Volledige versie bekijken : Vliegtuig?
Jesterke*
27 July 2011, 08:00
Hey,
is er al iemand van jullie op vakantie geweest met het vliegtuig?
Lukt het goed met zo n kleintje?
Ik zie solana nog geen 4 uur op men schoot zitten :)
Mijn man wil naar marokko onder ons drietjes ofwel met men schoonouders
mee naar egypte(allebei in de maand november)
maar ik twijfel zo...
snoezel
27 July 2011, 10:15
wij zijn met kobe geweest toen die 11m was.
en dat is goed gelukt hoor.
t is gewoon doorbijten en bezig houden :)
hij heeft toen ook drie uur op mijn schoot gezeten.
bij ons hadden ze wel alle ouders met kindjes achteraan in het vliegtuig gezet.
vond ik best wel handig want voor en achter ons zaten ook kindjes (en geen mensen die absoluut geen kindjes verdragen)
Wij zijn op vakantie geweest toen ons Mila 3 maand oud was. We zijn toen eind augustus een weekje naar Tenerife getrokken.
Zowel de heen- als terugvlucht hebben we een stoel voor ons Mila gehad. Ik moet er wel bijzeggen, vlieger zat bijna vol maar mijn papa (commandant) heeft ons naar daar gevlogen en er is toen een beetje geregeld dat we met ons 3-tjes een rij stoelen hadden. Op de terugvlucht was er iets meer plaats en ook daar hebben we dat kunnen regelen.
Ik zou niet echt twijfelen, en meestal in november zitten de vliegers niet zo vol! Als jullie beslissen te gaan en jullie zien dat er nog wat vrije plaatsen zijn, aarzel niet om aan de cabin crew te vragen of het mogelijk is om ook voor Solana een stoel te kunnen hebben. Als ze een beetje van goeie wil zijn, is dit normaal geen probleem! ;)
kyanoke
27 July 2011, 13:09
wij zijn ook pas geweest, tis dus doorbijten, en ze moet geen 3u op u schoot zitten he, ze mogen ook is door de gang kruipen ;-)
Ik ben over twee weken geweest met gezinnetje naar griekenland, en is heel goed meegevallen, op schoot veel geslapen en de rest wat gespeeld.
Wel een gouden tip die ik kan meegeven, maak je flesje thuis net voor je vertrekt heel warm en in isoleerfles/tas houden en bij opstijgen geven zodat ze minder last hebben van de oortjes...
Jesterke*
28 July 2011, 08:53
ik kijk er al zo hard naar uit!!!:)
Nolan en ik hebben een abonnement op het vliegtuig (bij wijze van spreke he). Nolan heeft samen met mij al ongeveer 10 keer het vliegtuig genomen. Het is telkens wel maar een vlucht van anderhalf uur. Ik vind eigenlijk de vlucht op zich niet zo erg maar dat wachten in de luchthaven, inchecken, weer wachten enzoverder steekt me tegen. Je hebt dan je handbagage + een kindje en dat is niet altijd simpel als je alleen reist en nog minder wanneer er vertraging is,... Nolans eerste vlucht was toen hij 8 maanden was zoiets denk ik. Alles lukt hoor. Ik zou me zeker niet tegenhouden om met het vliegtuig te reizen, zeker wanneer jullie met 2 zijn om op je kind te letten (tenzij het voor een ecologische reden is) Voel me soms schuldig zoveel het vliegtuig te nemen. Vanavond vertrek ik (weer alleen) met Nolan naar belgië voor een weekendje, hopelijk valt de vlucht mee. Ik neem altijd veel afleidingsmateriaal mee, boekjes, speelgoed en zelfs een draagbare dvd-speler. x
Jesterke*
13 August 2011, 19:57
We hebben beslist... we gaan naar egypte!
Ben wel benieuwd zo met haar op de vlieger. Kzal ma genoeg spulletjes meenemen.
En voor daar zou ik potjes eten meenemen?
en hoe doen jullie dat met de melk? Ze drink groeimelk
PETRA
13 August 2011, 20:17
Het zal wel lukken hoor.
Ik heb voor Arne melk meegenomen op het vliegtuig. Ik had 2 brikjes mee (volle melk) en dat was geen probleem. Water voor op t vliegtuig heb ik wel na de check van de handbagage moeten kopen. Voor melk voor ginder geen idee. Het is wel veel om mee te nemen hé, de melk op zich zal al veel wegen.
Op t vliegtuig kon ik Arne wel bezighouden: in de heenreis melk gedronken en gespeeld en in t terugkeren geslapen en fruit en koek gegeten. t was wel maar 2u vliegen maar Arne zit geen 2 sec stil thuis dus als hij dat 2u kan dan kan Solana dat zeker wat langer :D
Jesterke*
14 August 2011, 07:34
Solana kan ook ni stil zitten hoor!:)
oei ma dan melk van daar nemen?
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.