PDA

Volledige versie bekijken : cyclus?

dolfijntje
3 February 2009, 20:05
Dag dames

ik ben sinds september gestopt met mijn pil. mijn eerste cyclus was 40d, de volgende 60d. Nu zit ik alweer op dag 39. heb vorige week naar gyne gebeld en ze zei dat ik mijn bloed moest laten onderzoeken om mijn hormonen en schildklier te laten onderzoeken. Nu heb ik al een week steken in onderbuik. Dacht dat mijn ms eindelijk op tijd zouden komen maar niks. Nu ben ik vandaag heel misselijk geweest. heb een test gedaan en dacht dat er een licht streepje op stond. Ben bang ik mij gewoon gek aan het maken ben en dat er helemaal geen streepje stond.

Sorry maar kan er eigenlijk met niemand over praten, niemand weet dat we aan het proberen zijn.

groetjes

Lottebol
3 February 2009, 20:16
Wij hebben natuurlijk de test niet gezien, dus we kunnen moeilijk oordelen of er nu een streep stond of niet. Ik begrijp je onzekerheid.
Ik zou de test binnen enkele dagen opnieuw doen. Als je zwanger bent, zal je lichaam tegen dan al wat meer zwangerschapshormoon aangemaakt hebben en zal je duidelijker zien hoe het nu zit.

En hier hoef je nooit sorry te zeggen als je een vraag stelt of iets kwijt wil. We zijn er voor elkaar, dat zal je snel merken.
Bij ons is er ook nauwelijks iemand die op de hoogte is dat we proberen en dat wringt soms. Hier kan je gewoon je vragen stellen en mee babbelen over het hele babygedoe.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Sophietje
3 February 2009, 20:40
Hey meiden,

ik zit met een vraagje, ik ben 8 jan gestopt met de pil, heb mijn duiveltjes 12-13-14-15 jan gehad, maar heb sinds deze zaterdag last van bruin slijmverlies.
Weet mss iemand hoe dit komt, kan er nog met niemand over praten (buiten mijn vriend) want niemand weet dat we aan't proberen zijn.
Alvast bedankt.

Grtjs

tweety18
3 February 2009, 20:48
Hey Sophietje,
Je lichaam is aan het ontpillen. Na pilgebruik is het normaal dat je cyclus niet van de eerste maal normaal verloopt. Bij mij heeft het aan aantal maanden geduurd. Had eerst een cyclus van 28 dagen (zoals met mijn pil) ongeveer 4 maanden en nu 35 dagen.
Het begin van je maandstonden waarschijnlijk. Ik heb dit in een van de eerste maanden een ganse week gehad en toen zijn ze pas doorgekomen.

tweety18
3 February 2009, 20:49
Hey dolfijntje
Ik zou de test idd nog eens opnieuw doen. Een licht streepje komt voor als het hormoon nog niet zo sterk aanwezig is.
Veel succes

snoezel
4 February 2009, 07:28
mijn licht streepje kwam zelf niet helemaal tot beneden en ligt hier toch te spelen hoor!
nog eens opnieuw testen en een streep is een streep!

dolfijntje
4 February 2009, 15:05
Blijkbaar was het er toch geen. Vanmorgen zijn mijn ms door gekomen. wel al na 38 d dus hoop dat mijn cyclus begint te korten.

grts

L@yla
4 February 2009, 16:32
oei dolfijntje wat jammer
volgende keer beter
x
layla

Sophietje
4 February 2009, 17:05
Hey,

bedankt tweety18, heb sinds vandaag er ook geen last meer van.

Grtjs