfeest:
www.siva.be en dan verder klikken naar domein meersdael!
isabelga
26 February 2009, 16:59
Hey Fieke!
Goede keuze van de feestzaal! Doe de groeten aan Alex, Sabine, Tony, Karen en de rest! Ik heb nog voor hen gewerkt!
Prachtige lokatie! Goede service! Ook voor de trouwfoto's is het de perfecte plek! Veel plezier met de voorbereiding
snoezel
26 February 2009, 20:02
zusje,
ik heb het je al gezegd hé
t is jouw dag en niet die van papa en .......
een trouwdag doe je maar 1 keer en daar moet je de rest van je leven met heinwee naar terug blijven kijken
ik zou mijn trouwdag nog vijfhonderd keer willen overdoen en helemaal hetzelfde als toen!
als jij een bbq wil dan is het een bbq en moeten ze zich daar maar bij neerleggen...
k vind de locatie wel heel mooi en inderdaad ook mooi voor de foto's
en je openingsdans is jouw dans hé! als jij de kwakhak wil dansen doe je dat toch gewoon (bij wijze van spreken hé :D )
Fieke
27 February 2009, 09:57
Ja, je kent me eh zusje,
ik zal wel doen wat ik zelf wil!
Maar ik vind het toch raar soms tgaat allemaal zo snel!
Ik heb jaren gezaagd om te trouwen, en nu ligt de datum vast,
de kaartjes zijn zo goed als gekozen, we hebben een zaal en een fotograaf!
Enkel nog de jurk en de kapper, en mijn ventje zijn kostuum, en dan is het enkel nog aftellen! Oja en de ringen ook nog natuurlijk!
Alst aan mij lag ik trouwde al binnen 4 maand ofzo, dan moet ik zo lang niet wachten! :-)
isabelga
27 February 2009, 10:46
voor de mannen van de SIVA is een BBQ in oktober geen probleem! ik kanje verzekeren: het is de moeite!!!!!
snoezel
27 February 2009, 17:48
die hebben onze babyborrel gedaan.
was inderdaad wel de moeite...
Fieke
28 March 2009, 12:00
mijn trouw is verzet naar 7 november,
want anders kon mijn mama er niet bij zijn!
Spijtig dat ik langer moet wachten,
maar goed dat ze erbij kan zijn eh!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.