Volledige versie bekijken : Draadjes
Liefde is...
30 April 2011, 19:43
Hey
Ze hebben omdat ik binnenin een klein scheurtje had 1 steekje gezet maar nu vroeg ik mij af hoe lang het duurt voor die draadjes weg zijn want op dit moment zit het er nog steeds..
Iemand een idee?
dorien_951
30 April 2011, 21:01
De eerste keer eum zo'n 5 weken en de tweede keer 4 weken
Mientje
30 April 2011, 21:31
Ik voel hier precies nu al niets meer van (na 3 weken).
snoezel
30 April 2011, 21:54
hier ook een week of drie, vier...
Normaal gezien zouden ze na 5 weken toch wel weg moeten zijn. Bij mij was dit niet zo en dan heeft de ha deze er uit gedaan, anders gaan ze ontsteken en ingroeien (en dat is pijnlijk!!).
Ik voel de draadjes van mijn scheur nog als "bobbeltjes". Die van mijn knip voel ik nog heel duidelijk, maar heb er verder geen last van.
Tegen mij hebben ze ook gezegd dat dit 2 à 3 weken zou duren eer ze volledig weg waren.
isabelga
2 May 2011, 16:35
ik had 3 draadjes omdat mijn vel een beetje was uitgerokken en na een kleine 3 weken waren die weg.
Hier heeft de vroedvrouw de draadjes na anderhalve week verwijderd. Het begon mij echt te irriteren, kon amper zitten. Het voelde zaaalig toen ze weg waren. Nu heb ik geen last meer.
Ik gebruikte wel dagelijks een zalfje: cetavlex. Heel content van, werkt helend.
Bij Febe waren ze na 1 week weg,bij Lowie was het toch een dikke 4weken.
Ik moest bij Lowie op een verwarm kersenpitje gaan zitten,dat zou het verteren van de draadjes bevorderen!
Hier spreekt m'n SM altijd van 'de lamp' als ze het over haar knip heeft.
Ze moest die dagelijks een half uur gebruiken en het zou het genezingsproces ook helpen.
Wat ze dan juist bedoelt, geen idee, heb er geen ervaring mee
KleinDuiveltje
4 May 2011, 14:38
in het zieknehuis hadden ze gezegt om vaak op een harde stoel te gaan zitten.
wat verre van aangenaam was maar het was voor het genezingsproces....
Sweetcake
4 May 2011, 21:40
Klein duiveltje hebben wij soms in hetzelfde ziekenhuis gezeten? (st jozef Bornem?)
Want tegen mij zeiden ze dat ook!
Draadjes waren er wel na tien dagen al uit, want heel snel is zo te lezen.
KleinDuiveltje
5 May 2011, 08:13
jups Bornem.
we wonen ook in zelfde gemeente he ;)
wie heb je als gynea?
ik ga bij Dr. Vermeersch
dorien_951
5 May 2011, 08:34
Als ik nu nog op de plaats van de knip voel en kijk. Is er nog steeds een sneetje en bollekes. Ik denk dat ik dat voor mijn hele leven ga meedragen.
Fietsen helpt ook :-)
Ik bleef ook last hebben van een inwenidg draadje. Ik moest dit elke dag masseren. 3 maanden na de bevalling waren we eens gaan fietsen en in't begin deed dat natuurlijk geen deugd, maar na dat fietstochtje is het toch wel ferm verbeterd :-)
Als je niet zeker bent, gewoon even langs de HA / gyne gaan. Ik had er ook vrij veel last van. En toen heeft de HA de draadjes zelf verwijderd. Ze moesten zelf vergaan, maar dat was bij mij niet het geval ... met de nodige pijn en ontstekingen als gevolg.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.