PDA

Volledige versie bekijken : Maak ik mezelf zot of..??

Lily88
19 April 2011, 20:34
Dag dames,

Ben nu gestopt met de pil van eind september, en nog steeds niets onderweg.. Heb een hele onregelmatige cyclus, varieert van 28 dagen tot 47 dagen..
Nu zou ik morgen mn regels krijgen, en heb sinds vandaag af en toe een misselijk gevoel.. de laatste twee uur word het echt wel erger.. Heb als mn regels er zijn veel dingen, maar misselijk zijn heb ik toch nog nooit gehad..
Zou het kunnen zijn, of ben ik mezelf gewoon zot aan het maken??

Ppppfff word zot van al mn gepieker :glasses:

Vele groetjes

mini
19 April 2011, 20:36
Op welke dag van je cyclus zit je?
En als je het per sé wenst te weten, testen hé ;)

Lily88
19 April 2011, 20:42
Dat is nu dag 27.. Morgen dag 28.. Ja met mijn onregelmatige cyclussen heb ik al heel veel getest, en altijd een teleurstelling..
Dus wil het liefst zo lang mogelijk wachten.. als je het begrijpt :)

Tipejeloeken
19 April 2011, 22:31
Hey Lily ik vraag me dat hier ook af.
Ook deze maand vaak misselijk, en dat had ik daarvoor niet.
En soms denk ik, ge denkt het maar, çof ge overdrijft.
Pff, stom zenne, ik word daar zot van!

Lily88
20 April 2011, 16:16
ja blijf mezelf maar zeggen dat ik mezelf maar iets wijsmaak..
Maar da misselijke gevoel heb ik echt nog nooit gehad met men regels..Ale er voor..
We zullen wel zien e:)
Aan dag hoeveel zit je?
Eerste kindje??
Groetjes

Tipejeloeken
20 April 2011, 16:50
Dag 25 van 4de ronde, normaal is mijn cyclus ongeveer 30 dagen. Ben al blij dat die regelmatig is, das al minder stressen.
Jaja eerste kindje, misshien daarom da ik er zo neig mee bezig ben!
Vandaag precies niet misselijk, wel draaiierig, maar da kan door de warmte zijn hé ;-)

Precious
21 April 2011, 21:13
hey iedereen, ik heb ook een beetje een rare cyclus, pffff!
ik zit gemiddeld rond de 28 dagen. Nu heb ik op dag 15 mijn eisprong gehad en vanaf dag 19 ben ik roos/bruin verlies beginnen hebben... Ik weet echt ni wat ik er nu van moet denken? Kan dat een innestelingsbloeding zijn? Ze duurt nu nog steeds voort... wel minder hard vandaag. En beeld ik me het nu in of ni, maar ik zie donkere randen rond mijn tepels en mijn vriend eigenlijk ook :-) want heb hem erbij geroepen :-) Ik zit nu op dag 23 ondertussen, maar dat roos/bruin baart me toch wel wat zorgen!

Lily88
2 May 2011, 10:56
En precious al meer nieuws??

Ik zit nu momenteel aan dag 40.. :mad:
Oh wat haat ik zo onregelmatig te zijn.. Vorige maand kwamen :devil: op 28 dagen, ik verschoot, anders zat ik rond de 41..
Dus denk YES nu is alles in orde, maar nee :)
Zullen nog maar even afwachten zeker..
Misselijk gevoel is er nu nog altijd wel, maar is zo met vlagen..
Heel erg vreemd..
Testen durf ik niet echt meer te doen, ben er altijd zo teleurgesteld door..
Hopelijk is het snel raak, want raak er echt al moedeloos van.. :mad:

Maya
2 May 2011, 11:10
hoi ladies,

hier ongeveer t zelfde... ik zit nu een 4-tal dagen na men eitje en ben sinds dit weekend ook vaak misselijk... soms is het beetje beter als ik iets eet, mr soms ook niet... heb zelf ook last van precies naaldensteekjes in men buik...
die onzekerheid toch e!

Mieke
2 May 2011, 11:37
Ik vin die onzekerheid toch ook best wel moeilijk. Eigenlijk mag ik nog niet klagen hoor.Tot hiertoe had ik altijd een vrij regelamtige cyclus maar na de mk weet ik het dus niet hè. De bloeding van de curretage is nog maar pas gedaan, woensdag deed ik eens een testje om te zien of de hcg al helemaal uit m'n lijf is, maar kleurde nog lichtjes. Vrijdag was er niks te zien op den test, dus alles er uit. Maar begint dan pas een nieuwe cyclus?

@ Lily en Maya: hopelijk zijn het goede tekens hè!

Lily88
2 May 2011, 12:16
Verschrikkelijk vind ik die onzekerheid..
Ja hoe het zit na een miskraam, dat weet ik niet echt. Denk wel dat het weer begint na je bloeding gedaan is? Misschien een maand afwachten hoe je lichaam herstelt is?
Vind het kei erg voor je da je miskraam hebt gehad, is verschrikkelijk denk ik. Maar kan je misschien wel goed nieuws vertellen een vriendin van mij heeft het ook gehad en 2 maanden nadien was ze zwanger, en die pruts is nu 13weken. Dus geef de hoop zeker niet op!!

Ik heb daarstraks toch maar eens getest, en negatief.. dus nu maar gewoon afwachten tot ze komen..
:mad:

Maya
2 May 2011, 12:36
mieke, idd moet verwarrend zijn zo na je mk... maar vaak ben je dan heel vruchtbaar, dus nu mss best om de 2 dagen spelen :)

lily, grmbl stomme nega testen he! mr laat ons hopen dat je gewoon te vroeg getest hebt he!

Lily88
2 May 2011, 21:51
Ja negatieve testen, word er zot van..

@ Maya jij bent precies ook al lang bezig hé?

Maya
3 May 2011, 11:21
idd miserie he! altijd die teleurstellingen he...
ja idd nu anderhalf jaar bezig se... straks voor uitslag van operaties se...

Lily88
3 May 2011, 23:22
Mai anderhalf jaar bezig, ppfff en ik word nu al zot :D
Dan is een half jaar, ale ondertussen 8 maand niets precies e:)

Hier nog steeds afwachten..

groetjes

Sweetdreams1987
3 May 2011, 23:45
Nog ff volhouden meid !
Ge weet het als ge mijne gyné zijne nummer wilt .....
Ik duim in ieder geval voor je !!!!!!

Lily88
4 May 2011, 08:51
Merci meid ;)

zonnebloempje
11 May 2011, 16:45
Hey ladies,

ik heb hier wat meegelezen en ben nu wel benieuwd hoe het met jullie gaat? Ik hoop alles goed! Groetjes

Lily88
12 May 2011, 16:08
Hey!

Bij nog ni veel verandering, zit aan dag 49 nu..
Enkel beetje bloed bij hij afvegen, sinds vandaag..
Voor de rest nog NIKS, NIKS, NIKS.. :)
Ach ja meer dan afwachten kunnen we niet doen e..
groetjes

jen
12 May 2011, 16:45
amai :s en ook nog steeds geen positieve test.
hopelijk mogen de duveltjes dan snel aanbreken.

Sweetdreams1987
12 May 2011, 16:50
Ma meid toch ! Denkt ma aan mij en al de pech die ik heb gehad en hoe ik hier nu zit :)

Wanneer moet je terug naar de dokter ???
x

Lily88
12 May 2011, 16:57
Ja kvoel mij al zo slecht da ik vroeger gezegd heb 'da ge er minder mee bezig moest zijn'.. Sorry :)
Is echt de foutste reactie dak toen kon geven :)
Ja ga nog ff wachten.. pakt nog een maand ofzo.. zien wel dan..
Blijkt da mijn dietiste daar bij coeman dietiste is, komt ook al goed uit :)
Merci voor de steun e :) en kom bij u dan wel mijn moedergevoel wat temperen

xxx

marie-christine
16 May 2011, 16:53
:)hallo,

ik weet absoluut hoe jij jou voelt. ik ben ook al een dik jaar gestopt met de pil en heb heel onregelmatige cyclus. Iedere maand is mijn cyclus anders waardoor dat ik geen vaste dag kan testen. elke maand wacht ik tot dat ik bijna aan dag 35 ben en iedere maand opnieuw is het een negatief resultaat.

Elke keer opnieuw is het een teleurstelling waar ik moeite me heb om over heen te komen. De gynecoloog zegt dat je stress vrij moet zijn maar zij moet niet iedere maand op een stickje plassen en vijf minuten wachten tot dat er misschien twee streepjes ontstaan.
:o

Mijn beste vriendin zegt dat je er niet zo over mag nadenken maar het is toch gemakkelijker dan gezegd.

Hopend dat het voor jou binnenkort prijs is !!!!:)

MissPhoenix
16 May 2011, 21:58
hoi,
ook ik kan meeleven met jullie.
Ik ben bijna een jaar geleden gestopt met de pil en wou de natuur even zijn tijd laten nemen om alles terug "normaal" te laten worden. na enorm onregelmatig te zijn (na mijn langste cyclus van bijna 3 maand) ben ik toch maar even naar de gyne geweest.

morgen start ik met de 3de ronde met clomid (anders geen eisprong die normaal is) en dan is het ook weer op een stickje plassen...

het goede is dat ik al een beetje een normale cyclus krijg..

Maar hoe langer dit duurt - het testen op eisprong, op zwangerschap - hoe meer dit begint door te wegen... en door die hormonen ben ik verdorie zo gevoelig.

Ik ben ergens wel blij dat ik hier wat gelijkgestemde zielen vind.
Maar ik duim voor iedereen hier dat we snel positief nieuws kunnen melden

(oef doet goed om dit even neer te schrijven)

Lily88
17 May 2011, 10:18
hey dames,

blij dat er toch een paar mensen zijn die ongeveer hetzelfde meemaken, niet dat jullie het meemaken maar dat ik niet alleen ben :)

Zit vandaag aan dag 55.. :( Heb vanmorgen toch nog maar eens getest, want mn lichaam.. ik ruik verschrikkelijk goed, snel misselijk, geuren die ik ervoor niet zo erg vond, stinken nu, branden borsten, aan mijn tepels meer bultjes, verschrikkelijk veel zin in stroopwafels :)
maar dan ook weer soms steken in mn buik, en lage rugpijn enzo.. Weet het niet meer.. Ga nog een week afwachten.. En dan eens langs dokter passeren fzo..
Heb vorige week ook zo een paar keer bloed gehad bij het afvegen..
En nu beetje slijmerige afscheiding.. Wat zou dit kunne zijn??
Zou het kunnen dat ik misschien een cyclus heb overgeslagen?
Hebben leuk weekendje gepland in duitsland.. Dus mss da we het dan beetje kunnen vergeten.. Mss dat dat wel helpt..

Heel veel succes hier dames
Ben ook blij dat ik zo mijn verhaal eens kan doen, want tegen mn ventje ;)

Sweetdreams1987
17 May 2011, 12:32
Ge weet ik heb het ook allemaal gehad é , en ik was 2 keer zwanger op de momenten dat ik het niet verwachte !
De tekens zijn een beetje dubbel é , ma naar mijn gevoel zijn ze dat altijd :(
Soms heb je meer afscheiding tijdens de zw ma soms ook voor je ms ...
Wanneer vertrek je naae Duitsland ? Anders dervoor of derna testen ??? xxx

Lily88
17 May 2011, 14:30
Ja vind het gewoon zo raar.. en weet ge ergens verwacht ik het ook ni.. Maar ja met die stomme onregelmatigheid onbewust wel natuurlijk..
We vertrekken donderdagvoormiddag..
Kijk er wel naar uit, paar daagjes aan niets moeten denken :) Zaaaaalig..