PDA

Volledige versie bekijken : Ik neem voor tijdje afscheid

Sweetmieke
25 May 2011, 16:46
Lieve dames allemaal,

Ik neem een tijdje afscheid van jullie en het zwanger worden...
Ik heb het even gehad! Na 8 IUI pogingen en al zo'n 2 jaar proberen neem ik even afscheid.
Ik wil de hormonen uit mijn lichaam laten verdwijnen zodat ik goed kan afvallen en begin volgend jaar gaan we dan naar fertiliteit.
Dus ik zie wel.

Veel succes aan alle dames die proberen zwanger te worden!

Groetjes
:)

Fame
25 May 2011, 21:07
hey Meisje, veel succes, het ga je goed,... een pauze kan misschien wel deugd doen :)

en hopelijk zien we je hier snel terug met goed nieuws ;)

lief klein engeltje
25 May 2011, 21:53
hey ,

nog veel succes , en vooral de moed niet laten zakken. het ga je goed en zoals Fame zegt een pauze kan misschien eens deugd doen. vele groetjes

Sweetmieke
25 May 2011, 22:55
Bedankt! Het zal mij zeker goed doen! Ik kom nog wel terug als ik er weer klaar voor ben! Jullie ook veel succes!
x

Maya
26 May 2011, 08:49
heykes meid,

jammer dat je even weggaat hier, maar ik versta je heeeeeel goed, heb het zelf al een paar keer gedaan he...
ik ga je hier wel missen hoor!
ik hoop dat je even de rust kan vinden die je lichaam nodig heeft en daarna snel goed nieuws kan brengen!
ik denk aan je!
dikke knuffel!!!!

Liene
26 May 2011, 11:45
Het ga je goed sweetmieke!
En wie weet brengt die pauze wel een wondertje met zich mee..

L.I.B.
26 May 2011, 12:06
Sweetmieke, veel succes en hopelijk brengt deze pauze je onverwacht toch sneller terug naar hier!

idep
27 May 2011, 12:51
Oooh hoop dat je straks vol goede moed en misschien met goed nieuws kan terugkeren. Knuffel!

Vanessa V
28 May 2011, 19:36
We duimen hier allemaal met je mee en weet dat je niet alleen bent!
Ooit zullen wij ons eigen wondertje in ons armen hebben!
groetjes

Koke
28 May 2011, 20:39
Hopelijk doet deze "pauze" jullie goed en mogen we je snel terug verwelkomen, hopelijk met goed nieuws!
Hou je goed!!!