PDA

Volledige versie bekijken : babbelbox...

kingka
8 February 2009, 17:11
Snoezel heeft er lang om gezeurd... dus in dit forum kan je zowat alles posten dat niets met zwangeren, baby's, enz. te maken heeft.

enjoy,
kingka

Trinity
8 February 2009, 17:22
Vind ik een snugger idee van Snoezel :-)

Zal het dan eens over trouwen hebben zieh. Zou ik burgerlijk huwelijk doen in DK en kerkelijk in België? K geraak er niet uit hehe. Eigenlijk wou ik in Finland trouwen zonder familie, maar dat zag men ventje niet zitten haha.

mini
8 February 2009, 17:51
Tof idee van Snoezel!
Soms wil ne mens eens over iets anders babbelen dan enkel baby's, zwangerschappen,... :)

snoezel
8 February 2009, 18:54
goed van mij hé :)

hey trinity,
mss is dat geen slecht idee van daar burgerlijk en hier voor de kerk te trouwen!
dan heb je op beide plaatsen een trouw waar de familie bij kan zijn hé
wij zijn enkel voor de wet getrouwd...
zou mijn dag zo helemaal opnieuw doen !!!

mini
8 February 2009, 19:05
Ook wij zijn enkel voor de wet getrouwd. Met ouders, grootouders en getuigen... Meer hoefde niet voor mij. :D

kingka
8 February 2009, 20:53
Zou ik burgerlijk huwelijk doen in DK en kerkelijk in België?
Zou ik zeker doen. Een huwelijk met onze pastoor wil ik voor geen geld van de wereld missen.

Trinity
8 February 2009, 23:00
Dan ben je nu al uitgenodigd hehe. Alle, als we er uit geraken lol. En dan kan inderdaad heel de familie mee, mijn grootouders komen nooit tot denemarken... . We ll see :-)

isabelga
9 February 2009, 10:56
Hey Trinity! zit met hetzelfde probleem ... Ik woon in Italie.
Wij doen waarschijnlijk alles hier en gaan dan op 'huwelijksreis' naar Belgie. We houden daar dan nog een feest voor de familie en vrienden die er hier niet bijwaren.

mij grootouders komen zeker niet tot hier en op vlak van vrienden moet er een beetje gekeken worden naar het aantal. Je kan niet iedereen laten overkomen!

Trinity
9 February 2009, 13:52
Nee, dat wordt tamelijk duur dan. De meesten vinden het heel romantisch klinken dat je iemand hebt leren kennen buiten België, maar is niet altijd even praktisch eh :-)

isabelga
9 February 2009, 16:40
ik heb gelukkig een kleine familie. Als ik hier trouw komen: mijn ouders, mijn broer + vrouw + dochter, mjin tante en oom met 2 kinderen (+ eventuele partners) en nog een andere neef + eventuele partner.
maximum 5 van mijn beste vrienden + partner.

Ik huur waarschijnlijk ergens een agriturisme en steek iedereen daar!

mammiii
11 February 2009, 10:23
Ik trouw binnen 2 jaar, ik doe enkel een receptie voor de vrienden en verre familie. En het eten doe ik samen met beide ouders ,grootouders.En zusjes en schoonbroers/ zussen.In Kasteel van Maele ,of van Moerkerke. Heel mooi daar.(alhoewel ik heel graag een groot feest wil) maarja tis ook ni al van den boom dat het komt he. Maar ik heb nog genoeg bedenktijd.

bejes
8 March 2009, 14:29
Hallo,
Wij zijn dus aan proberen voor kindje maar mijn vriend heeft al een zoontje die hij maar weinig ziet door de moeder maar omdat zijn zoontje veel achter hem vraagt enzo zijn we een maand geleden terug begonnen met een nieuwe poging om nu en dan zijn zoontje te zien, nu hadden we zeker 3keer gebeld vorige week dat we gingen komen vandaag en we bellen wanneer we vertrokken waren en plots zegt ze ik wist van niks je had gisteren niet meer gebeld sorry maar we zijn niet meer thuis dat komt dan zo hard aan we keken erzo naar uit tis 150km rijden naar hem en we hebben mogen terug draaien pfff mijn vriend zegt ook hopelijk ben jij vlug zwanger we missen echt zo dat gevoel van een gezinnetje. k'wou dat gewoon even kwijt. Groetjes

kleinke
8 March 2009, 14:37
hey bejes,
wat jammer dat de moeder van uw vriends zoontje zo lastig doe.
uw vriend heeft toch het recht om zijn zoontje te zien. kunt ge ni via de rechtbank bezoekrecht afdwingen?
ik hoop dat jullie hem rap kunnen zien, ni opgeven en blijven volhouden!

bejes
8 March 2009, 16:42
Hallo,
Thx, ja hij betaald er nu ook wel niet voor ze bij de geboorte zijn ze uit elkaar gegaan en alles was geregeld hij heeft zijn huis achter gelaten voor de moeder en zijn zoontje maar toen het kind 6jaar was heeft zijn moeder hem verteld dat hij eigelijk een andere papa heeft en zo heeft ze hem gecontacteerd terug maar nu speelt ze echt wel met mijn vriend zijn gevoelens ofwel moest ze hem gerust gelaten hebben ofwel moet ze het allemaal toestaan tis nu al 2jaar later en in die 2jaar hebben we hem af en toe gezien ondertussen ziet hij echt dat kind graag we waren van plan om er een kamer voor te maken dat het om de 2weken zou komen en nu laat ze weer afweten tja... ik ben 21j tis echt niet makkelijk tis mijn kind niet maar ik sta er voor open en zou er ook alles voor doen maar op deze manier kan ik het niet uithouden we krijgen dan ruzie enja.. Groetjes