Volledige versie bekijken : Vanavond wel, schat!
Neiloj
10 February 2009, 17:11
Liefde is een werkwoord. Eerst is er die hevige verliefdheid. Je bedrijft de liefde intens. Na een tijdje maakt die passie plaats voor echte liefde. Als koppel voel je dat je klaar bent voor een volgende stap in je relatie. Wat is er mooier dan de liefde bedrijven voor dat ultieme: een baby'tje van jullie beiden? Hoe hou je het toch passioneel en spannend?
Lottebol
10 February 2009, 19:46
Goeie vraag... vooral, hoe hou je het spontaan als het de dag voor/van je eisprong is?
Vorige maand (eerste cyclus na de pil) meende ik mijn eisprong gevoeld te hebben en heb ik dat ook verteld tegen mijn ventje. We hebben toen een week niet meer geklust... :(
Zaterdagavond voelde ik lichte steken in mijn onderbuik, zondag had ik rekbaar witverlies,... mijn eisprong, dus. Ik ben bijna 100% zeker... Ik wilde mijn ventje niet nog eens afschrikken en probeerde hem gewoon wat warm te krijgen (heel sexy met een gips aan je voet...), maar het lukte maar niet. Ik heb het hem uiteindelijk toch verteld dat het echt wel het moment was, maar nog steeds niets... We hebben mijn eisprong gewoon laten passeren. Allé zeg...
Hopelijk lukt het bij jullie allemaal beter!
Groetjes,
Lottebol (een beetje teleurgesteld)
Nala'tje
10 February 2009, 19:58
hey lottebol,
das typisch mannelijk, als ze weten dat ze 'moeten' presteren, gaat het niet meer.
ik heb ook zo een paar keer gehad da men vriend echt zei van: nu heb ik geen zin. niet veel aan te doen.
ik zou het hem inderdaad niet meer vertellen, en toch proberen hem te verleiden op de juiste moment.
wie weet heb je volgende maand meer geluk
ik duim voor je!!!
groetjes, nala
imane
10 February 2009, 20:23
goeieavond
mijn ventje heeft altijd zin, en er is nog niks van terechtgekomen en ik vertel het hem niet wanneer ik ovuleer, hij vraagt er ook niet achter.
groetjes
bejes
10 February 2009, 20:39
Hallo,
moet lukken dat jullie er zo over praten, ik kwam thuis van mijn werk hij had gekookt voor me maar twa nog niet klaar daarom mocht ik nog niet kijken moest ik eerst een badje je nemen hij kwam een glaasje champange brengen, nu na het eten zit hij even in bad denk wel dat het een hele vruchtbare avond zal zijn :) Groetjes
tweety18
10 February 2009, 21:28
Het spontane is er idd wel af. Ook al probeer ik niet te tellen en te rekenen, onbewust denk ik er toch aan. Ik vertel het mijn ventje alleen niet meer. Een man verleiden tot klussen gaat zeer gemakkelijk. Ik mag hem daar zelfs voor wakker maken als ik zin heb. Maar in mijn hoofd is het alleen niet zo spontaan als bij hem, want ik denk toch aan deze periode... Hopelijk gelukt deze keer (misschien omdat hij denkt dat het spontaan is :) ..... je weet maar nooit hè
L@yla
10 February 2009, 21:30
hoi lottebol,
ook hier is de voorbije maandag al meer of een keer een eisprong gepasseerd zonder klussen ik weet het als vrouw heel frustrerend, bij ons was het t is de moment niet, geen zin of net ruzie gehad tja en maak het dan nog maar eens leuk he
maar het komt wel ik ben dan op den duur ook gewoon beginnen zwijgen over 'het moment'
gr
layla
ilseken
10 February 2009, 21:42
Bij mijn ventje is dat ook zo, ik mag hem altijd verleiden tot klussen. Iedereen zegt alijd niet teveel aan denken en dan komt dat vanzelf. Sinds ik gestopt ben met de pil vraag ik me toch steeds weer af zou het deze keer gelukt zijn?Afwachten is de boodschap. Zolang het klussen plezant blijft en geen verplichting wordt zijn we goed bezig. ;)
Koke
10 February 2009, 23:16
Mijn ventje is ook altijd in "the mood". Als het aan hem ligt, zouden we elke dag of zelfs meerdere keren per dag klussen en niet enkel tijdens en rond de eisprong. Maak hem maar eens wijs dat te veel klussen ook niet goed is!
Maar ik betrap me er toch ook op dat ik veel aan het rekenen, denken en hopen ben hoor.
veerle
11 February 2009, 08:43
mijn ventje wist nooit wnnr ik mijn vruchtbare dagen had :)
allen afgelopen maand toen heb ik de T gemeten enzo en wel op die dagen geklust
viel toevallig goed in een weekend ;)
zullen straks of morgen weten of het iets heeft opgebracht ;)
xxx
xx
x
L@yla
11 February 2009, 09:03
hoi veerle,
voel je veel, 4 dagen overtijd zeg volgens mij ben je zwanger! ik hoop het voor je,
wanneer weet je meer?
layla
isabelga
11 February 2009, 10:01
ik heb mijn cyclus proberen uitleggen aan mijn ventje, maar hij begrijpt er niet veel van.
Dat is wel een voordeel, want dan voelt hij zich niet verplicht ... ook al is dat vooe hem geen probleem: hier wordt alle dagen gevreeen
we hebben beslist om nog even te wachten voor een kindje, dus we letten op in de dagen rond de eisprong
taschkevdv
11 February 2009, 10:21
ik heb men vriend het de eerste maand ook gezegd wanneer we moesten klussen, dat hebben we ook gedaan maar hij zei acheraf dat hij toch beetje onder druk stond :) tweede maand heb ik het niet verteld, hebben we het ook helemaal niet veel gedaan maar toch was het raak :). nu na men miskraam heb ik gewoon precies veel meer zin dan ervoor :) misschien omdat ik ontpilt ben ofzo ik weet het niet :).ik ga hem deze maand ook niet vertellen wanneer ik vruchtbaar ben, we zullen wel zien wat het zegt.gewoon klussen wanneer we zin hebben (allé vooral wanneer ik zin heb :) want mijn vriend heeft na 6jaar nog altijd veel zin! :) )
Bo
11 February 2009, 10:26
Ik denk dat 1 van de weinigen ben die een man heeft die probleemloos 'meewerkt' haha ;-)
In het begin was het bij hem ook 'als t moest' dan ging het echt niet hoor... Ik heb er met hem na een paar maanden eens serieus
(mét vrouwelijke traantjes ;-) ) over gepraat. Ook omdat we beide een heel drukke job hebben, laat en weinig thuis zijn, dat hij toch moet meewerken. En ja hoor, nu hoef ik maar te zeggen 'schat, dé tijd breekt weer aan!' en hij maakt mij zélfs wakker... :o whahaha
Tja, hoe hou je het spannend... Wij blijven er de lol van inzien, en lachen heel wat af. Dat helpt een hoop, denk ik.
Hi Veerle, hoe is t met jou? Spannend meid... ik duim hard voor je!
Coconutjah
11 February 2009, 11:49
Hey Lottebol,
Je moet het gewoon proberen leuk te houden anders ga er zelf ook niet veel plezier meer aan beleven maar kan wel begrijpen da je zoiets hebt van...hm mss weer een kans verkeken. Denk dan gewoon van, volgende keer beter (hoor mij, zou het er ook moeilijk mee hebben).
Hoop dat het snel raak mag zijn!
xxx
sunshine
11 February 2009, 13:31
Bij mij is dat ook al vaak gebeurt dat we de eisprong gewoon moesten laten passeren, echt niet leuk, vooral niet omdat je dan een maand moet wachten tegen dat het weer kan. Maar forceren helpt echt niet, daardoor wordt het nog alleen erger. Ik probeer het los te laten wanneer het moet en wat spontaner te doen, maar 't is nog steeds zelden op 'de' juiste dag...
naomi83
13 February 2009, 19:23
Bij ons is het klussen geen probleem. Het gaat allemaal spontaan. Ben zelf ook niet zo aan het tellen. Ook omdat mijn cyclus helemaal overhoop ligt en niet wanneer mijn eisprong is. Maar ik heb mij voorgenomen om sowieso niet te tellen. Anders is het zo van te moeten. Dat is niet meer plezant
veerle
14 February 2009, 10:16
hey layla,
om ff te reageren op je vorige post:
ondertss al 7 dagen overtijd maar voel eigenlijk niks speciaal, geen tekenen van echte zwangerschap, maar ook niet
van aankomende ms
dus.. ik weet het echt niet meer. Ons mama had me eigenlijk een gebruiksaanwijzing mogen meegeven bij de geboorte
:) dan kon ik mss beter uit aan mijn lichaam :)
xxx
xx
x
Laurence
14 February 2009, 10:23
Geen nood veerle. Het vrouwellichaam kan soms rare toeren met je spelen :)
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.