Volledige versie bekijken : slapen
cocelinetje
24 April 2011, 13:49
Wat draagt jullie kindje bij het slapengaan met dit mooie weer? Op Lander zijn kamer is het 's avonds nu zo'n 21°-22° en dat vind ik best wel warm :)
gewoon in body (mouwloos) en pamper.
Gewoon in de pamper heb ik de kans dat ik ze 's morgens in haar bloot gat vind. :D
hier is het zelfs 24 graden :s
alexander heeft een bodyke en badstof slaapzakje aan...
Twinkel
24 April 2011, 21:17
Hier is het ook zo'n 24°.
Hij ligt in pamper en body met korte mouwen. ALs wij gaan slapen doen we hem een badstoffen slaapzakje aan.
_liesje_
25 April 2011, 11:20
ik durf eben eigenlijk niet zo "bloot" leggen... hij heeft hier een licht pyamake aan, zonder slaapzak. Op zijn kamer is het wel redelijk fris, enkel ochtendzon, dus valt echt reuzemee, als ik de hele dag de gordijnen dicht laat.
Nu ligt hij in zijn rompertje en dunne slaapzak in bed. Voor s'nachts doe ik hem toch nog zijn pyjama-bloes aan, want ik vind zijn armpjes anders toch koud worden voor zo'n hele nacht, maar geen broek en de slaapzak natuurlijk.
Zijn kamer is wel fris, 20° ongeveer.
insaf
25 April 2011, 13:05
hier een bodyke met lange mouwen en een licht dekentje. Ervoor legde ik hem in zen slaapzak en werd hij veel wakker nu gewoon met een dekentje minder.
Nu ligt hij in zijn rompertje en dunne slaapzak in bed. Voor s'nachts doe ik hem toch nog zijn pyjama-bloes aan, want ik vind zijn armpjes anders toch koud worden voor zo'n hele nacht, maar geen broek en de slaapzak natuurlijk.
Zijn kamer is wel fris, 20° ongeveer.
Haha, en Alexander juist hetzelfde... :D Maar die ligt zich hier nog volle bak te geven in zijn park terwijl Laurens al uitgeteld in bed ligt :D
Ik zou hem nog vergeten.... :o
lotjen
25 April 2011, 18:03
Febe slaapt in een body en een slaapzak,en daarboven een dun fleece dekentje (maar dat is eigenlijk meer een flok-dekentje,voor op haar hoofdje). Zonder slaapzak wil ze niet slapen,we hebben zelfs al serieus moeten onderhandelen om haar donsdeken weg te krijgen,het was zwaar protest om zonder te moeten slapen :)
Lowie slaapt in een body met lange mouwen,en een dun fleece deken dat hij direct van zijn beentjes smijt. Elk kindje is anders,dat is hier steeds meer en meer duidelijk :)
tiger
25 April 2011, 19:26
Hier staat de avondzon op Jarne zijn kamer, dus de temp loopt savonds ook op tot een 24 graden. Hij heeft een body en sponsen shortje aan met een lichte slaapzak over.
Twinkel
25 April 2011, 20:25
Vandaag heeft Tibo rondgekropen en geslapen in t-shirt met korte mouwen en korte broek en GEEN body.
Papa was opgestaan vanmorgen en vond die body toch wel warm aan zijn lijfje, en zo'n los t-shirt vond hij frisser.
Ach ja, het is ook gegaan. Maar voor de nacht nu toch terug in zijn body met korte mouwen.
snoezel
25 April 2011, 21:46
ons diede ligt nog in haar winterslaapzak en haar lakentje erbij.
en heb ze nog niet horen klagen :)
de kamer is ook nog niet heel warm geworden...
onze kobe die zijn donsdeken is weg en heeft nu een lakentje en een dekentje erover.
maar das al even zo want die zweet altijd zo fel.
hij heeft een zomerpyjama aan en houdt altijd zijn marcelleke aan. hij wil niet gaan slapen zonder :)
Hier een body een lichte slaapzak en een dun lakentje om hem wat mee vast te steken. Mathis ligt nog steeds in het slangenkussen.
Daar moest hij in slapen omdat hij op zijn zij moest slapen voor de afplatting van zijn hoofdje, ik heb het al proberen weglaten maar dan wordt hij vaak wakker 's nachts omdat hij helemaal gedraaid zit en vast zit...
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.