Volledige versie bekijken : weet het even niet meer
lief klein engeltje
17 April 2011, 00:18
zaterdagavond met nog negen dagen te gaan tot maandstonden , de avond doorgebracht op spoed. pijn in de onderbuik , ongemakkelijk worden ,koorts , blauwe benen krijgen , en hart dat tilt sloeg. bloed onderzocht , na een groot uur krijgen we de uitslag niet zwanger. zou een scan moeten laten nemen van de onderbuik met contrastvloeistof. maar mocht toch naar huis , nog een geluk. maar wat kan er dan wel mis zijn ?
kan het zijn dat je toch later nog zwanger test of hadden ze het nu toch al moeten zien in bloed ?
17 April 2011, 10:58
Hebben ze niks gezegd van je bodembekkenspieren?
Ik moet regelmatig bij de kiné omdat die vaak volledig overspannen, precies ontstoken zijn.
Dan moeten ze die volledig losmasseren, heb daar ook oefeningen voor gekregen.
De Gynaecoloog dacht toen dat het aan mijn darmen lag, maar dat was niet waar, heb daarvoor een volledig darmonderzoek laten doen :-s
Een geluk dat mijn kiné met de oplossing kwam, puur toevallig hoor. ik ging voor mijn rug bij haar.
Het spijtige is wel dat niet alle kineés hiervan op de hoogte zijn.
Dat doet verschrikkelijke pijn dat ik soms bijna flauwval.
Misschien heeft het ook bij jou hiermee te maken?
Ik hoop voor jou dat het dit is dan kunnen ze je el helpen hoor.
lief klein engeltje
17 April 2011, 13:17
Hebben ze niks gezegd van je bodembekkenspieren?
Ik moet regelmatig bij de kiné omdat die vaak volledig overspannen, precies ontstoken zijn.
Dan moeten ze die volledig losmasseren, heb daar ook oefeningen voor gekregen.
De Gynaecoloog dacht toen dat het aan mijn darmen lag, maar dat was niet waar, heb daarvoor een volledig darmonderzoek laten doen :-s
Een geluk dat mijn kiné met de oplossing kwam, puur toevallig hoor. ik ging voor mijn rug bij haar.
Het spijtige is wel dat niet alle kineés hiervan op de hoogte zijn.
Dat doet verschrikkelijke pijn dat ik soms bijna flauwval.
Misschien heeft het ook bij jou hiermee te maken?
Ik hoop voor jou dat het dit is dan kunnen ze je el helpen hoor.
nee niks van gezegd , had eerlijk den indruk dat ze er niet echt naar keken ook , even aan den buik gevoeld en bloed en dat was het. morgen eens langs de dokter mee gaan , al is het nu wel beter.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.