PDA

Volledige versie bekijken : Al 4 jaar en nog steeds GEEN WONDER

Stres
8 June 2011, 09:46
Hallo iedereen

Ik ben 28j en ben al (zoals de titel al veraad)4 jaar aan het proberen voor een wondertje,alles van ons beide is tiptop inorde ,blijven proberen zei onze gyn. .
Ik heb wel heel veel stres gehad op mijn werk ( niet echt aangename mensen om met samen te werken) ma bon, ben opzoek naar een andere job zo dat ik minder gestreseerd ben ( de dokter zei wel dat de boosdoener mijn stres wel kan zijn)ik zou graag naar een ander gyn gaan want ik moet alles uit mijn gyn sleuren,en meschien geef hij iets overzien...ik heb van bepaalde mensen positieve verhalen gehoord van dokter Kaan uit gent ( janpalfijn) zoals een vrouw die 13 j lang probeerde om een kind, 8 verschillende gyn geeft gehad ,en als laatste dr kaan geeft haar een kuising gedaan na 3 maanden was ze zwanger! :) geef er hier nog mensen ervaringen met dr kaan posi.zoals negatieve?

Aan alle vrouwen die het ook zo zat zijn als ik ,wens ik heeeeeeel snel een

gezond wondertje in hun buikje :)

Maya
8 June 2011, 09:55
hoi stres, ik ga niet in gent, maar ik wil je toch heel veel succes wensen hoor!
ik ben nog belange niet zo lang bezig als jij, maar snap je maar al te goed!
bij ons is ook alles in orde en toch lukt het niet...
dikke knuff

Stres
8 June 2011, 13:12
Danku maya ...ik wens je ook heel veel geluk toe want ik denk dat dit is wat we missen een beetje meer geluk,ik val soms dagen gewoon huilend in slaap,waar ik kijk zie ik een dikke buik of een buggy,ik gun het de dames ook wel hoor ,maar soms (meestal) steek de jaloezie er echt wel bovenop :( ....ah ja Hoop doet leven he,
Dikke knuffel maya en ik hoop dat je me binnenkort kan zeggen dat het zo ver is :)

domi2
8 June 2011, 13:33
Ga zeker eens naar die dokter, baat dan schaad het niet he meid!!
Een second opinium is altijd het beste, misschien heeft inderdaad die gyne iets over het hoofd gezien en gaat die andere gyne je direct iets kunnen vertellen hoe je verder moet doen, geef vooral de moed niet op... ik ken iemand die ook 5jaar alles heeft geprobeerd om zwanger te raken en nu 10jaar later heeft ze ondertussen 6 kinderen!!

Trinity
8 June 2011, 15:36
Eens een andere gyn proberen, hoeft niet noodzakelijk die van gent te zijn als dat ver voor je is.
Gisteren was er hier in Denemarken een programma ivm koppels die zwanger proberen te geraken. Zowel mensen die lang proberen als nog maar juist. 1 van de koppels die al langer probeerden (2j), hebben hun levensstijl omgegooid (gezonder eten, meer beweging, meer sex :) etc), en kort daarom waren ze zwanger via natuurlijke weg. Ik wil dit nu niet veralgemenen he, en ik ken jou levensstijl niet. Je moet je zeker laten onderzoeken, maar misschien dat kleine dingen ook kunnen helpen. En stress is zeker een hele grote boosdoener :(

Veel succes allesinds!

Stres
8 June 2011, 16:55
Hey,ik heb lang zulke forums vermeden om er zo min mogelijk meebezig te zijn ,maar nu ben ik echt blij dat ik me hier ingeschreven heb,jullie zijn zo lief en begrijpent,meevoelend het raakt me echtwaar,...
Danku voor de tips :) ik ga zeker na een andere gyn,en ben toevallig al bezig met heel mijn leven omtegooien ,ben beginnen sporten en gezonder beginnen eten en ben op zoek naar een andere job.hopelijk is het binnenkort zo ver :) jullie hebben me terug moed gegeven duizendmaal dank :)

Oum_Hafsa
8 June 2011, 17:40
stres ik wens je heel veel succes, hoop dat die andere gyne je beter op weg helpt naar een wondertje.

xxx

Kimmy
9 June 2011, 13:00
dag Stres!

Ik duim ook met je mee, het kan nooit kwaad eens naar een andere gynaecoloog zijn mening te luisteren, é!! Het is belangrijk vertrouwen te hebben in je gyné en als die nu zoek is moet je veranderen...

Ik hoop dat je héél snel je nickname mag veranderen naar "ontspannen" ipv "stres" ;)

Liefs
Kimmy

cien
9 June 2011, 14:02
hey stressebes,

ik snap een klein beetje hoe gefrustreerd je bent; hier na 2jaar n half proberen, waarvan een jaar op clomid en een half jaar op ki, eindelijk het geluk mogen meemaken...

buiten een beetje last van psos was alles hier ook in orde (of ze vonden toch nix) en na een hele medische rompslomp toch maar opgegeven. 2 maand nadien was het wonder boven wonder toch gelukt *hout vasthouden*

ik kan ni met zekerheid zeggen dat het aan de stress lag, want ik was ook met niets anders meer bezig, maar in mijn hoofd was ik nog door aant stressen toen het ineens lukte...

kwil maar zeggen: stress niet te hard omdaje stress zou hebben :D

iedereen doet zo paniekerig over stress, en hoewel het niet ideaal zal zijn; als je ook nog eens begint te stressen over stress kan je nog lang bezig blijven...probeer het allemaal een beetje zijn beloop te laten gaan, verander van gyn en blijf vooral de moed erin houden!!!

hopelijk mag je snel mee van geluk spreken :) succes!

Liene
9 June 2011, 14:32
Ik heb ook een collega die al een hele tijd probeerde zwanger te geraken.. Onderzoeken laten doen enzo.

De maand dat ze van werk veranderd is, was ze zwanger!

Je ziet, soms ligt het in een klein hoekje!

Als ik jou was, zou ik ook naar een andere gyn gaan, eventuele medische oorzaken uitsluiten, en dan rustig afwachten en véél vrijen :).

Succes meid!

Vanessa V
10 June 2011, 13:02
Ja door stress kan er veel misgaan denk ik!
Maar kzou zeker eens veranderen van gyne hoor!
Willen ze dan na 4 jaar geen verdere stappen ondernemen ofzo, gewoon proberen
tot dat het eens lukt?
Kwens je toch veel succes hoor en geef de moed niet op!

Stres
13 June 2011, 15:50
Danku iedereen :) ,ik zal zeker veranderen van gyn,hij wil geen enkel ander stap ondernemen ,blijven proberen ... Das het eenig zinnetje dat hij maar blijft herhalen.
:(

Maya
13 June 2011, 20:00
ik denk dat dit idd een goed idee is hoor meid!
ik hoop voor je dat je snel bij andere gynea terecht kan en dat deze actie onderneemt!
ik duim voor je!!!
xxxx

Stres
14 June 2011, 17:52
Hallo iedereen

Vandaag zag ik mijn buurvrouw ...met een dikke buik ze is zwanger ik hun het haar ben blij voor haar maar terzelfde tijd deed het echt veel pijn ,het was net als ik een klap in mijn gezicht kreeg ,had het echt moeilijk om mijn tranen tegen te houden,ik moest het gewoon even kunnen neerzetten danku iedereen dat ik hier mijn hart mag komen luchten
Het doet zo pijn...

Maya
14 June 2011, 19:09
knuffel meid!

PETRA
14 June 2011, 21:57
een dikke knuffel! Ik wens je ook een verse dosis goeie moed en een gynae die iets zinnigers te zeggen heeft dan blijven proberen:mad: !

Kop op meid! Ik duim dat het snel eens allemaal meezit voor jou!

Stres
16 June 2011, 20:51
Danku iedereen voor al jullie begrip en steun.
Ik ga jullie iets vertellen van wat me vandaag is overkomen,
Vandaag liep ik in een overbevolkt winkeltje ,waar een madam naar mij toe kwam of ik haar kon helpen om iets te kiezen voor een vriendin van haar die zou bevallen ,... Ik dacht bij me zelf ,al die mensen hier en ze komt tot bij mij...ik heb haar geholpen met iets mooi te vinden ,ze was echt blij dat ik haar geholpen heb.vond het wel raar dat ze tot bij mij kwam,er sta iets op mijn voorhoofd zeker ;) vandaag voel ik me toch nog wa optimist gelukkig ik mag de moed niet verliezen,er is een oude klasgenoot van mij die vertelde naar mijn moeder dat ze me gezien geeft met mijn kind in de buggy....was het maar waar :(

ka80
16 June 2011, 21:08
Ik hoop dat het snel lukt hoor stres, het moet inderdaad vreselijk frustrerend zijn om iedereen rond je zwanger te zien terwijl het bij jou niet lukt. Ik zou zeker een tweede opinie vragen hoor!! Ook al moet je daarmee alle onderzoeken opnieuw doen. 4 jaar is niet niets he! Konden de vruchtbare vrouwen onder ons maar wat vruchtbaarheid doorgeven he, ik zou het meteen doen moest het kunnen,.... Stress doet veel maar is volgens mij niet de enige factor, ik ben bv een echte lopende stresskip (heb er zelfs insomnia door, mijn stress is dus echt niet niets) maar blijkbaar kan ik wel snel zwanger worden mét stress. Pffft, echt vervelend vind ik dit voor je, ik hoop echt dat je snel ander werk vindt, dat je door iemand anders opgevolgd wordt en dat het snel bingo is!!

Stres
16 June 2011, 21:34
Ik hoop dat het snel lukt hoor stres, het moet inderdaad vreselijk frustrerend zijn om iedereen rond je zwanger te zien terwijl het bij jou niet lukt. Ik zou zeker een tweede opinie vragen hoor!! Ook al moet je daarmee alle onderzoeken opnieuw doen. 4 jaar is niet niets he! Konden de vruchtbare vrouwen onder ons maar wat vruchtbaarheid doorgeven he, ik zou het meteen doen moest het kunnen,.... Stress doet veel maar is volgens mij niet de enige factor, ik ben bv een echte lopende stresskip (heb er zelfs insomnia door, mijn stress is dus echt niet niets) maar blijkbaar kan ik wel snel zwanger worden mét stress. Pffft, echt vervelend vind ik dit voor je, ik hoop echt dat je snel ander werk vindt, dat je door iemand anders opgevolgd wordt en dat het snel bingo is!!

Ja het is echt wel frustrerend,mijn kast sta al vol van famillie en vrienden hun doopsuiker,:). Das echt lief van je vruchtbaarheid me doortegen en ook aan al de andere die het moeilijk hebben:) dit raakt me...

Oei jij hebt echt wel last van stres :( ik wou naar dokter kaan gaan maar ik ben nog aan zoeken welke gyn ik best zou gaan ik heb wa schrik om weer zo een gyn te hebben die niets onderneemt...

Maya
17 June 2011, 10:35
goh meid, wat raar idd dat die mevrouw net naar jouw kwam he seg...
maar ik ken dat zene, ik denk dat we dat onbewust aantrekken... ;)
ik zou niet te lang wachten met het maken van een afspraak bij een gynea eigenlijk, soms moet je al ff wachten eer je er terecht kan he, zeker met de vakantie in zicht...
ik duim meid!

Stres
17 June 2011, 16:08
goh meid, wat raar idd dat die mevrouw net naar jouw kwam he seg...
maar ik ken dat zene, ik denk dat we dat onbewust aantrekken... ;)
ik zou niet te lang wachten met het maken van een afspraak bij een gynea eigenlijk, soms moet je al ff wachten eer je er terecht kan he, zeker met de vakantie in zicht...
ik duim meid!

Ja je hebt gelijk,ik ben de vakantie vergeten,goed dat je het me gezegt hebt,ik weetwel dat ik wat zal moeten wachten ,maar de vakantie ben ik werkelijk vergeten...mercitjes :)

Stres
11 July 2011, 19:10
Hallo iedereen

Ik dacht nu werkelijk dat ik deze keer eindelijk zwanger was, ik was 5 dagen overtijd en dan ... Kwamen ze er toch door :alien-cry
Pff...zo diep teleur stelling.ik hoop dat Het bij jullie alles beter verloopt
Groeten iedereen

Maya
11 July 2011, 19:16
hey meid, grmbl se! weer niets... ik ken de teleurstelling meid...
maar ik blijf voor je duimen se!!!
xxx

Stres
11 July 2011, 21:09
Het word weleens tijd dat het geluk ons kant eens sta!mercitjes ,ik duim ook voor jou hoor ! En voor al de andere vrouwen ook natuurlijk...ahja de moed niet opgeven ...
Ik heb een vriendin die zwanger is geraakt dankzij pre-seed ,kga dit eens proberen ,moet toch wachten tot september voor mijn afspraak bij de gyn.
X-jes

Maya
12 July 2011, 08:26
ja je hebt gelijk, je hebt de komende 2 maanden zeker niets te verliezen he meid!
hier is het weer aftellen tot morgenvroeg, echo en bn... en dan mss verandering van aanpak.. zucht...

ik ben vandaag echt niet in de mood om te werken, dus stuur ik al men energie door naar jouw lichaam, dat het zich mag openstellen voor een beebje! nah! :)

Stres
12 July 2011, 18:31
Ah zo lief van jou ,maar kan dit niet aanvaarden want ik wil het evenveel voor jou als voor mij ! Ik hoop dat ik binnenkort van je hoor dat je zwanger bent ...ik zal in de zevende hemel zijn echt zo blij zal ik zijn voor jou!
Ik wens je heel veel sterkte toe de kop niet laten hangen ,dikke knuffel en nogeens merci voor de steun!

natje
12 July 2011, 23:22
@ stres: Ik weet zeker dat het nie gemakkelijk is voor jou want heb hetzelfde meegemaakt. Wij hebben 4jr5mnd moeten proberen om zwanger te geraken en ben het toen aan 7w terug verloren en nu zijn we aan 4jr9mnd en ben ik eindelijk terug zwanger. Het is nu nog het prille begin maar wat ik eigenlijk wil duidelijk maken is dat je geduld zeker mooi beloond zal worden en dat het zeker allemaal in orde komt. Hoop echt om snel goed nieuws te lezen van jou want na 4 lange moeilijke en zware jaren is het je zeker gegund.Ik besef echt wat je doormaakt. Veel succes... natje

Maya
13 July 2011, 09:16
natje, jij bent idd een van de levende bewijzen dat het wel nog mogelijk is na zulke lange tijd he!
ik duim voor je dat alles goed mag blijven lopen!!!!

Stres
13 July 2011, 12:17
@ stres: Ik weet zeker dat het nie gemakkelijk is voor jou want heb hetzelfde meegemaakt. Wij hebben 4jr5mnd moeten proberen om zwanger te geraken en ben het toen aan 7w terug verloren en nu zijn we aan 4jr9mnd en ben ik eindelijk terug zwanger. Het is nu nog het prille begin maar wat ik eigenlijk wil duidelijk maken is dat je geduld zeker mooi beloond zal worden en dat het zeker allemaal in orde komt. Hoop echt om snel goed nieuws te lezen van jou want na 4 lange moeilijke en zware jaren is het je zeker gegund.Ik besef echt wat je doormaakt. Veel succes... natje

Dank u natje en ik hoop voor jou dat alles goed blijft verlopen!
Succes meid en dikke knuffel!
Ja wat maya zegt ben het met haar eens je geeft me werkelijk heel veel hoop ,ben daarvoor ook heel dankbaar dat je me dit laat weten merci merci duizendmaal dank!
Gisteren zat ik te denken om een kindtje te adopteren ,maar ik vroeg me af of ik het zou graag zien net alsof het de mijne is ?dit houd me ervan tegen om het te doen,maar kheb nog tijd kga zien wat de gyn me allemaal zal voorstellen.ah ik zie wel ,maar mijn hoop heb ik wel terug dankzij jou natje merci.,natuurlijk de eene dag is de andere niet en dat slecht weer doet er ook niet goed aan!kga stoppen met zagen :) succes natje en maya jij ook ,ah aan alle meiden op dit forum :)

natje
13 July 2011, 15:18
@Maya: dank u wel voor de mooie woorden.

@stres: Ik ben heel blij dat men verhaal je terug wat hoop heeft gegeven want eens je de hoop verliest wordt het er nie makkelijk op om zwanger te worden. Heb zelf ook veel depri momenten gehad maar denk dat dat normaal is maar je hoop mag je zeker niet verliezen. Ik ben er zeker van dat alles goed komt voor je.Ikzelf heb nooit beginnen denken aan een kindje adopteren want mijn grootste droom van kleins af aan was zwanger worden en men eigen wondertje in men armen kunnen verwelkomen en bij deze hoop ik dan ook dat het deze keer allemaal goe verloopt maar ik blijf positief denken en probeer nu vooral te genieten van elke dag. Veel succes verder en kweet zeker dat bij jullie ook alles goed komt :) xxxjes natje