PDA

Volledige versie bekijken : zeurend gevoel in buik 12 dagen voor NOD

Doortje
2 February 2009, 17:54
Dames

heb een vraagje: over 12 dagen heb ik mijn NOD (14 feb) maar heb vandaag last van een zeurend
gevoel in mijn onderbuik, heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gevoeld denk ik (stekend pijn in mijn linker onderbuik
vlak bij mijn lies dat duurde een paar uren. Omdat ik dacht dat dit mijn eisprong was heb ik toen geklust
en ook de dag erna heb ik geklust voor alle zekerheid. 2 dagen voor de vermoedelijke eisprong (donderdag dus) heb ik ook geklust.
Maar nu vraag ik me toch af waarom ik nu zo'n vervelend gevoel heb in mijn buik, lijkt op lichte
Ms pijn.

Wat kan dit zijn moet ik me zorgen maken ?

lieve groetjes Doortje

kastaar
2 February 2009, 19:00
Hey Doortje,

De "pijn" die ik voel bij mijn eisprong is precies lichte ms pijn.
Het kan ook je eisprong zijn...
Anders geen idee wat het nog kan zijn.

Succes!

Kastaar xxx

bejes
2 February 2009, 19:02
Hallo Doortje,
Ja je ms zou wat vroeg zijn zeker? Ik heb een vriendin die zwanger is geweest en vlak na de bevruchting had ze ook zo een pijn het leek of ze haar ms zou krijgen maar het was blijkbaar haar baarmoeder die haar aan het plaatsen was boven de heupen en dat heeft dus het zelfde gevoel bijna maar wil je absolut gee valse hoop geven hoor. Het zal weer spannend afwachten zijn tot je een test kunt doen. Groetjes

Doortje
2 February 2009, 20:15
@Kastaar ik dacht eerst ook dat het mijn eisprong was maar die had ik zaterdag gevoeld denk ik,
ik had ineens een stekende pijn links onderin mijn buik een stekende pijn die een paar uur aanhield,
heb het opgezocht en die symptomen kwamen overeen met een eisprong en daarbij zat op dag
14 van mijn cyclus dus dat zou perfect kunnen zijn.
Ik weet het gewoon niet.
@ bejes laten we hopen dat het de eerste tekenen zijn van een zwangerschap dat zou fantastisch zijn maar
idd niet te snel hopen he, het is nog eventjes voor ik kan testen...
lieve groetjes doortje

imane
2 February 2009, 21:06
dag doortje
je denkt te veel na. klus gewoon op tijd en geniet. de rest komt vanzelf. het is vermoeiend om je op elke detail van je lichaam te focussen tijdens de cyclus. dan word je enkel crazy, believe me. betrap men eigen ook wel regelmatig hierop.
slaapwel

einalem
3 February 2009, 14:20
Doortje,

Ik voel net hetzelfde...alleen gaan de steken in de lies niet echt over... en dat is voor de moment echt ambetant

k hoop ook dat het goed nieuws is...

groetjes

Doortje
3 February 2009, 16:25
idd einalem dit is vervelend he het is zo'n vervelend gevoel een zeurderige pijn
probeer er ook niet teveel over na te denken maar dat is moeilijk,ik begrijp imane heel goed
en ik probeer me er ook niet op te focussen maar het is er wel...
laten we hopen op het beste !
mijn NOD is 14 feb, zou mooi zijn op valentijn...
lieve groetjes Doortje

veerle
3 February 2009, 19:52
hi dames,

ik heb ook zo 'last' van precies ms pijnen.
begon vorige week al. 's nachts ook al s krampen gehad
terwijl ik daar nooit last van heb :s zullen moeten afwachten.
Heb wel terug wat witverlies waardoor ik denk dat de ms wel zullen komen...

xxx
xx
x

Trinity
3 February 2009, 19:57
Ik kruis mijn vingertjes voor je Veerle! Het is altijd lang wachten he... .

einalem
4 February 2009, 08:25
Doortje,

mijn NOD is op mijn verjaardag :) dus ik hoop echt op een leuk cadeauke!!

wat imane zei: het klussen doen we nog steeds met plezier!! maar t is gewoon door de dingen die men voelt waardoor die hoop de kop op steekt... ik had vorige ronde ook wel vanalles gevoeld, maar dat was anders dan nu... duidelijk ontpillen toen

nu zijn het echt -stevige ik krijg mijn maandstonden krampen- al tien dagen... + liespijn + tintelende voetzolen (is een grappig gevoel overdag, maar s nachts is het eerder ambetant)

enfin t is afwachten, maar t zou zooooo leuk zijn

ad
4 February 2009, 14:03
hey 'toekomstige' mamas en mamas,

Ik heb minder last van men onderbuik, wat ik wel aan men lichaam merk is dat men borsten gevoeliger en soms pijnlijk aanvoelen 2 à 3 dagen voor men MS.
Men meestkansen week om zwanger te worden was van 24 tot 31 jannuari, waar men man en ik extra ons best gedaan hebben :-) . Nu sinds maandag 2 februari heb ik gevoel dat men borsten beetje groter zijn geworden, voelen stijf en weer gevoelig zijn. Nochtans zijn men ms gepland binnen 11 dagen (vandaag 8 dagen) dat is wel veel vroeger dan gewoonlijk ???? ???? Misschien toch gelukt????? of maak ik men eigen hooft zot????
By the way we proberen al 1 jaar 1/2 .... snif snif !!!

succes voor allen hé !!!

groetjes

bejes
16 February 2009, 23:18
@Doortje ik was deze gesprekken nog eens aant lezen en da zeurend gevoel was toch wel juist hè ;) Porficiat hè meid!
Groetjes