PDA

Volledige versie bekijken : Victoria Beckham bevallen

Valerie87
11 July 2011, 15:27
David en Victoria Beckham hebben een vierde kindje, een eerste dochter. Het meisje, dat de naam Harper Seven kreeg, is gezond ter wereld gekomen, liet een woordvoerder van de trotse voetbalster weten.

'Het koppel is verheugd de geboorte van hun dochter aan te kondigen.' De vierde spruit zag zondagochtend het levenslicht in het Cedars Sinai hospital in Los Angeles en woog ruim 3,4 kilo.

De 37-jarige Victoria en de 36-jarige David trouwden in 1999. Na drie zoons hebben ze nu eindelijk ook een dochter. De drie zonen, Brooklyn, Romeo and Cruz kijken er erg naar uit hun zusje welkom te heten, aldus de zegsman.

Fien
11 July 2011, 15:35
Als ze het hier bij gaan laten en dit hun enige dochter blijft.... Heb er nu al medelijden mee, rotverwend zal ze worden.
Ik vind het wel een hele mooie naam.

Kimmy
11 July 2011, 17:00
ola, wat is er met isabelga gebeurd?
Valerie stak je voorbij, é, meisje :)

isabelga
11 July 2011, 18:56
ola, wat is er met isabelga gebeurd?
Valerie stak je voorbij, é, meisje :)

'k weet het ... toen ik het daarstraks wilde komen posten zag ik dat het er al stond :)

tiger
11 July 2011, 20:01
Ging die niet met geplande ks bevallen op 4 juli ??

isabelga
12 July 2011, 14:08
Ging die niet met geplande ks bevallen op 4 juli ??

dat bleek een fabeltje te zijn

Ge ziet he, als ons ventje slaapt overdag heb ik tijd om alle gossip te lezen :)

siske89
12 July 2011, 21:35
Mooie naam, gingen ook allerlei dingen over rond trouwens :D
-> Dat 2 van hun zonen wouden dat ze 'Justine Bieber Beckham' zou gaan heten omdat ze zo'n grote fans waren van de tienerster
-> Dat het meisje Santa (dacht ik) zou heten naar het favoriete shoppingcenter van Victoria