Volledige versie bekijken : Van jullie Story reporter ;) nog een BV kind met een eigenaardige naam
isabelga
5 February 2009, 16:47
MNM-presentatrice Ann Reymen is bevallen van haar eerste kindje. Het meisje heeft de naam Pixie Lolita gekregen.
Pixie woog bij de geboorte 2,630 kilogram en is 48 centimeter lang.
kingka
5 February 2009, 18:01
:D prachtig gewoon
isabelga
5 February 2009, 18:07
Kingka, hoeveel betaal je mij voor mijn overwerk dat ik hier altijd doe voor jullie? hihi ...
kingka
5 February 2009, 20:20
Hoe, worden ze bij de Story dan betaald?
lotjen
5 February 2009, 21:46
Ik ben dol op Ann Reymen,een toffe madam,maar ik vind die naam toch eerder x voor een disney tekenfiguurtje...
Ik vind het trouwens de max dat je zoveel baby-nieuws brengt,ben dol op die roddeltjes...
Trinity
5 February 2009, 22:12
deel 1 pixie vind ik ook maar niets, maar deel 2 lolita wel. Ik hoor dat graag, maar men ventje niet (te veel neiging naar vrouwen met lichte zeden volgens hem lol)....daarom lola hehe.
isabelga
6 February 2009, 09:54
Ik woon in het land van de roddels! In Italie is het abnormaal! Ik herrinner me in Belgie programma's als de rode loper, maar die duurden 30 minuten. Hier zijn dat programma's die uren duren! Als ik dan alleen thuis zit omdat mijn ventje is gaan werken op zondag, staan die altijd op de achtergrond aan ...
De Belgische roddels lees ik natuurlijk in mijn gazet!
groetjes
Mrs O.
6 February 2009, 09:57
Deze naam heeft wel iets, mr het heeft weer zo'n onwaarschijnlijk hoog 'american celebrity' gehalte hé... :)
En wss zit er dan mooie oervlaamse familienaam achter... Pixie Lolita Vandekerckhove of zoiets :) hihi...
Mr kheb al véél lelijker gehoord...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.