PDA

Volledige versie bekijken : Betrekking tijdens De zwangerschap

mammiii
11 February 2009, 14:31
Hoi Dames, hier ben ik nog eens.

Het gaat dus namelijk over betrekkingen tijdens de zwangerschap.
Hopelijk klinkt dit niet te vreemd voor jullie, heb er een vraagje over.

Mijn vriend is namelijk heel erg bang om nog iets te doen, hij denkt dat hij het kindje pijn gaat doen.
Sinds de zwangerschap gebeurt er ook niets meer, ikzelf heb daar ook niet altijd evenveel zin in.
Meer complexen enzo..(kan het niet helpen).Maar toch denk ik dan van ale ben ik momenteel niet aantrekkelijk genoeg,maar los daarvan zeg ik dan ook van ''je kan dat toch geen pijn doen?'' Heb het 1 maal eens geprobeerd maar het geeft zelfs een heel ander gevoel. Kvoel nix! :/..
Dus wat ik vraag aan jullie.. is dat normaal dat mannen zo overbezorgt zijn en ook dat de lust bij de vrouw weg trekt? (ik hoor nochthans van sommige dat ze ni anders willen dan sex).. bij mij ist geval niet.

Allesinds Bedankt !
Groetjes

Nala'tje
11 February 2009, 15:04
ik ben lang nog niet zover als jij, mammi,
maar bij ons is het nu wel minder.

denk wel dat het normaal is dat de man een beetje bang is, veel mannen overschatten zichzelf :D
anders moet je vragen aan je gyn dat die uitlegt aan je man dat het geen kwaad kan?

groetjes, nala

Mrs O.
11 February 2009, 15:18
hey mamii

bij ons staat ons sexleven ook op een veel lager pitje dan voordien... mijn man heeft wel geen schrik of zo, dat niet...
In het begin van mijn zwangerschap had ik heel veel pijn tijdens het vrijen (vooral tijdens klaarkomen wat dus voor een grote anticlimax zorgde - sorry vr details) waardoor ik mijn man heel vaak moest teleurstellen door 'neen, liever niet' te zeggen... hij had hier wel begrip voor, mr leuk is anders natuurlijk...

Met als resultaat dat de goesting van mijn venteke ook fameus gezakt is...hij is vd instelling: liever geen sex dan slechte sex :) dus ja...
ik vind het eigenlijk niet zooo erg... Af en toe is er ineens de goesting van 2 kanten en dan hebben we is een leuk bedmomentje, mr ik ben meestal zo hard bezig met mijn kussens goed te leggen, buik in te smeren en te wroeten en draaien om een goeie positie te vinden, dat tim al in slaap ligt :)

Miek
11 February 2009, 15:58
hier had mijn man in het begin van de zwangerschap ook erg bang om het kindje pijn te doen of een miskraam te veroorzaken. Zelf had ik het de eerste weken ook wel even moeilijk hiermee, was ook niet helemaal op m'n gemak.

Dat draaide wel bij naarmate de weken verder gingen. Tussen week 8 en 12 hadden we zelfs een leuk sexleven. Vanaf toen begon ik steeds meer last te krijgen van rugpijn, en een heel vervelend gevoel (precies of er lucht mee naar binnen ging die samengedrukt werd). Mijn man heeft erg veel zin, ik momenteel niet meer. Dus we zullen maar eens om de 2 weken vrijen en dan erg voorzichtig...

mammiii
11 February 2009, 16:06
ik weet wel als een vrouw tijdens de zwangerschap een climax krijgt dat je nadien zowieso ietwat pijn hebt,(erges gelezen) en dat zou komen omdat je baarmoeder samen trekt. kleine krampjes of steken..

kletsmadam
11 February 2009, 19:43
Heb ergens gelezen dat sex tijdens de zwangerschap zeker niet schadelijk is voor het kindje.

Dus alles geven dames :p

lady bug
12 February 2009, 11:23
je mag in normale omstandigheden heel je zwangerschap betrekkingen hebben. maa rdat is niet altijd even gemakkelijk en aangenaam. zeker niet als er al een buikje in de weg komt te zitten.
ik had ook wel minder zin. maar nu ik niet meer mag van de dokter, omdat dit bij mij weer eens weeën zou kunnen opwekken heb ik er natuurlijk wel meer zin in. typisch zeker, als je iets mag wil je niet en als je niet mag wil je weer wel. als alles vlot verloopt mag ik vanaf 34 weken weer betrekking hebben. met ook nog de kans op vroeggeboorte, maar dan is het voor ons kindje veel minder erg als nu.
ik wil de recent zwangere met dit helemaal geen schrik doen krijgen, want in heel mijn zwangerschap ben ik al een grote uitzondering van de regel geweest. ik zou zeggen voor diegene die nog kunnen, mogen en willen. have fun

groetjes
Lady bug

snoezel
12 February 2009, 12:08
:) dan ben ik weer de enige abnormale die meer zin had...
ik kon het wel alle dagen een keer of drie hoor :)
is nu dan weer een stuk minder :s

mammiii
12 February 2009, 12:28
maar is het niet zo, als je nog op 38 weken ofzo nog sex hebt, dat je het opwekt om rapper te bevallen.(meestal stellen dokters dat voor zelfs)

lady bug
12 February 2009, 12:36
betrekking hebben stimuleerd idd het bevallen. daaromdat ik niet mag. om het nog zo lang mogelijk uit te stellen.

Trinity
12 February 2009, 13:31
Hmmmm..... ik heb hier eigenlijk juist het omgekeerde gelezen. Dat de meesten die nog wel sex hebben, vaak later bevallen. Maar dat inderdaad, in sommige gevallen zoals bij u Lady Bug, de dokter gemeenschap afraad.

snoezel
12 February 2009, 13:35
dat is alleen maar als de natuur zelf al een beetje in gang geschoten is.
dan zou je dat zo wat kunnen versnellen

lotjen
12 February 2009, 13:58
ik behoor dan ook blijkbaar tot de uitzonderingen,heb wel veel zin,alhoewel mijn buik de laatste tijd in deweg begint te zitten,
de spontaniteit is er zo ook wel een beetje vanaf... Een vrouw mag normaal gezien tijdens de zwangerschap wel nog sex hebben als
er geen medische problemen zijn é,maar ik moet zeggen dat klaarkomen bij mij ook wel eens voor een extreem harde pijnlijke buik kan zorgen!
En laat ons eerlijk zijn,je bedenkt toch ook altijd dat er ondertussen een baby'tje in je buik zit,dat aan het meeluisteren is,of ligt dat aan mij
en mijn grote angst om betrapt te worden :)

mammiii
12 February 2009, 14:45
Mja wat maakt het ook allemaal niet mee binstwijl.. :D

ka80
12 February 2009, 20:41
Oh daar zit ik niets mee in, die weet toch niet wat dat is? Die stelt zich toch ook geen vragen als je op het toilet zit en je darmen net een pruimentaart te verwerken hebben gekregen?

Bij ons staat het wel op een heel laag pitje eigenlijk,... ik denk dat mijn man me minder aantrekkelijk vindt zo met een dikke buik. Hij geeft me wel heel veel kusjes en knuffels (iets meer dan vroeger) en ik zou durven zeggen dat hij veel zachter geworden is en daardoor misschien minder zin heeft,... ik weet het niet. Maar op zich kan seks geen kwaad, het kan alleen maar ten goede van je koppel komen!

snoezel
13 February 2009, 07:42
voor de baby kan dat toch alleen maar leuk zijn :)
lekker schommelen in mama's buik :)

lotjen
13 February 2009, 13:09
Hihi,ik vind dat gelijk x een beetje pervers hebben :)
Ik ben totaal niet preuts,en niet zo opgevoed,maar nu ik zwanger ben heb ik zo veel meer het idee
dat mn lichaam vooral momenteel dient om een goed plekje te zijn voor het baby'tje,hoe ouderwets is dat niet...
Mijn vriend is ook veel zachter met mij,knuffels,mn buikje inwrijven,enzo,maar zo wilde onstuimige vrijpartijen zitten er niet echt in...

Ik had een paar dagen geleden x raar voor,een vent in een winkel begon tegen mij te praten,en vroeg voor wanneer ik uitgerekend was,en of we al wisten wat het was,enzo van die dingen die eigenlijk vooral vrouwen vragen. En dat zei ik hem ook dat dat x typisch voor vrouwen is,en toen vertelde hij me dat hij niets zo mooi vind als een zwangere vrouw... IK zweer het,ik heb nog nooit zo snel mijn boodschappen afgewerkt,dat klinkt toch een beetje ziek dat een man zwangere vrouwen mooi vind,buiten zijn eigen vrouw? Of ben ik hier (weeral) te old-fashion in???
Ik kreeg er toch maar de creeps van hoor!

Liefs Lotte

mini
13 February 2009, 16:44
Er zijn mannen die enkel zwangere vrouwen sexy vinden :D

Trinity
13 February 2009, 22:40
Ik denk niet dat de baby het opleeft zoals wij :-) T zal het inderdaad een plezante boech vinden.

Kimmy
16 February 2009, 10:52
Ik had een paar dagen geleden x raar voor,een vent in een winkel begon tegen mij te praten,en vroeg voor wanneer ik uitgerekend was,en of we al wisten wat het was,enzo van die dingen die eigenlijk vooral vrouwen vragen. En dat zei ik hem ook dat dat x typisch voor vrouwen is,en toen vertelde hij me dat hij niets zo mooi vind als een zwangere vrouw... IK zweer het,ik heb nog nooit zo snel mijn boodschappen afgewerkt,dat klinkt toch een beetje ziek dat een man zwangere vrouwen mooi vind,buiten zijn eigen vrouw? Of ben ik hier (weeral) te old-fashion in???
brrr, ik zou dit ook raar vinden hoor :)

een zwangere vrouw mooi vinden ok maar "niets zo mooi als een zwangere vrouw" en die ook sexy vinden (als het niet jouw vrouw is) vind ik ook behoorlijk raar hoor!

on topic: ik vind seks nog heel erg fijn maar als mijn man aan mijn buik komt, ebt de goesting weg, ik mag precies niet aan mijn zwangerschap herinnerd worden want dan denk ik zoals Lotjen en vind ik het beetje "pervers" :)

x

lies
16 February 2009, 12:11
brrr, ik zou dit ook raar vinden hoor :)

een zwangere vrouw mooi vinden ok maar "niets zo mooi als een zwangere vrouw" en die ook sexy vinden (als het niet jouw vrouw is) vind ik ook behoorlijk raar hoor!

on topic: ik vind seks nog heel erg fijn maar als mijn man aan mijn buik komt, ebt de goesting weg, ik mag precies niet aan mijn zwangerschap herinnerd worden want dan denk ik zoals Lotjen en vind ik het beetje "pervers" :)

x
Misschien bedoelde hij het niet zo? wij hebben veel vrienden die zelf jonge papa's zijn die nu heel geïnteresseerd informeren naar hoe ik mij voel en hoe alles verloopt en wanneer we naar de dokter mogen. En die me complimenten geven over dat ik er mooi uitzie enzo.
Ik denk dat ze vooral goed opgevoed zijn door hun eigen vrouw toen die zwanger was, dat ge de onzekerheden van zwangere vrouwen moet wegnemen....

Espritbaby
16 February 2009, 12:28
Bij ons staat het ook op een laag pitje.
Eigenlijk meer mijn man zijn fout, hij heeft bang om de baby pijn te doen.
Heb hem al gezegd dat het mag en dat de baby er niets van voelt en we hebben het dan maar eens geprobeerd.
Maar eerlijk gezegd nu de buik echt begint te groeien, begin ik er zelf een raar gevoel bij te hebben, vooral omdat wij 's avonds dan ons is laten gaan en de baby dan het actiefste is. Dus ik voel mij eigenlijk opgewonden maar met een serieuse vlinder in mijn buik haha.
Het voelt dus gewoon raar en dan kan ik mij niet zo goed meer laten gaan.

x