Volledige versie bekijken : nes???
snoezel
5 February 2009, 08:30
nes is hier al een hele tijd niet meer geweest hé...
er zal toch niks mis zijn met haar kindje hé?
iemand die meer weet?
grt
snoezel
Trinity
5 February 2009, 10:01
Heb het mij ook al afgevraagd. Laat ons hopen dat alles goed gaat.
Mrs O.
5 February 2009, 10:23
ik heb er vannacht ook over liggen piekeren... ze is hier normaal elke dag... en moet vrijdags pas op controle... oh ik hoop dat alles in orde is...
lady bug
5 February 2009, 11:20
ze is den 29ste nog is online geweest en sindsdien niks meer. er zal bij haar controle op 30/01 toch niks mis geweest zijn hé??
maak me al zorgen. ze was mijn zwangerbuddytje vermits we zo goed als samen moeten bevallen
Mrs O.
5 February 2009, 12:18
mss is ze terug opgenomen ih ziekenhuis.... :( ik hoop natuurlijk van ni, mr die kans is er wel he...
kastaar
5 February 2009, 18:50
Kheb er ook al aan zitten denken, hoop dat alles goed gaat en dat we snel positief nieuws krijgen van haar!! En moest ze in het ziekenhuis liggen dat hoop ik echt dat het gewoon is omdat ze platte rust of zo moet hebben en dat met de baby alles goed gaat!!
ka80
6 February 2009, 14:06
Ze is niet meer online geweest sinds het bezoek aan het ziekenhuis vorige vrijdag,... dus ik denk dat ze daar nog altijd zit. Het zou kunnen dat ze haar nu daar houden tot aan de bevalling, is maar een veronderstelling natuurlijk. Dat hebben ze bij een vriendin van me ook gedaan en die is dan een maand later bevallen van een kleine maar gezonde baby. Hopelijk verloopt het voor Nes ook zo,...
snoezel
6 February 2009, 17:07
spijtig dat we niks weten hé :s
hopelijk is alles in orde
Kimmy
8 February 2009, 20:16
ook hier wordt er voor Nes geduimd...
zo niet van haar gewoonte om zolang niets van zich te laten horen é!
Laurence
10 February 2009, 07:32
Volgens mij moest ze in het ziekenhuis blijven als ze laatst op controle was. Hopelijk gaat alles goed met haar.
katrientje
12 February 2009, 09:50
Nog steeds geen nieuws van Ness??
Het zal nu al wel gebeurd zijn zeker? Of misschien moet ze onder toezicht blijven...
snoezel
12 February 2009, 10:28
denk ook dat die in t ziekenhuis ligt hoor...
spijtig dat we niets weten!
hopelijk blijft haar baby'tje nog even lekker in haar buik zitten!
is toch altijd het beste hé!
Laurence
12 February 2009, 16:19
Dat hoper we hier in ieder geval.
Moesten we al is weten waar ze is, dan zouden we al iets geruster kunnen zijn :)
Of misschien in welk ziekenhuis???
Mrs O.
12 February 2009, 16:23
Nes woont in Etterbeek dacht ik..., mr weet ni meer welk ziekenhuis ze ging..; Er zijn er zoveel in brussel...
isabelga
13 February 2009, 12:22
Ze is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze heeft een nieuwe topic geopend! kijk snel!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.