Volledige versie bekijken : kleine ingreep
kastaar
20 July 2011, 13:21
Hallo,
Maandag moet 1 van mijn kleine jongens onder het mes.
Het is maar een kleine ingreep in de dagkliniek maar wel onder volledige verdoving.
Khou mijn hartje al vast :(
Ik had zo gehoopt dat ze na hun couveuze-tijd gespaard zouden blijven van prikken en ingrepen...
Ik denk dat de mama het moeilijker zal hebben dan de patiënt zelf ;)
De geur van ontsmetting, de ziekenhuisgeluiden, tkomt allemaal al weer boven.
Vreselijk toch dat iets dat ondertussen al ruim 21 maand geleden gebeurde plots weer zo vers in je geheugen zit.
xxx
Kastaar
mama.van.matti
20 July 2011, 13:35
Veel sterkte en moed in ieder geval Kastaar!! Het komt allemaal wel goed, als de sterke boys het toen zo goed hebben gedaan zal hij dit zéééker goed doorkomen;) !!
stamperke
20 July 2011, 13:58
veel sterkte en moed,het komt allemaal wel in orde ;)
Liefde is...
20 July 2011, 14:29
Komt wel goed meid!!
De dokters proberen toch hun best te doen om het allemaal wat speels te verpakken voor die kleintjes..
Probeer hem wat voor te bereiden door samen een beertje te verzorgen en een prikje te geven zodat hij er al wat vertrouwd mee geraakt..
Als hij het al allemaal een beetje kent zal hij er zelf ook al wat rustiger onder blijven en de mama ook hé :)
Succes!!
kastaar
20 July 2011, 14:41
Och, het is niet dat hij het niet kent hoor. Integendeel, hij is het een beetje te gewoon als je begrijpt wat ik bedoel. De eerste 5 maand was hij een dagelijks prikkussen met heel veel kleine littekentjes en moeilijk te prikken adertjes als gevolg.
Ik maak me meer druk rond de verdoving. De vorige keer dat hij onder volledige verdoving ging ( 16 maand terug) is hem dat niet zo goed bevallen en was hij redelijk ziekjes. Benieuwd hoe het deze keer zal zijn.
Maar inderdaad, tis een sterk mannetje en dat is al een grote grote zorg minder :)
ik duim voor een supersnel herstel en een vlotte operatie.
veel steun en sterkte voor de mama :)
Veel sterkte meisje! En ti's wat je zegt; je jongens slaan er zich wel weer door! Dat zijn echte vechtertjes, hebben ze al meermaals bewezen!
Ik denk aan je! ;)
_liesje_
20 July 2011, 21:06
We denken aan je mie! Dat alles heel vlotjes mag gaan e...
Hij slaat er zich wel door hè!
Dikke knuffel...
X
Coconutjah
21 July 2011, 21:30
Duimpjes ook hier omhoog!! xxx
Mientje
21 July 2011, 22:43
Dat is idd niet leuk.
Ik hoop dat alles goed verlopen is en dat je zoontje snel hersteld is.
je hebt heel sterke jongens dus dat komt zeker goed!
Zo harde vechtertjes!!!
Maar we denken wel aan je meid!!!!
xxx
Mrs O.
23 July 2011, 13:53
Da komt allemaal dik in orde kastaar !!! veel moed en succes gewenst aan je jongen xxx
kastaar
27 July 2011, 13:15
Mijn kleine jongen deed dat dus heel goed tijdens zijn operatie-dagje!
Zoals altijd wel moeilijk om zijn baxter te prikken omdat zijn adertjes zo slecht zijn.
Ik mocht mee naar het operatiekwartier tot hij sliep. Dan moest ik in de wachtzaal van de recovery wachten tot hij wakker werd en dan mocht ik direct weer bij hem. Ik hoorde hem al wenen toen ik nog zat te wachten en de verpleegster bracht hem dan bij mij. Vanaf dat ik hem vast had was het wenen gedaan. Nog eventjes samen op de recovery gewacht en dan weer naar zijn kamertje. Een paar uur na de ingreep mocht hij drinken en als dat binnen bleef en hij had pipi gedaan mocht hij naar huis. Tegen 16u30 mocht hij terug naar huis. Broertje kwam ook morele steun geven en kwam hem dan tegen de avond ook weer ophalen om naar huis te gaan.
Bedankt allemaal voor de goede vibes!
xxx
Kastaar
Goed dat alles zo vlot verlopen is!
Hopelijk zijn ze er nu toch voor hele ruime tijd vanaf.
Liefde is...
28 July 2011, 16:07
Oh super dat het vlot gegaa is Kastaar!! Flinke kereltjes heb jij!
Gelukkig is alles goed gegaan.
Lees dit nu pas. Super dat alles goed verlopen is!!!
boeleke2704
29 July 2011, 12:55
Fijn dat het vlotjes verlopen is!!
Flinke kerel!! :)
Sterke bazeke hè, die kereltjes van jou.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.