PDA

Volledige versie bekijken : Augustusmama's 2010 die er terug voor gaan

sabine
15 May 2011, 12:24
Was je uitgerekend voor augustus 2010 en ga je voor nog een baby (of ben je intussen terug zwanger) dan zou het leuk zijn om hier opnieuw onze ervaringen te delen!
Groetjes
Sabine

Liesje_x
15 May 2011, 20:06
Hoi Sabine!

Ik reageer hier, want in het topic 'onduidelijke zwangerschapstest' zijn we anders een beetje off topic ;)

Wij hadden gezegd dat we zouden gaan voor een '2012 kindje', maar het kriebelde toch niet iets vroeger al.. met het lange proberen voor ons Noémie in het achterhoofd zijn we er dan toch al vroeger voor gegaan, en vrij snel prijs! dus wordt het op de valreep dan toch nog een 2011 kindje :) Ze komen dan wel snel op elkaar, maar zullen ook veel aan elkaar hebben hé...

Hoe gaat het intussen met jou en je dochtertje?

Groetjes!

sabine
15 May 2011, 20:15
Hey liesje

Ja inderdaad, daarom ook dat ik deze heb aangemaakt :-)

Met ons alles goed hoor. Ellen doet het goed. Leuk om haar te zien kruipen. Ze trekt zich eigenlijk gewoon voort met haar armen. Grappig

Ik wil zowiezo voor mijn 35 nog een kindje. Nadien wordt het alleen nog risicovoller en dan zijn we nog niet uit de pampers :-)

Dus voor ons zal het toch een 2012 kindje zijn

Liesje_x
15 May 2011, 20:23
Hihi, ons Noémie heeft ook haar eigen tactiek om te kruipen.. zo met 1 beentje onder haar poep... maar amai, wat kan ze zo snel vooruit geraken!!! :D ze probeert zich ook al overal aan recht te trekken... ze worden toch snel groot hé!

Ik hoop gewoon dat ons Noémie gaat kunnen stappen tegen dat broer of zus er is.. maar 't is nogal een snelle precies :)

Als het meevalt met 2 kindjes willen wij nog wel een derde, dus voor't eerst nog niet uit de pampers dan :)

Hoop voor jullie dat je snel zwanger bent! Want eens je je zinnen erop gezet hebt, kan het niet snel genoeg gaan hé.. (allé, zo was dat bij mij toch..) ;)

Groetjes!

sabine
15 May 2011, 20:35
Ik kroop blijkbaar ook met 1been onder mijn poep :-)

Tja voor mij is het al mijn derde nAtuurlijk. Lisa is ondertussen 7 jaar.

Ja volgende maand beginnen we eraan. Als het van de eerste mmand lukt zal het voor maart zijn

Groetjes