PDA

Volledige versie bekijken : Ben ik nu zwanger??

Max
9 February 2009, 08:37
Mijn laatste menstruatie is gestart op 24/12/08. Tot op heden ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb al 2 testen (verschillende merken) gedaan en deze zijn beiden negatief. Heb wel griep gehad en hier een antibiotica kuur (peniciline) en daar heb ik nog een schimmelinfectie bovenop gekregen. Daar heb ik ook weer medicijnen voor gekregen. Hier ben ik vrijdag (6/02) mee gestopt. De laatste test heb ik zondag (gisteren) gedaan. Zouden de medicijnen nadelig kunnen zijn? Of zou de menstruatie hier door uitgesteld kunnen worden?
Wie weet er meer van???

Grt Max

einalem
9 February 2009, 10:10
hey,

ronde één na de pil kan altijd wel wat langer duren... geef het nog een beetje tijd!!

en anders eens naar de HA gaan

groetjes

Max
9 February 2009, 10:52
Ben al sinds september gestopt met de pil en is tot nu toe nog steeds regelmatig geweest....
Maar bedankt voor je antwoord!

bejes
9 February 2009, 11:00
Hallo Max,
Ja dan denk ik dat je stilletjes al mag beginnen juichen. Ik zou al naar de huisarts geweest zijn om een bloed onderzoek te doen. Maar het is wel zo dat medicatie veel kan misleiden maar ja... Laat eens iets weten hè. Groetjes

mini
9 February 2009, 11:10
Ik zou helemaal nog niet juichen :)
't Is niet omdat je al gestopt ben sedert september en tot op heden altijd regelmatig ben geweest... dat je lichaam al 'ontpilt' is. :)
Het kan zijn dat die eerste maanden nog gecontroleerd werden door de overblijvende hormonen in je lichaam.
Ik denk dat je lichaam gewoon in de war is.
Als het te lang duurt voor je, je MS doorkomen zou ik zeker langsgaan bij de HA. Die zal een bloedafname doen: eerst en vooral om te zien of je zwanger bent. Zoniet zal je mss doorverwezen worden naar een gyné.

einalem
9 February 2009, 11:41
hey max, sorry maar de ronde 1 onder je ticker was een beetje misleidend!!

ik sluit me zeker aan bij mini, de huisarts: dit kan nooit kwaad...

grtz

Max
10 February 2009, 12:01
Ik zal nog even wachten en als het toch te lang gaat duren ga ik maar naar de HA.
Allen bedankt! Ik hou jullie op de hoogte (zijn er nog reacties hoor ik het wel)

Groeten Max

annabel
10 February 2009, 18:51
Hallo iedereen,

Mijn lichaam doet vreemd...! Ik ben nu al 2maand gestopt met de pil. Sinds een paar dagen heb ik last van buikpijn en pijn in mijn onderrug. Het is zo een stekende buikpijn aan mijn linkerzij precies. Ik heb het gevoel dat ik mijn maandstonden moet krijgen maar dit is pas voor over een week. Ik heb ook veel witte afscheiding, ik voel het soms echt lopen zoals bij je maandstonden.

Zouden dit tekenen kunnen zijn van een zwangerschap? :)

Can anybody help me?

Groetjes

Lindsey
10 February 2009, 19:11
Zoals meerdere al gezegd hebben, ga naar je huisarts dan heb je zekerheid.

Zou niet te vroeg juichen...

Maar ik ken e vriendin die dat ook hadt, en de dokter vertelde dat het de innesteling zou geweest zijn. (als'k me het goed herriner :/)

Stephke
10 February 2009, 21:41
ey allemaal

Ik heb op 5/1 mijn laatste ms gekregen en ben sindsdien gestopt met de pil
tot op vandaag heb ik mijn ms nog steeds niet en ik heb ook niet het gevoel dat ze voor binnenkort zijn
ik heb al 2X getest en 2X negatief
Wat zou ik nu best doen
nog eens testen of naar de ha of gyn en hiervoor nog wachten of onmiddellijk.
http://www.babyplaza.be/tools/tickers/ticker-cyclus.php?id=6312 (http://www.babyplaza.be/tools/tickers/index.php)

ilseken
10 February 2009, 21:45
hey stephke

ik had dat ook de eerste maand. ik was 5 dagen overtijd en had ook een negatieve test. Uiteindelijk zijn mijn ms toch door gekomen. De 2de ronde was ik 2 dagen over tijd. Derde ronde is nu bezig...

Ik zou nog wat afwachten tot je 10 dagen overtijd bent, dan bloedonderzoek laten doen;

L@yla
10 February 2009, 22:52
hoi annabel,
die steken en veel witverlies zijn bij mij syptomen op een eisprong, nuja t is bij iedereen anders maar het kan he dat je hem maar zo laat hebt
dat ander zou natuurlijk leuker zijn

veel succes
layla

Max
11 February 2009, 09:37
Hallo,

Heb nog steeds geen MS en ook geen symtomen. Heb nog even op andere sites gekeken en daar hoor ik ook wel dat er een menstruatie wordt overgeslagen. Weet iemand hier mee van??

Groeten Max

Max
11 February 2009, 16:11
Hallo,

Ik zou jullie op de hoogte houden...na 21 dagen dan toch MS...jammer...maar we gaan gewoon weer proberen. Jullie ook allemaal succes.
Groeten Max

Nala'tje
11 February 2009, 16:15
hey max, jammer!!
maar u ze er eindelijk zijn kunnen jullie vol goede moed aan de volgende ronde beginnen :)

veel liefs, nala

Koke
11 February 2009, 23:41
Hey Max,

Jammer dat je niet zwanger bent. Maar volle moed naar het volgende rondje hé!!?

elsken
12 February 2009, 12:04
@Stephke : ik was gestopt eind augustus en ik heb mijn eerste maandstonden maar pas gekregen eind oktober. Sorry als het u teleurstelt maar ik denk dat je lichaam aan het ontpillen is op dit moment. Toen ik dit aan mijn gynaecologe vertelde heeft ze mij gegarandeerd dat heel veel vrouwen dit voorhebben.

Mijn probleem is het volgende ik heb al de laatste 14dagen heel veel wit verlies, normaal moet ik vandaag, morgen of overmorgen (altijd een beetje gokken bij mij) ongesteld worden, ik had gisteren wel heel veel pijn links aan de kant van mijn eierstok en mijn buik die is zo gezwollen, nog nooit zo een dikke buik gehad (het lijkt precies of ik ben bij manier van spreken 3 maand zwanger
Voor de rest voel ik vandaag niets meer van die last maar heb ik nog altijd zoveel wit verlies.
Zou ik mss al eens mogen hopen of niet, wat denken jullie???

En aan iedereen veel succes voor zaterdag

mini
12 February 2009, 13:56
Als je een test doet, dan heb je tenminste zekerheid :)

taschkevdv
12 February 2009, 14:06
hey mini

ik zie dat jij ook bijna aan je NOD zit, wat denk je? symtomen? of gevoel da de ms eraan komen?

groetjes