PDA

Volledige versie bekijken : steken in de lies

nele1979
11 February 2009, 09:44
Hallo ,

Sinds zaterdag heb ik last van steken in mijn lies . Die steken komen en gaan , doen geen echte pijn maar zijn best wel vervelend . Maandag zou mijn innesteldag geweest zijn . Buiten die steken en een wat stijve rug heb ik nergens anders last van . Wat zou dat kunnen zijn ??? Ik moet ( hopelijk niet ) volgende week dinsdag mijn ms krijgen . Zo'n steken heb ik nog nooit gehad voor mijn ms . Kheb meestal dan last een opgeblazen onderbuik , reeds enkele dagen tot een week voor ik mijn ms moet krijgen .
Heeft hier iemand nog die ervaring gehad ???

groetjes
nele

bejes
11 February 2009, 10:18
Hallo,
Ik ben gestopt met de pil van eind december en nu de eerste keer dat ik mijn ms moest krijgen had ik dat ook heel erge steken had da nog nooit gevoeld zo veel van te voren, ik dacht zou ik nu al zwanger zijn maar ze kwamen er dan na een cyclus van 32 dagen toch door. Maar dat zou de pijn geweest zijn van het ontpillen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent ,zo een pijn kan ook komen van je baarmoeder die haar aan het zetten is boven je bekken. Groetjes

nele1979
11 February 2009, 10:24
dankjewel !
Ik heb tot nu toe geen last gehad van het ontpillen ( niet dat ik weet natuurlijk ) . Kvoel me super en mijn ms komen stipt op tijd . Ik kan er zelfs mijn klok op vast zetten .... een plezier dus :-)
Dus ben ik stilletjes aan het hopen ........ niet teveel natuurlijk maar je weet nooit !

groetjes

bejes
11 February 2009, 10:38
Ik hoop het voor jou nele! laat eens iets weten hè Groetjes

Koke
11 February 2009, 10:41
Hoi Nele,

Ik heb ook al een paar dagen een vervelend gevoel in mijn onderbuik. En ik weet ook niet zeker wat het is. MS die op komst zijn, ontpillen, eisprong, ...

Maar aangezien jij al in ronde 5 zit en voordien weinig last had, mag je wel heel stilletjes hopen. En wij hopen met je mee :)

nele1979
11 February 2009, 10:50
mercietjes !

Ik laat zekers iets weten ... positief of negatief !
Ook voor jou en alle andere duim ik mee .... pffff ik kan al haast niet meer wachten om te testen , dat het maar snel volgende week is :-)

dada

Coconutjah
11 February 2009, 11:40
Ik hoop voor jou dat het mag zijn..ben wel nieuwsgierig nu, dus zeker iets laten weten é! :)

Ik heb en had daar trouwens ook last van maar bij mij is het van het ontpillen (alhoewel ik deze keer ook niet zeker ben) maar zit nog maar aan rondje 2 dus en als jij zegt da je er anders nooit last van had..zou het wel eens raak kunnen zijn é! Hoop alvast van wel!!

xx

Doortje
11 February 2009, 12:26
@Nele1979 ik heb al vanaf 12 dagen voor mijn nod een zeurend gevoel in mijn buik en pijn in mijn onderrug
weet ook niet juist wat het is, maar ik vrees dat het voortekenen zijn van mijn MS moet zaterdag mijn MS krijgen
en ik vrees dat het daardoor komt, maar we hopen van niet natuurlijk
nog een weekje voor jou he, nog even volhouden, ik tel ook al af naar zaterdag dan weet ik tenminste iets
en kan ik verder, want ik ben het wachten nu wel moe
lieve groetjes Doortje

einalem
11 February 2009, 14:09
haai...

ik heb ongeveer nu al twee weken en een half pijn in de liesstreek... k ben al een paar dagen overtijd.... (vier ofzo (mijn ticker klopt voor de moment niet))... ik ben volop aan het hopen

maar k kan dus niet zeggen wat het wil zeggen...

annabel
11 February 2009, 14:53
Blijkbaar ben ik niet de enige die dit gevoel heeft. Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en een paar dagen nadien zijn deze steken in mijn lies ook begonnen.
Soms zijn ze er en dan gaan ze even vlug terug weg. Ook heb ik last van veel afscheiding, maar deze is gewoon zo wit van kleur.
Zou het een teken kunnen zijn?

Ik moet mijn MS maar volgende week krijgen dus fingers crossed... :)

Mijn vriendin had dit ook en zij was zwanger dus ik hoop voor iedereen die deze zeurige pijn ook heeft dat we allemaal zwanger zijn!

einalem
11 February 2009, 15:17
k heb mijn ticker aangepast...

k hoop het echt ook... maar tot zaterdag test ik niet... (ik was gisteren jarig, maar k heb het toch maar niet getest.... k zou geen leuke verjaardag hebben gehad als t niet zo was)

enfin, hoop hoop

nele1979
11 February 2009, 19:05
@ einalem : nog een gelukkige verjaardag hé ! BTW ; Da's karakter hebben zolang willen wachten met testen ..... kzou op zijn van de zenuwen !
Ben blij dat ik niet de enige ben met die steken ..... Kwist ook niet goed wat het was , wel gaan opzoeken enzo . Daar spraken ze van "bandenpijn" . Da klonk toch zo raar in mijn ogen .... Kmoest spontaan aan ne auto denken ;-) . Dus kben wel blij dat er zoveel "menselijke" reactie is opgekomen .
@ Annabel :Wat die afscheiding betreft : ik heb dat ook en ik kan mij precies ni echt herinneren dat ik dat anders ook heb voor mijn ms of toch niet in die mate .... dus wie weet hé . Maar jij moet eerst testen en wie weet wel positief hé . Kruisen die vingers !!

dada

imane
11 February 2009, 21:37
als je gelige afscheiding hebt na je ovulatieperiode wil dit zeggen dat je eicel is ant inkrimpen en er geen bevruchting is gebeurt, je krijgt later dan je ms. dat gelig is iets dat ipv je moederkoek (placenta) eerst dient en daarna vervangt de moederkoek die (of zoiets). en aangezien je dat gelig verliest wilt dit zeggen geen bevruchting.

als je afscheiding na je ovulatie doorschijnend of wit blijft is de kans groot dat je zwanger bent

x

Koke
11 February 2009, 23:07
Lastig te zien als je momenteel zo goed als geen afscheiding hebt :)
Dat is dus bij mij op het moment het geval en normaal gezien heb ik er altijd vrij veel last van.
Maar het beetje dat ik heb, is gelig dus ik denk dat de krampen bij mij van het ontpillen zullen zijn.

Maar kzit nog maar int 1ste rondje, dus kheb nog tijd. Bij de rest: hopelijk is het voor jullie wel een positief teken...fingers crossed!!!

einalem
12 February 2009, 08:23
@nele1979
bedankt voor de verjaardagswens!!
ik heb helemaal geen karakter want ik had al 3 dagen te vroeg getest... maar het controlevenster gaf geneens een streepje... en diene predictor had 15,99 € gekost... en dan had ik zoiets van: ja laat al maar nu wacht ik ineens tot het een week erover zit, dan heb ik waar voor mijn geld ;-)
En de zenuwen dat valt wel mee... k probeer me er niet zo op te focussen, dat lukt op mijn werk, maar s avond is dat al iets moeilijker, alle geluk dat ik het super druk heb!!

Ik heb dat van die liespijn ook opgezocht... en idd bandenpijn (ik dacht eerder aan een fiets, maar en auto... had ook gekund!!). Maar sommigen zeggen dat dat zo vroeg nog niet kan, anderen dan weer van wel... dus nog 2 keer slapen :-D en ik heb wat meer uitsluitsel

Daarnaast (ook voor annabel) heb ik ook witte afscheiding of doorschijnend (zoals imane zegt), maar in het begin van deze week ook een beetje bruin, maar maar heel erg kort... en als we vrijen lichtroze..

daarnaast heb ik het gevoel dat er in mijn onderrug luchtbelletjes ploffen: doet geen pijn, enkel een beetje oncomfortabel

conclusie; ik denk zelf van wel en als het niet is dan moet ik toch ook eens naar de dokter gaan en me laten checken want die liespijn is niet echt aangenaam!! (vorige ronde voelde dat ontpillen echt zo intens niet aan...)

vele groetjes aan iedereen!!!

xx

mini
12 February 2009, 14:05
15,99 voor slechts 1 predictor :| :o
Djeezes, voor 10euro heb ik 9 testen die even betrouwbaar zijn...

Ga anders eens zien op matcare. (http://www.matcare.be/3-halen-2-betalen-mat-care-zwangerschapstest-cassette-3x3-p-1581.html)

taschkevdv
12 February 2009, 14:08
ja ik had er ook via internet bestelt en dan was het 16.99€ met verzendkosten voor 9 testen.had toen ik de eerste keer zwanger was ook altijd van die predictors gekocht en vond die zelfs helemaal niet zo goed.

einalem
12 February 2009, 15:01
thnx voor de tip :-D dat lijkt me al een pak budgetvriendelijker!!!

:-D

mini
12 February 2009, 15:05
Graag gedaan :D
Plus, ze sturen ze op met de post, in een witte anonieme envelop :D
Dus moet je zeker geen schrik hebben dat als je naar de apotheek of winkel gaat, dat uw buur(vrouw) opeens achter u staat ;)

einalem
12 February 2009, 16:27
hehe...

nu je t zegt, k voelde me de laatste keer bij de apotheek toch ook maar raar, de buurvrouw stond idd in dezelfde apotheek... k dacht verdraaid ze zou het nog gaan weten voor de familie het weet dat we voor een kindje aan het gaan zijn...

dus volgende keer met de post!!

hoe zit het met ev symptomen bij u mini? nog twee daagjes te gaan zie ik...

mini
12 February 2009, 16:41
Voorlopig ni zoveel symptomen :D
- Heb wel een opgezette buik (maar dat heb'k iedere maand, als de MS op komst zijn :/)
- 'k Zou zelfs durven beweren dat m'n aders in m'n borsten feller doorkomen dan anders (maar da kan ik me evengoe inbeelden)
- Heb daarstraks toen ik onder de douche stond een felle bloedneus gehad (zomaar) En ik toen ik in oktober zwanger bleek te zijn, heb'k da ook zo paar keer héél fel gehad.

Dus wie weet :/

einalem
12 February 2009, 16:55
een bloedneus... dat is niet zo leuk....

van die aders; ik probeer er ook op te letten, ik heb een erg lichte huid, maar ik kan niet zeggen of dat nu meer of minder is dan bijvoorbeeld een maand geleden

ga ja zaterdag ook testen?

t gaat deze maand nog spannend worden zo te lezen... bij velen op dit forum

einalem
12 February 2009, 17:31
goed nieuws voor diegenen met steken in de lies: ik heb een positieve test gedaan!!! (ik kon dan toch niet wachten)

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej: morgen al naar de HA

mini
12 February 2009, 17:31
Ja ik ga testen zaterdag :D
Ik heb een ontbijtmand besteld voor zaterdag (heb da sowieso eens graag :D) + 't is valentijn, dubbel en dik genieten ;)
En 'k zal m'n ventje sturen achter die mand... en ondtss zal ik een testje doen :D
Hopelijk heb'k dan positief nieuws tegen dat hij terug is ;)

Nala'tje
12 February 2009, 17:34
einalem proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!

geniet ervan!!!!

Nala'tje
12 February 2009, 17:35
mini, dat zou echt een super valentijsverrassing zijn he :D

mini
12 February 2009, 17:39
goed nieuws voor diegenen met steken in de lies: ik heb een positieve test gedaan!!! (ik kon dan toch niet wachten)

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej: morgen al naar de HA
Je was me paar seconden voor, dus ik had je bericht niet gezien :o

Bij deze, een hele dikke proficiat!

mini
12 February 2009, 17:40
mini, dat zou echt een super valentijsverrassing zijn he :D
Ja da's wel waar, maar 'k moet me eigenlijk al de hele tijd bedwingen om niet eerder te testen *bloos*
En door de positieve test van einalem; wordt het nu nog moeilijker :o

einalem
12 February 2009, 17:46
mercikes voor de proficiatten!!!

mini,

ik had me voorgenomen pas zaterdag te testen en ik kon het ook niet houden....
ik geloof het amper...

kan het kwaad als je nu al probeert???? als het pos is: ok
neg: dan test je over een paar dagen nog eens!!

Bo
12 February 2009, 17:50
Einalem proficiat!!!!!!!!!!!!!!!! Enne, positief is positief hè ;) Nog efkes de bloedtest afwachten voor extra zekerheid, maar...
Het is zover!!!! :)
Geniet alvast van ja Valentijnskadootje X

mini
12 February 2009, 17:52
Ja, als't aan mij ligt, dan spurt ik nu naar boven, in de badkamer en doe onmiddellijk ne test... ma m'n wederhelft houdt me als het ware tegen :D
En ik kan echt geen excuus zoeken om nu naar boven te gaan zonder dat hij zich daarbij vragen stelt :rolleyes:
De was is al opgeplooid en naar boven gedaan, 'k heb me gedouched nadak thuiskwam van m'n werk,... :(

einalem
12 February 2009, 17:55
Bo merci!! ja nen betere valentijn kan ik me niet inbeelden

@ mini: mijne wederhelft had me ook tegengehouden als em hier was geweest, maar hij zit in parijs op zakenreis... k heb em daar al van bij zijnen directeur weggehaald via de telefoon om het hem te zeggen....
hij zal nu ook wel denken de ongeduldige!!!! en de ongehoorzame :-D

mini
12 February 2009, 17:58
Mja, wel... ik heb 'de pech' dat we bijna altijd samen zijn, we vertrekken samen om te gaan werken en komen tesamen weer thuis :)
Tenzij ik morgenmiddag supersnel naar huis kom :D
Ik heb een uurke eerder gedaan dan hem, maar meestal ga ik dan eens langs bij m'n pa... die kan dan denken dat er iets mis is *zucht*

kleinke
12 February 2009, 18:00
einalem, ne hele dikke proficiat!!!
het was rap raak aan uw ticker te zien, ronde 2...

einalem
12 February 2009, 18:02
inderdaad.... super snel :-D

nele1979
12 February 2009, 18:13
hallo,

Een dikke proficiat einalem ! Je hebt je dan toch niet kunnen bedwingen , hihihi !
Tga hier nog spannend worden de komende dagen !

Ik hoop dat ik volgende week ook mag juichen maar kbegin ervoor te vrezen . De steken in mijn lies zijn verdwenen en hebben plaats gemaakt voor een raar gevoel in de onderbuik .... Soit we zullen wel zien hoe dat afloopt !

doei

einalem
12 February 2009, 18:18
nele1979

twee weken en een half geleden zijn die steken in de lies begonnen, tegen het einde van vorige week werd dat minder en kreeg ik het gevoel dat ik mijn maandstonden elk moment kon krijgen (met af en toe vlagen van die steken in de liesstreek) dus dat gevoel in de onderbuik...
en dat is nu nog zo...

daarenboven: steekjes in de borsten, onder de oksels, aan de navel, onderrug, mijn tandvlees kriebelt soms, hoofdpijn (k heb een valling dus kan daar ook aan gerelateerd zijn) en mijn benen voelen aan alsof ik kei hard gaan sporten ben

nele1979
12 February 2009, 18:39
kheb wel wat last van een stijve rug , hoofdpijn is er soms ook mja das allemaal geen zekerheid hé .
Mijn afscheiding is wel doorzichtig en dat raar gevoel in de onderbuik is geen aankomende ms pijn ( zoals ik gewoon ben ) ...... da's een positief puntje ....
Achja we zullen wel zien :)

groetjes

Doortje
12 February 2009, 18:59
Einalem wat fijn voor je !!! Proficiat he ben blij voor je !
Wanneer had je je NOD eigenlijk precies.
Geniet van dit grote geluk en hopelijk mag ik me snel
bij je aansluiten !
Lieve groetjes Doortje

einalem
12 February 2009, 19:02
euh de voorbije maandag was die...

veel succes doortje!!

Doortje
12 February 2009, 19:09
Amai dan ben je wel heel geduldig :) ik heb NOD over 2 dagen pas en wil nu al testen hihi
zo ongeduldig ben ik...
maar het is nu toch zo he... wel of niet goed, kan er nu niet veel meer aan doen helaas,
zal nog 2 daagjes moeten wachten
lieve groetjes Doortje

kletsmadam
12 February 2009, 19:18
Proficiat Einalem !!!!

Een dagje na mij uitgerekend :D en katrientje geloof ik een weekje eerder.

We kunnen dus 9 maanden met elkaar vergelijken en kletsen over de zwangerschap. Geniet er maar van dat doe ik ook!

einalem
12 February 2009, 19:22
@ doortje: ik had al getest, maar t controlevenster had niks gegeven dus k wou dan nog maar een paar dagen wachten...

@ kletsmadam: k had het ook al gezien dat we maar een dag scheelden!! gaat leuk kletsen worden!!

L@yla
12 February 2009, 22:12
einalem
een dikke proficiat

hoop dat het deze maand ook hier eens goed nieuws is

gr
layla

Koke
12 February 2009, 22:48
Einalem, van harte gefeliciteerd! Super dat het zo snel gelukt is, geniet er maar van!!!

Bij mij zijn de steken sinds vandaag ook voorbij. Voelde me heel raar vandaag: weinig eetlust, misselijk na een bord pastasla. Maar ergens ook het gevoel dat mijn ms op komst zijn. Zou wel 10 dagen te vroeg zijn, of kan je ze zo vroeg al voelen aankomen?

bejes
12 February 2009, 23:07
Hallo Koke,
Ik denk dat dat vrij vroeg is om ze nu al te voelen hoor heb je niet net je eisprong gehad? ik denk dat het eerder daar iets mee te maken zal hebben ze, anders zouden wij als vrouw maar weinig dagen ons vrij voelen die dagen van de ms zijn al pijnlijk genoeg zonder dat je ze al eens 10dagen op voorant zou moeten voelen. Groetjes

Coconutjah
12 February 2009, 23:09
Einalem...proficiat meid!! geniet er met volle teugen van!!!
xx

einalem
13 February 2009, 07:36
nog eens dikke merci aan iedereen...!! en veel succes voor jullie (echtentechtig.. k zie dat jullie NOD er bijna zitten aan t ekomen, k ben eens benieuwd!!)

Koke,
Ik heb vanaf eisprong tot nu enkel die liespijn gehad, de voorbije week kwamen die extra kwaaltjes erbij
maar k denk dat dat voor iedereen anders is... want mijn schoonzusje die voelde enkel haar kliertjes in de borsten...
dus k heb geen antwoord :-(

Laurence
13 February 2009, 07:37
Proficiat eialarm!!!

Vandaag NOD, en nog niks te bespeuren.
Ben wel op 1 week veel bijgekomen qua kilo's en een hele dikke opgezette buik.
En dan nog die verschikkelijke buikpijn. Vreselijk gewoon.

einalem
13 February 2009, 07:37
:-D hihi, dat is spannend!
al enig idee wanneer je gaat testen?

taschkevdv
13 February 2009, 10:11
hey einalem een dikke proficiat!
@ mini en Laurence ik duim voor jullie he meiden!!
bij mij ligt men cyclus precies nog een beetje in de war, dinsdag was men laatste dag van ms en vandaag had ik weer bruinverlies pff...

Doortje
13 February 2009, 10:35
Ik ben vanmorgen wakker geworden met een grote druk op mijn blaas
net of ik héél dringend moest plassen, dacht dat ik ook veel moest plassen
maar dat viel goed mee.
Nu moet ik niet meer plassen en heb ik nog steeds een grote
druk op mijn blaas, wat kan dit zijn ?
lieve groetjes doortje

L@yla
13 February 2009, 13:08
hoi doortje,
mss een blaasonsteking of een zwangerschap? ik hoop voor jou dat tweede
gr
layla

Koke
13 February 2009, 22:20
@iedereen die nu overtijd is: ik duim voor jullie!!!

Wel spannend om volgen hoor, ook al kennen we mekaar niet toch leef je met elkaar mee.

einalem
14 February 2009, 09:11
doortje en laurence hebben jullie al getest?????????

k ben super benieuwd

Koke
14 February 2009, 12:24
Vanmorgen ontdekt dat ik vannacht een beetje bloed verloren ben, heel licht van kleur. Nu niets meer.
Mag ik al lichtjes hopen?

nele1979
14 February 2009, 13:57
Hoi ,

Ik hoop het mee voor jou Koke .... !

Hier begint de spanning te stijgen . Sinds 2 dagen heb ik het gevoel dat ik steeds naar de wc moet gaan , maar als ik dan ga moet ik ni . Ik ben ook al 2 dagen in de voormiddag geweldig misselijk geweest , kheb nog net niet moeten overgeven . Ik hoop dat het geen griepvirusje ofzo is ... ( ik werk in de kinderopvang en heel veel kindjes van mijn groepje zijn de voorbije weken ziek geweest ). Zou het dan deze ronde toch gelukt zijn of is het te vroeg nu al misselijk te zijn ? Nog een paar daagjes .... .

doei

Doortje
14 February 2009, 16:27
Heb vandaag NOD ! Nog niks te bespeuren hier alleen nog steeds die druk op mijn blaas
en dat ik veel moet plassen. Normaal heb ik dag voor ik MS heb licht bruinverlies
maar nu heb ik nergens last van ook geen krampen... zou het ??
Morgen vroeg ga ik testen ! Kan niet langer wachten.
Houd jullie op de hoogte. Heeft er intussen al iemand getest en hopelijk positief ?
lieve groetjes Doortje

veerle
14 February 2009, 19:00
ja spannende dagen hier op het forum
ik kijk uit naar maandag als ik een bloedtest heb gedaan,
als het nee is dan is het zo maar dan weet ik het tenminste ;-)
en als het ja is............ dan wordt ik zot............:-)

duimpjes omhoog voor iedereen!!
maak er nog een fijne valentijnsavond van ;-)

xxx
xx
x

mini
14 February 2009, 19:01
Mijn duimen heb je Veerle :)
Ook voor jou en je partner nog een fijne valentijnsavond ;)

Koke
14 February 2009, 22:40
Ooh, spannend Nele! Ik duim met je mee!!

@Doortje: hopelijk test je morgen positief
@Veerle: veel succes bij de ha maandag!!!

Doortje
15 February 2009, 09:49
Ik heb net getest en... het is postitief !!! Ik kan het gewoon niet geloven, heb mijn man wel 10 keer gevraagd is het echt,vergis ik mij niet, is het zeker ??
Ik geloof gewoon niet dat ik dat hier neerschrijf... zo onwerkelijk. Maar zal pas gerust zijn
als ik langs de ha ben geweest.
Lieve groetjes Doortje

Koke
15 February 2009, 10:13
Wauw, Doortje, dat is echt super!
Ook al ben je nog niet bij de ha geweest: toch al een dikke proficiat!!!

Doortje
15 February 2009, 10:18
Dank je Koke ! Ben benieuwd morgen bij de ha hoever ik precies ga zijn.
lieve groetjes Doortje

kleinke
15 February 2009, 10:23
van mij ook een dikke proficiat Doortje!!!
hoe lang zijn jullie bezig geweest als ik vragen mag? ik kan da ni onthouden er zijn hier zoveel zwangere ondertussen :-)
groetjes kleinke x

Doortje
15 February 2009, 10:25
Tuurlijk mag je dat vragen, wij zijn precies een half jaar bezig geweest, ben in augustus gestopt met pil.
lieve groetjes Doortje

mini
15 February 2009, 10:37
Nogmaals een dikke proficiat Doortje, mss mag'k je toch nog vervoegen ;)

L@yla
15 February 2009, 11:27
hoi doortje,

een dikke proficiat! hopelijk mogen we jou allen vervoegen deze maand
geniet ervan

gr
layla

veerle
15 February 2009, 12:58
hi doortje
proficiat meid! ik zal jou niet vervoegen deze maand...
zal hier voor volgende maand mss zijn maar, dat denk ik al
9 maanden :s

xxx
xx
x

nele1979
15 February 2009, 15:38
Een dikke proficiat Doortje ...... Het blijken hier vruchtbare tijden te zijn !!!! Dat beloofd :d.
Hier verder ook nog geen tekenen van aankomende duiveltjes ..... vingers kruisen maar .

doei

bejes
15 February 2009, 15:40
Proficiat Doortje,
Het wordt er dus eentje voor in november zeker?
Hoelang was jij al bezig?
Groetjes

mini
15 February 2009, 15:46
Normaal gezien is't nog net voor oktober :)

Coconutjah
15 February 2009, 17:59
Hey Doortje, wat leuk da je zwanger bent! Een dikke proficiat meid!!

@mini: hoop da het bij jou ook zo is..laten we hopen hé!

En voor al de rest...blijven hopen en proberen!!!

Lieve groetjes...xx

Doortje
15 February 2009, 19:59
Dank je allemaal ! Ik denk dat het voor eind oktober is, maar ik ga morgen naar de ha
en dan zal ik wel horen wanneer ik uitgeteld ben, ma heb al eens rap geteld en ik denk rond 24 oktober
veel succes en goede moed aan iedereeen !
lieve groetjes Doortje

Doortje
15 February 2009, 20:00
@bejes we zijn bezig vanaf augustus
lieve groetjes Doortje

_liesje_
15 February 2009, 22:52
hey allemaal!
een dikke proficiat aan alle zwangeren onder ons!!!!
geeft goede moed om dit te lezen!!!!
allemaal zo kort op elkaar, echt super om met elkaar in contact te blijven!!!
dikke zoenen
liesje

einalem
16 February 2009, 08:21
hey doortje,

k had je elders al gelukgewenst, maar nogmaals: proficiat!!! :-D en veel succes bij de HA!
(een paar daagjes na mij...super... zo zie je maar dat die liespijn echt een goed teken was)

groetjes
einalem

Ratje
16 February 2009, 09:09
Hey,

Ik ben al 5 dagen overtijd maar heb al een test gedaan en die was negatief,
ik heb wel pijn aan mijn borsten.
Ik heb ook twee weken geleden een beetje bruin verlies gehad.
wat kan dat nu zijn?
Het is mijn tweede maand al dat ik gestopt ben met de pil.

Groetjes

mini
16 February 2009, 09:23
je kan nog steeds aan het ontpillen zijn :)

Bij mij is het m'n tweede ronde na m'n mk (allezja eigenlijk derde, eerste mochten we ni actief zijn ;))
En ook ik heb nog steeds last van schommelende cyclussen :)

Bij mij zijn daarnet de MS doorgebroken op dag 31, vorige maand had'k cyclus van 27 dagen, zo zie je maar.
En owja... mocht iemand een negatieve test hebben en die nog eens checkt na een paar uur en ziet dan een tweede streep, ni denken da ge zwanger zijt ;) (gelukkig bleef ik met m'n beide voetjes op de grond, hihi :D)

Mrs O.
16 February 2009, 09:46
proficiat doortje !!!!

elsken
16 February 2009, 09:51
Hé proficiat doortje
Hopelijk voel je u niet te ongemakkelijk maar super gewoon

nele1979
16 February 2009, 17:59
hier minder chance :(
Vanmiddag waren men ms daar ... . 1 dag te vroeg zelfs en zonder dat ik een gevoel had dat ze op komst waren . Op naar de volgende ronde . We geven niet op ! Onze dag komt nog wel :) !
Proficiat aan al de anderen hier die meer geluk hebben !!!!

doei

Nala'tje
16 February 2009, 18:09
doortje een dikke proficiat!!!!

veel liefs, nala

Koke
16 February 2009, 18:33
Jammer Nele!

Maar ben blij dat je er zo positief bij blijft! Veel succes, de volgende ronde!!!

ilseken
17 February 2009, 08:47
profciat doortje!!

heb ook zo'n zeuend gevoel in mijn buik...misschien heb ik ook wel geluk deze maand....nog enkele dagen afwachten.......dat duurt zo lang hé

Hebben jullie ervaring met die testen die je al voor je nod mag gebruiken?? zijn die echt juist?

gr

ilse

mini
17 February 2009, 10:20
Toen ik zwanger was in oktober, heb'k 2 dagen voor m'n nod getest en die gaf al een positief resultaat ;)
Maar eigenlijk is het beter om te wachten na je nod, want het is goed mogelijk dat je positief test voor je nod en je uiteindelijk dan toch je MS erdoor krijgt. Wat betekent dat je eigenlijk een vroegtijdig MK hebt gehad :)

_liesje_
17 February 2009, 10:26
pff als ik dat hier allemaal zo lees... :-)
vraag mij af hoe lang ik zal moeten wachten op men eerste ms, en of die al dan niet komen... :-)

Doortje
17 February 2009, 12:04
Dank je allemaal, ben gisteren naar ha geweest om bloed te laten trekken had een hcg van 717, dokter zei dat alles in orde was. 6 april moet ik voor een eerste echo naar gynae, dan ben ik 12 weken. spannend!
Voel me over het algemeen wel goed heb alleen last van buikpijn, weet niet of dit normaal is.
Dat is ook niet de hele dag door maar zo met vlagen.
@ ilseken; ik had ook zeurende buikpijn paar dagen voor mijn nod en moest heel vaak plassen, heb getest toen ik 1 dag overtijd was met een clear blue test, om eerlijk te zijn vertrouw ik die testen niet die paar dagen voor nod al zwangerschap kunnen aantonen.
lieve groetjes Doortje

Bo
17 February 2009, 12:52
Proficiat Doortje!! Heerlijk nieuws!

Nala'tje
17 February 2009, 12:56
hey doortje,
die buikpijn met vlagen heb ik ook gehad toen ik net zwanger was.
(nu soms nog)

groetjes, nala

elsken
17 February 2009, 13:01
Ja mensen, mijn zwangerschapshormoon was 10 in bloed. Op hoeveel wijst dit?
Moet morgenvroeg teruggaan voor nieuwe bloedafname.
Heb wel nog geen MS en ook vlagen van buikpijn.
2 testen gedaan gisteren en allebei negatief.
Hopelijk weet iemand het want ik vind er niets van terug op internet
Wel nog geen opgezette baarmoeder of nog geen vruchtzakje te zien

Koke
17 February 2009, 16:26
profciat doortje!!

heb ook zo'n zeuend gevoel in mijn buik...misschien heb ik ook wel geluk deze maand....nog enkele dagen afwachten.......dat duurt zo lang hé

Hebben jullie ervaring met die testen die je al voor je nod mag gebruiken?? zijn die echt juist?

gr

ilse
Ja, als je er zo mee bezig bent, duurt zo'n cyclus eindeloos hé!? En dan is het nog maar te hopen dat het een regelmatige cyclus is. Ik zit al af te tellen naar mijn 1ste NOD, dus tis maar te hopen dat het geen cyclus van 40dagen wordt ofzo ;)
(ben niet echt een geduldig type)

ilseken
18 February 2009, 13:37
amai ik wist niet dat een cyclus zo lang kon duren. Zal maar proberen te wachten tot mijn eerste nod aangezien die predictor dat ik gekocht heb 15 euro kost. Ik denk dat ik misschien in het vervolg ook op het net die predictors koop van 10 euro. Mijn cyclus in de eerste ronde was 33 dagen - de tweede was 31 dagen... ho afwachten op de derde. hopelijk geen vierde ronde nodig.