Volledige versie bekijken : zwanger na KS
Voor degenen die opnieuw zwanger geworden zijn na een keizersnede, hadden jullie in het begin van de zwangerschap last ter hoogte van het litteken van de KS? En van hoe vroeg dan?
Ik heb al een paar dagen last van mijn litteken en het is ook zeer gevoeldig daar.
Mijn NOD is al voorbij maar had gisteren een negatieve test.
Ik hoop dat ik gewoon te vroeg getest heb, maar vrees ervoor want heb niet echt symptomen, buiten dan die pijn en trekkering gevoel aan mijn litteken.
Ik heb eigenlijk geen last van m'n litteken.
Niet toen ik pas zwanger was en ook nu ni op 32 weken. :)
Wel had ik last als m'n MS of eisprong eraan kwam. Ik ben zwanger geworden in oktober, Fien is van november.
Dan toch mijn MS die eraan komen?
Ik heb inderdaad ook last gehad rond mijn MS van mijn litteken tot december (jarne is van maart), nadien niet meer, enkel nu terug.
Of misschien dat ik er nu gewoon meer op let, kan ook.
Afwachten maar ..
Tja een zekerheid is het ni hé, iedere vrouwe en ieder lichaam is anders. ;)
Liedjepiedje
18 May 2011, 10:12
ik had van iets na mijn eisprong last van steken/trekkend gevoel aan mijn litteken...en nu nog soms...
Misschien is het bij jou een goed teken he! ik duim dus hard :D
Ik duim voor je mee dat het geen aankomende ms zijn. Veel succes!
Nog altijd geen MS!
Wel nog altijd steken en trekkerig gevoel rond mijn litteken (zowel buitenste als binnenste). Wordt precies iedere dag wat erger, en ook feller tegen de avond aan.
Morgenvroeg waag ik opnieuw een testje.
Jippie01
19 May 2011, 12:38
Ik duim mee zenne! :)
Liedjepiedje
20 May 2011, 06:33
en?en?en? al opnieuw getest?
dag 38... nog steeds geen MS, maar een negatieve test deze morgen
Hmmmm.... nog eens testen dit weekend? Ik duim voor je hoor, wie weet gewoon een late innesteling waardoor je nog niet genoeg Hcg aanmaakt.
Ik heb vanmorgen een heel klein beetje roosverlies gehad. Het was niet echt helder bloed, ook geen oud bloed. Sindsdien niets meer. Vind het heel vreemd.
Maandag moet ik naar de HA voor iets anders. Als ik dan nog geen MS heb laat ik ineens bloed trekken voor de zekerheid.
Maar ik ga er nu wel vanuit dat mijn MS dit weekend gaan doorkomen. Heb ongelooflijk last van pre-MS slechtgezindheid, mijn man durft nimeer in de buurt komen :o
Zoals verwacht, dit weekend zijn de MS erdoor gekomen. Op naar volgende maand!
Oh das jammer :( Hopelijk volgende maand meer geluk!!!
veel succes in de volgende ronde!
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.