Volledige versie bekijken : TMF-presentatrice Lynn Pelgroms (24) is vijf maanden zwanger.
isabelga
9 February 2009, 10:08
TMF-presentatrice Lynn Pelgroms (24) is vijf maanden zwanger. Voor wie vragen heeft bij mijn jonge leeftijd: deze baby was gepland. Het wordt een meisje.'
Antwerpse Lynn viel in 2004 net naast het podium van Miss België. Ze werd wel opgemerkt door de mensen van VTM en 2BE, waar ze aan de slag kon als presentatrice van belspelletjes. In 2007 begon ze als veejay Lynn bij muziekzender TMF, waar ze Coolsweat en de Dag Top 5 presenteert.
snoezel
9 February 2009, 11:01
24 jaar is toch geen probleem?!?
ik was ook zo oud en er zijn er veel nog een pak jonger toch...
mini
9 February 2009, 11:06
Ik begrijp echt niet waar de mensen zo'n probleem rondmaken, betreffende die leeftijd :/ Als je beiden klaar bent voor een kindje... begrijp ik niet echt wat de commentaren van anderen daartoe doen. :/
'k Vind dat 24 zeker geen leeftijd meer kan zijn, waarop men zegt dat je te jong bent.
Nala'tje
9 February 2009, 11:07
ik ben 23 en zwanger en dat was volledig gepland :)
isabelga
9 February 2009, 12:10
ik vind dat ook! Als je er klaar voor bent, maakt het niet uit hoe oud of jong je bent!
Trinity
9 February 2009, 12:24
Vind dat toch ook een normale leeftijd. Maar goed, nu voel ik mij ook jong haha (26 is niet ver van de 24 e).
Ik vind jong, wanneer je nog naar de middelbare school gaat :-)
L@yla
9 February 2009, 23:07
idd beetje belachelijk,
dan voel ik mij net een puber seg ik ben er 22 en zou graag voor men 23ste mama worden hoewel dat wss al niet meer zal lukken
maar toch we blijven hopen op een wonder
gr
layla
Lindsey
10 February 2009, 18:04
Ik vindt dit ook een normale leeftijd, zoals velen zeggen...
Waarom niet? Als je er allebei voor je klaar bent en dat je er samen naar verlangt en dat je allebei werkt hebt en dat je weet van ja ik kan het kindje geven wat het nodig heeft.
Waarom niet...
groetjes
katrientje
11 February 2009, 08:40
Ik ben ook 24 jaar en zwanger na ivf.... velen stelen zich daar ook vragen bij.... zo van : "wacht toch nog een paar jaar, misschien komt het vanzelf" of " je hebt nog tijd genoeg"
Wij zijn bewust zwanger!
Groetjes
Trinity
11 February 2009, 09:13
Mja, en dan kan je ook eens te lang wachten. Anderen hebben altijd gemakkelijk spreken he :-) . Ik ben blij voor je katrientje, het speelt geen rol hoe het er is gekomen, zolang je wens maar wordt vervuld.
Koke
11 February 2009, 10:49
24 vind ik helemaal niet jong. Ik ben nu 25 (word er in mei wel 26) en ben er volledig klaar voor. Mijn zus, die 3 jaar jonger is, staat ook al te popelen voor een kindje maar haar vriend wil (nog) niet. Hij is er wel 31 en heeft al een zoontje van 8j.
isabelga
11 February 2009, 11:23
ik heb altijd gedroomd om jong mama te worden. Ik ben nu 25 en het is al een tijdje aan het kriebelen ... Alessio wil nog wat wachten ...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.