PDA

Volledige versie bekijken : Hallo allemaal

Koke
6 February 2009, 17:11
Hoi mama's en mama's-to-be,

Ik ben Anneke, 25 jaar en bijna 4 jaar samen met m'n ventje. We wonen al een 3-tal jaartjes bij elkaar, hebben ons eigen huisje gekocht en zijn nu klaar voor de volgende stap. Sinds maandag ben ik met de pil gestopt, na 11jaar. Best wel spannend hoor, kan aan niets anders meer denken...en heb natuurlijk een heleboel vragen en zo kwam ik dus hier terecht.

Heb al wat rondgelezen en hier komt mijn 1ste vraag al: wat is NOD? Ik zie dit in verschillende berichten staan, maar kan niet echt afleiden wat het betekent (misschien een domme vraag).

Liefs, Anneke

Nala'tje
6 February 2009, 17:28
hey anneke, welkom op het forum!
ik hoop dat je snel positief nieuws mag melden!

nod staat voor Niet Ongestelde Dag, de eerste dag dat je overtijd bent eigenlijk.
enneuh: domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden :D

groetjes, nala

isabelga
6 February 2009, 18:12
Hey Anneke! Welkom om het forum!
Hopelijk gaat het snel!

En zoals Nala'tje zegt, hier zijn geen domme vragen! De eerste dagen dat ik op dit forum kwam snapte ik ook niets van die NOD en HA en al die andere afkortingen ...

mini
6 February 2009, 19:03
Welkom Anneke!
Véél tetterplezier op't forum. En zoals hierboven al is gezegd, domme vragen bestaan niet!
Als je ergens over twijfelt of je hebt bepaalde vragen, shoot ;)
We zijn hier om elkaar te helpen, elkaar te steunen, elkaar toe te juichen, elkaar te troosten,... :D

lady bug
6 February 2009, 20:06
ook van mij een welkom en veel succes

taschkevdv
7 February 2009, 11:21
welkom anneke.hopelijk kunnen we al je vragen beantwoorden he :)

Koke
7 February 2009, 21:47
Bedankt voor de toffe reacties allemaal!
Aan iedereen van jullie die ook zwanger probeert te worden: veel succes!
Aan iedereen die het al is of al geweest is: mag alles vlotjes verlopen!

Vandaag had ik een hele dag vreselijke krampen, leuk als je moet werken en nadien naar een feestje moet. Hoop dat het mijn eisprong is/was, dan zitten we redelijk op schema ;-)

L@yla
8 February 2009, 08:51
hoi anneke,
ook van mij een welgemeende welkom, veel succes met het zwanger geraken:)

gr
layla

Lindsey
8 February 2009, 19:58
Welkom hé en veel succes :D

Kimmy
8 February 2009, 20:36
hey hey!

welkom...

als je je eisprong kon voelen heb je al veel meer kans om snel zwanger te worden!! ik kon het mijne ook altijd perfect voelen en was dan ook bijna onmiddellijk zwanger.

wel één tip: je moet je ventje niet altijd vertellen wanneer je de eisprong voelt want dan heeft hij mss faalangst ;)

liefs
Kimmy

Mrs O.
10 February 2009, 11:12
welkom !!!! veel succes :)

Koke
10 February 2009, 12:48
Hoi,

Ik twijfel of het mijn eisprong is geweest zaterdag, want de krampen zijn nog steeds niet weg. Ze zijn wel niet meer zo hevig maar eerder knagend...een "ambetant" gevoel zeg maar. Tijdens het klussen voel ik het iets harder, maar de rest van de dag is het draaglijk maar wel bijna altijd aanwezig.
Iemand een ideetje wat het is? Ben ik gewoon aan het ontpillen? Dan mag dat van mij rap gedaan zijn want ik word er soms zelf lastig van.

Groetjes en iedereen nogmaals bedankt voor de lieve verwelkomingen

Lindsey
10 February 2009, 19:08
Ik denk dat je lichaam aan het ontpillen is zeker, ik weet het niet :s ( is een idee'tje hé)
Jij bent een dagje eerder gestopt met de pil of ik :D. Vindt het wel tof... Dan zijn we met twee hé en kunnen we dingen aan elkaar ook kwijt hé

xx

Koke
10 February 2009, 22:47
Ja Lindsey, dat is wel tof! We zitten dus ongeveer in hetzelfde schuitje...hopelijk hebben we beiden ook even snel prijs! Heb jij ergens last van (krampen of iets dergelijks)?

Klopt je ticker dan wel? Want ik zie bij jou staan dag 2 van ronde 1 en ik zit nu al aan dag 16.

Lindsey
11 February 2009, 16:29
Ja Lindsey, dat is wel tof! We zitten dus ongeveer in hetzelfde schuitje...hopelijk hebben we beiden ook even snel prijs! Heb jij ergens last van (krampen of iets dergelijks)?

Klopt je ticker dan wel? Want ik zie bij jou staan dag 2 van ronde 1 en ik zit nu al aan dag 16.
Ja ik ben dus dinsdag gestopt met 'de pil' en heb maar de maandag me maandstonden gekregen. (dat duurt een tijdje) Is al altijd zo geestig of een beetje vroeger :s
Crazy woman waarschijnlijk :/ dus normaal zou me ticker moeten kloppen