Volledige versie bekijken : tv programma's
snoezel
9 February 2009, 14:26
naar wat kijken jullie zoal op tv?
ik ben trouwe kijker van thuis
en all saints (op vitaya) zie ik ook heel graag...
taschkevdv
9 February 2009, 14:36
bij mij meestal louis louise tegenwoordig.vanaf woensdag zal het babyboom worden :).komen eten op vijftv kijk ik meestal ook altijd naar :)
snoezel
9 February 2009, 14:40
op welke zender is het babyboom?
vind ik ook altijd leuk om zien...
mini
9 February 2009, 14:47
vanaf woensdag op vtm om 21u30 (aangezien ik in ploeg werk heb'k digicorder geprogrammeerd zodat ik geen enkele aflevering moet missen :D)
Goh om eerlijk te zijn ik hou me niet echt bezig met TV-kijken.
Ik ben nogal bezig op m'n laptopke :D
Als'k al eens tv kijk, dan is dat eerder als'k de late heb gehad. Dan kijk ik (ook al opgenomen) naar Bones of één of andere serie van CSI (new york is m'n favoriet)
Owja... De zondag dan kijk ik wel tv, 's avonds staan op het menu: Las vegas, NCIS (wordt vanaf deze week ook op woensdag uitgezonden :o)
Films... njah die haal ik wel uit onze privé-collectie/kast :D
taschkevdv
9 February 2009, 14:49
op vtm, vanaf 21u30 :)
snoezel
9 February 2009, 15:37
las vegas vinden wij hier ook super!
en kingka is fan van top gear!!!
dan ligt hij hier dikwijls te huilen van t lachen :D
mini
9 February 2009, 16:06
Mijn ventje ook :D
Maar liefst van al kijkt hij naar BBC zelf :)
taschkevdv
9 February 2009, 16:17
ja hier het ventje ook top gear :) elke maandag zap ik speciaal niet naar canvas maar hij vergeet het niet se, ik hang er altijd aan vast :). al bij al vind ik dat programma ook niet zo slecht, het is inderdaad wel is grappig :)
snoezel
9 February 2009, 16:40
wij hebben tv vlaanderen en daar heb je geen bbc bij :s
maar ja, anders was het twee avonden op rij top gear :)
isabelga
9 February 2009, 16:44
sinds 2 weken hebben we een nieuwe TV met al een deeltje digitale TV.
Onze vorige TV was kapot en we hebben een jaar lang in het zwart - wit gekeken ...
De meeste programma's hier kennen ze in Belgie niet....
Ik ben wel een enorme fan van X factor! (de Italiaanse versie) En van House MD (mag ik alleen naar kijken als Alessio niet thuis is, want hij kan daar niet tegen) hihi
Trinity
9 February 2009, 16:47
Ja snoezel, update: zit femke nog in de gevangenis? Of zijn er nu andere verdachten? ....ja ik kan dat alleen volgen wanneer ik in België ben e hehe, laatste keer was in januari.
Ik ben grote fan van CSI (liefst vegas), NCIS, ghost whisperer en een programma over jonge mama´s dat ze hier zenden. Top gear zie ik niet zo graag, maar men ventje wel :-) . Eigenlijk zien wij elke dag CSI, zenden ze hier dagelijks uit lol.
mini
9 February 2009, 16:55
Wij hebben telenet digitale tv, net als internet. :) Één of andere shake :)
Had graag prime gehad, maar dat vind'k voor de tijd da we eigenlijk tv zien, net iets teveel geld :/
snoezel
9 February 2009, 17:33
Ja snoezel, update: zit femke nog in de gevangenis? Of zijn er nu andere verdachten? ....ja ik kan dat alleen volgen wanneer ik in België ben e hehe, laatste keer was in januari.
Ik ben grote fan van CSI (liefst vegas), NCIS, ghost whisperer en een programma over jonge mama´s dat ze hier zenden. Top gear zie ik niet zo graag, maar men ventje wel :-) . Eigenlijk zien wij elke dag CSI, zenden ze hier dagelijks uit lol.
oei oei,, das al even geleden zenne :)
t was eric. die heeft zich ondertussen aangegeven en zit dus in het gevang!
Lindsey
9 February 2009, 17:33
Ik kijk meestal naar vitaliteit, meestal gaat het over ziekenhuizen enz... daar kijk ik heel graag naar toe.
All saints ook...
En een beetje commercieel doen familie kan er ook bij :P
groetjes xx
isabelga
9 February 2009, 17:59
Ik kijk meestal naar vitaliteit, meestal gaat het over ziekenhuizen enz... daar kijk ik heel graag naar toe.
All saints ook...
En een beetje commercieel doen familie kan er ook bij :P
groetjes xx
ik keek vroeger ook altijd naar familie! als ik in Belgie ben, kijk ik altijd eens, maar ik snap er niets meer van. te veel nieuwe personages! Ik was wel verrast door te zien dat Michael Vroemans Maarten speelt! lang geleden gingen wij samen op stap, hij was een goede vriend van mijn toenmalige vriend.
Toen ik nog in Belgie woonde was Vitaya mijn favoriete zender: ziekenhuis programma's en die 2 gekke vrouwen die je een totale makeover gaven (Susanna was een van de 2 als ik me goed herinner).
Vanavond zit ik op de eerste rij voor Xfactor Italie: er doet een nederlands meisje mee en ik ben al een echte fan van haar!
Kimmy
10 February 2009, 11:25
isabelga, je bedoelt triny and suzannah of zoiets
ik kijk graag naar dingen als Grey's anatomy en nu The Starter Wife, voor die twee programma's ga ik zelf regelen dat ik thuis ben :)
bij ons staat het dus vaak op VijfTv (allé, WijfTV zoals mijn Timmie zegt nadat hij dat ergens opving :))
snoezel
10 February 2009, 11:27
:) ons mannen zouden precies goed overeen komen want hier is het ook wijftv :)
grey's anatomy vind ik ook heel goed!
isabelga
10 February 2009, 11:57
WijfTV! een echte vrouwenzender! ik keek daar ook altijd naar!
Hier in Italie zijn er ook veel Reality's zoals Big Brother, La Talpa (De mol in Belige, maar dan met bekende Italianen), L'Isola Dei Famosi (Expeditie Robinson, maar met vroeger bekende Italianen die een beetje terug in de spotlight willen komen), Amici (een dans en zangschool voor jongeren die op het einde een contract kunnen winnen) ...
Het probleem hier op de ITaliaanse TV is dat ze over een drama van maken ... Altijd roepen en ruzie maken ...
snoezel
10 February 2009, 12:08
zeg isabel,
hoe snel heb jij zo italiaans geleerd?
heb je lessen gevolgd?
groetjes
snoezel
Koke
10 February 2009, 12:51
Momenteel volg ik Twin Peaks, Dirt (op 2BE) en kijk ik ook veel films via Prime (digitaal).
De slimste mens heb ik ook gevolgd en de Pappenheimers zie ik ook heel graag.
Louislouise is ons vast zondagavondprogramma.
snoezel
12 February 2009, 07:52
zo stom
babyboom zijn gewoon weer eens herhalingen.
denk dat ik die minstens al twee keer zien bevallen heb :(
taschkevdv
12 February 2009, 11:27
ja echt he!! de programma begon en ik zag dien rare blonde man :) en mene vriend "jamajama dat hebben we al gezien he!" inderdaad seg vond ik echt stom!
lady bug
12 February 2009, 11:30
ik mag der van mijne vent nimeer naar kijken. da maakt mij veel te ongerust en zenuwachtig zegt hij. hij heeft misschien wel gelijk ook.
L@yla
12 February 2009, 11:32
hoi
ik ben ook teleurgesteld zie babyboom graag maar t zijn idd herhalingen, dat moet volgens mij wel beu zijn voor de mensen in kwestie
gr
layla
snoezel
12 February 2009, 12:12
op vijftv is het ook de kraamafdeling
weet alleen niet wanneer juist
kleinke
12 February 2009, 17:50
ik kijk ook graag naar babyboom mo altij die herhalingen...
voor de rest kijk ik naar de pfaffs, NCIS of CSI, hart voor mekaar, top gear, time warp, en zovele meer...
Mrs O.
13 February 2009, 10:01
ik heb mij bij babyboom (weer) een kriek gelachen met die grootmoeder dat id kliniek werkte: ons SELSEYKEN !!!!!! hoe noemt het na wee??? SELSEY? aaaaaaaaah
hilarisch gewoon....
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.