PDA

Volledige versie bekijken : Tandje??

Saar
1 August 2011, 22:06
Ik denk dat ons Mila haar bovenste tandje(s) aan het doorkomen zijn..
Maar het ziet er.zo raar uit! Het is dik maar het zag precies wat blauw enkele dagen geleden.
Maar nu ziet het er precies als een aft uit, en met momenten bloed het precies een beetje..
Is dit normaal? Ik begin me beetje zorgen te maken want ik zie niet meteen tandje zitten.
Ze heeft vanonder al 2 tandjes en daar heeft ze nooit last van gehad. In een keer zagen we toen iets wit verschijnen en na 2 dagen stonden daar 2 tandjes..

Ik maak me vooral war zorgen omdat ik een dikke week geleden een serieuze ontsteking heb gehad op een litteken van een wijsheidstand.. :-(
Ik zou niet willen dat mijn meisje dezelfde helse pijn zou voelen dan ik vorige week..

chientje
2 August 2011, 09:07
oei mie, da heb ik nog niet voorgehad.
Gitte heeft er voorlopig maar 2 vanonder, die ook tegelijk uitgekomen zijn :)

ik zou misschien toch is naar HA gaan misschien, dan ben je toch gerust eh.
eet ze nog alles?

ik hoop dat het snel beter is hoor!

Twinkel
2 August 2011, 09:17
Bij Tibo komt er ook altijd precies zo'n wit kringetje vooraleer er een tandje doorstaat. Weet ni of het da is da je bedoelt...

boeleke2704
2 August 2011, 11:59
Het kan voorkomen dat er precies een blauwe plek voor een tandje zit en dat het een beetje gaat bloeden als het tandje doorkomt.

Saar
2 August 2011, 15:26
Twinkel, ik weet wat je bedoeld met wit kringetje maar zo ziet het er niet uit!
Ik hoop dat het snel daar is, dan ben ik zeker dat het een tandje is!
Ik mag ook echt niet kijken in haar mondje, dan begint ze te wringen en huilen en gaat de mond toe en als ik niet snel genoeg ben, staan er 2 kleine tanden in mijn vinger!
Ik wacht nog heel even af, en anders zal ik wel eens langsgaan bij de HA.
Ik had stiekem gehoopt dat de andere tandjes ook zouden komen zoals de 2 onderste, zonder pijn en zonder dat we goed en wil iets doorhadden!
Maar mama en vooral mijn meisje zal ni zoveel geluk hebben denk k. :(

Jess
2 August 2011, 19:52
Als Mathis zijn bovenste tadnjes zijn doorgekomen zal het eerst ook blauw!
Ik schrok me ook een ongeluk, het bloedde ook soms.
Dat is de tand die doorkomt die ergens een bloedvatje geraakt heeft waardoor het blauw word en wat bloed!
De tand zal er dus wel gaan doorkomen!

Saar
2 August 2011, 20:09
Je hebt gelijk Jess!
Heb juist mijn kleine meid in bad gestoken en tijdens het tandenpoetsen zag ik mijn kans en heb ik kunnen voelen en het is een tandje dat stilletjes aan aan het doorkomen is!
Dus mama moet niet zo snel panikeren, maar dat is niet zo makkelijk he! :D

Jess
3 August 2011, 09:07
Als Mathis het hier had, was ik ook in paniek hoor!
Ik dacht al direct aan een rotte tand enz...

We zijn toch zo snel bezorgd over onze engeltjes! Normaal ook é!!!