Volledige versie bekijken : Hallo iederee!!
Veronique
10 February 2009, 20:40
Eindelijk!!! Vandaag kregen we het heugelijke nieuws! Deed vorige week zelf een test maar die was negatief. Dan kwamen er buikkrampen en ging ik naar de huisarts. Die wou voor de zekerheid bloed testen enneuh jaja, vandaag goei nieuws. Waarschijnlijk 5 weken ongeveer. We zweven helemaal op het moment. Binnen vier weken afspraak bij de gyni, ben benieuwd. Nu waarschijnlijk rustig aan doen want het is nog heel pril.
Lindsey
10 February 2009, 20:56
Proficiat veronique
Kimmy
10 February 2009, 21:49
proficiat!
het gaat precies goed met het zwanger geraken hier :)
Koke
10 February 2009, 23:06
Gefeliciteerd Veronique! Hoe lang heb je moeten proberen eer het raak was?
isabelga
11 February 2009, 10:08
Proficiat!!!!!!!!!!!!
taschkevdv
11 February 2009, 10:42
proficiat!!
Veronique
11 February 2009, 10:45
Gefeliciteerd Veronique! Hoe lang heb je moeten proberen eer het raak was?
Ben vorig jaar einde maart gestopt met de pil, dus ongeveer acht maanden geduld moeten hebben.
Moet nog steeds wennen aan het idee dat er een kindje groeit in mijn buik, is eerste keer dus wel raar.
Vandaag het grote nieuws aan de grootouders brengen.
We gaan naar swarowski om kristallen tutterkes, spannend.
Nu wel hopen dat er niks misgaat want het is nog zeer pril, heb klein beetje stress maar dat gaat wel over zeker?
Sweetdreams1987
11 February 2009, 12:04
Proficiat é, geniet der maar van !
Nala'tje
11 February 2009, 12:45
proficiat veronique!!!
mini
11 February 2009, 14:22
Proficiat
Veronique
16 February 2009, 11:35
Aan de euforie kwam dit weekend een einde, de zwangerschap is spontaan gestopt.
Nu met beide voeten op de keiharde grond.
Hopelijk kunnen we snel opnieuw proberen, eerst moet alles weer op orde komen.
Volgende keer denk ik toch dat we iets langer wachten om het van de daken te schreeuwen.
taschkevdv
16 February 2009, 11:51
hey veronique
ooh wat jammer!!vind dit echt erg voor jou! ik weet hoe je je voelt.probeer het zo goed mogelijk te verwerken.in ieder geval veel sterkte meid!
Kimmy
16 February 2009, 12:09
Volgende keer denk ik toch dat we iets langer wachten om het van de daken te schreeuwen.
oh, nee, zoooo spijtig :(
aangezien je het aan je familie al zei, zullen zij er natuurlijk wel knn zijn voor jullie, da's het voordeel, of hebben jullie het ook al aan andere mensen gezegd?
sterkte!!
Veronique
16 February 2009, 12:22
oh, nee, zoooo spijtig :(
aangezien je het aan je familie al zei, zullen zij er natuurlijk wel knn zijn voor jullie, da's het voordeel, of hebben jullie het ook al aan andere mensen gezegd?
sterkte!!
Denk dat ik volgende keer langer wil wachten om het te vertellen maar aangezien er vanalles aangepast wordt in mijn job bij zwangerschap is dat nogal moeilijk.
Mijn moeder zal het rap doorhebben als ik geen nachten meer doe en dus niet in den dag bij haar kan komen.
Tja , dan moeten de vrienden en de rest van de familie maar op hun honger zitten,hé.
Mrs O.
16 February 2009, 12:32
Oh sorry veronique..; das geen goed nieuws... probeer het een plaatsje te geven, en met volle moed verder gaan hé :)
mini
16 February 2009, 13:24
Sterkte!
Koke
16 February 2009, 18:11
Veel sterkte!!
Laurence
17 February 2009, 07:37
Sterkte Veronique
Veronique
17 February 2009, 13:57
Bedankt iedereen.
Het gaat alweer wat beter, ik heb het een plaatske kunnen geven dankzij mijn schatteke die er voor me is.
(Wij zijn al 15 jaar en 6 maand samen en ik wist dat het ne schat is maar hij blijft me verbazen. )
Het was allemaal nog heel pril en ik had nog geen echo gehad.
Moest ik al een hartje gehoord hebben of al iets gezien hebben zou het nog veel erger zijn.
Nu meer dan ooit uitkijken naar de nieuwe ronde en zo snel mogelijk weer aan het werk!
:)
Coconutjah
17 February 2009, 18:32
Wat jammer Veronique..maar kop op,hoe moeilijk het ook is!
Veel sterkte!! xx
Lindsey
23 February 2009, 21:27
OOoohhh.... Zo jammer...
Hou je goed, we zijn er voor je xxx
Fieke
24 February 2009, 10:24
Spijtig!
Ik heb het ook eens meegemaakt, niet leuk!
Maar ik kan enkel als raad geven, ik begrijp wel dat je snel opnieuw zwanger wil zijn,
maar geef je lichaam toch even de tijd om te herstellen!
Veel sterkte!
Veronique
19 March 2009, 16:55
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vandaag ongesteld geworden. Nu nog hopen dat ik even regelmatig ben dan voor het fout ging. Gewoon afwachten en dan oefenen maar. :D
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.