PDA

Volledige versie bekijken : Pampers Simply Dry vs Active Fit?

Liefde is...
12 July 2011, 00:06
Kan er mij iemand het verschil tussen deze 2 eens uitleggen want ik geraak er precies niet wijs uit... :rolleyes:

Laurence
12 July 2011, 07:38
Wij gebruiken de active fit voor overdag en de dry voor snachts omdat ik persoonlijk vindt dat die toch iets beter ophouden :)

Kimm
12 July 2011, 09:27
Wij gebruiken de active fit voor overdag en de dry voor snachts omdat ik persoonlijk vindt dat die toch iets beter ophouden :)

Laurence: De simply dry pampers zijn niet die voor 's nachts hoor! Die voor 's nachts zijn de Baby-dry (met een slapend konijntje op een maantje op de doos). Ik gebruik die ook om de slapen.
De simply-dry pampers zitten in een oranje verpakking en die gebruik ik overdag. Het verschil met de active fit is, dat de active fits wel dunner zijn, en dus makkelijker aanvoelen voor baby denk ik. Maar ik denk niet dat Marthe daar ongemakkelijk mee is met de simply-dry's, integendeel :glasses:
En ze zijn nog eens stukken goedkoper ook dan de active fits en toch evengoed van kwaliteit.

Inneke
12 July 2011, 11:44
Wij gebruiken altijd de baby dry's. De active fit's hebben we ook eens in huis gehaald om het verschil te testen, maar voor ons pruts maakt 't geen verschil tot nu toe. Misschien als ze begint te kruipen of lopen dat die active fit's wel gemakkelijker zijn omdat die toch wat dunner zijn.

Laurence
12 July 2011, 19:10
Juist kimm, kheb mij vergist :)
Denk dat het verschil de dikte en de prijs zijn, maar volgens mij merken onze kindjes het verschil amper of niet

cocelinetje
12 July 2011, 20:01
Wij gebruiken altijd de baby dry. Die active fit hebben we ook al gebruikt (wel nooit voor 's nachts) maar ik merk daar niet zoveel verschil in. Ze zouden gemaakt zijn zodat de peuter gemakkelijker kan bewegen en kruipen enzo..