Volledige versie bekijken : vandaag moet de naamkeuze vallen!!! Dilemma!!
Hallo toekomstige mama's,
Wij zijn nu 37 weken zwanger van een dochter!!:bottle:
Vandaag moet absoluut de knoop doorgehakt, daar ik de naam ook nog moet doorgeven aan de drukker voor de stickertjes op de doopsuikers!!!
Dus, graag jullie mening!!!!
Wij blijven maar twijfelen tussen MORAN of MARLO
wij houden van aparte weinighorende namen, mocht je eventueel nog een ander alternatief hebben, liefst met letter M......
Ik kijk uit naar jullie reacties...
Mijn keuze gaat naar Moran.
Succes met de beslissing!
kyanoke
5 June 2011, 09:08
moran, maar ook manon hoor ik graag
Manon is mooi, maar mijn vriend heeft al een dochter Manč en dus iets te gelijkend.
Ikzelf vind Moran heel apart, mijn man vindt dit eerder een jongensnaam??
'morOn' in het engels betekend idioot, of is deze link te ver gezocht???
graag ook jullie reactie.....
groetjes :)
Ik volg mini!
Ik vind Moran toch ook meer iets voor een jongen :o
Nog mooie namen met een M: Maité, Mirthe, Marthe, Mona...
oei ik vond juist marlo meer voor een jongen...
succes met het kiezen!
oeioeioei!!! jullie maken het er niet makkelijk op.....
keuzes maken, t zal toch moeten gaan gebeuren.....
blijf maar reageren, is wel leuk om jullie meningen te lezen, want ik heb de namen al zoveel keren gezegd en geschreven, dat ik ze zel niet meer 'hoor'.
Marlo wordt in nl idd vooral aan jongens gegeven, maar is officieel een meisjesnaam.....:rolleyes:
greetz
_liesje_
5 June 2011, 12:21
Marlo vind ik eerder voor een jongen... En een vriendin van mij noemt maurane (mss iets duidelijker zo geschreven dat het een meisje is?)
Ik hoor moran liever dan marlo...
Veel succes ;)
Ik vind Moran ook mooier. Marlo doet me ook meer aan een jongen denken, maar hangt af van waar je nadruk op legt: Márlo (jongen vind ik) Marló (meisje). Maar Moran vind ik toch mooier en eigenlijk nog mooier zoals liesje het zegt: Maurane.
Ewel Maurane is inderdaad een goed idee!
boeleke2704
5 June 2011, 13:22
Ik volg Liesje helemaal!!!
Maurane, mooie meisjesnaam :)
jullie hebben ons al goed geholpen met jullie reacties...
MAURAN klinkt misschien wel iets meer meisje dan mOran
Blijf zeker jullie ideeën geven....
Ik laat jullie weten wat het is geworden....deze avond gaan we onze naam doorgeven aan de ontwerpster van het geboortekaartje.
voor wie nog geen leuk origineel kaartje heeft: www.squirrel-on-the-rock.be (http://www.squirrel-on-the-rock.be)
tot straks
ik vind ze alletwee eig niet zo mooi :o
moran klinkt idd erg als moron, en marlo is gelijk carlo (en mauran lijkt ook zo lauran)
ik hoop dat jullie eruit komen en toch een mooie, originele meisjesnaam vinden voor jullie dochter!
(al aan moďra of moria gedacht? :p)
Trinity
5 June 2011, 15:29
Ik vind het beide meer als jongensnamen klinken (ik las Marlo eerst met nadruk op de a), tenzij je het inderdaad als Marló uitspreekt. Dan zou ik kiezen voor Marlo, vind het dan nog wel mooi.
Margot, Malissa, Maja, Merel, Mare, Marthe, Mirthe, Marlies, Maike, Morgan
Machteld
5 June 2011, 20:17
Een kennis van mij heeft een dochter Morane. Zo vind ik het wel duidelijk dat het een meisjesnaam is.
Niet makkelijk!!! Marló idd enkel als je de nadruk legt op de o....
Succes !!!!
Ik geef de voorkeur aan Moran(e)
maar mss nog een ideetje: Maureen of Maurene
_liesje_
5 June 2011, 22:38
En wat is het geworden? :)
Ik hoor Moran ook liever, maar zou het dan schrijven als Mauranne. Dan is er geen discussie over meisje of jongen!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.