PDA

Volledige versie bekijken : is dat normaal

jokertje
10 January 2008, 19:34
Ik ben 24 december met mijn pil gestopt, sindsdien heb ik mijn regels niet gehad, en normaal ben ik heel stipt..
ik voel me de laatste tijd heel misselijk 'smorgens en 'savonds
ik heb ook pijn aan mijn borsten?
is er iemand die mij kan helpen?
is eerste keer dat ik zwanger probeer te worden

kim23
10 January 2008, 19:41
hoi,
mss moet je even een test halen.
als je je onzeker voel.
en probeer er niet te veel aan te denken.

gr kim

jokertje
10 January 2008, 19:46
ik vraag me af of het normaal is
ik ben gestopt midden van strip kan dat kwaad

jokertje
10 January 2008, 19:53
kan iemand me helpen? ben een beginner op dat vlak

snoezel
10 January 2008, 21:34
ik ben ook midden in mijn pilstrip gestopt en dan heb ik eerst mijn laatste pilregels gekregen. (dus na het stoppen een dag of 4 later) heb jij die dan gehad?
de symtomen die je opgeeft zijn wel zwangerschapssymtomen hoor maar na het stoppen met je pil kan je ook wel deze "ontpillings"verschijnselen krijgen. als je zekerheid wil zou ik eens testen en anders naar de dokter om bloed te laten trekken...
laat ons iets weten hoor...

Myra
14 January 2008, 18:14
hoi, mijn allereerste reactie op deze site. Spannend. Maar toen ik het tekstje las van jokertje had ik echt de behoefte om te reageren. Ik ben ook wel een beginner maar toch.
Mijn laatste dag van de menstruatie was op 16 december. Ook gestopt met de pil, eigenlijk hetzelfde verhaal als bij jou Jokertje nl ook altijd heel stipt en weinig pijn. Nu kwamen mijn regels maar niet door. Ik al beetje gelukkig, dacht dat ik zwanger was. Test gedaan, was negatief, tepels deden fel pijn,... Ondertussen 1 week overtijd. Normaal ging ik vandaag, deze ochtend, naar de dokter maar is niet nodig geweest. Deze ochtend wakker geworden met heel felle pijn en mijn regels zijn dus toch doorgekomen. Ik wil je niet onmoedigen Jokertje, maar denk niet dat je zwanger bent. Is meer het lichaam dat zich aan de nieuwe situatie aanpast.
Groetjes

priya
24 January 2008, 01:36
Hallo,
Ik herken mezelf volledig in bovenstaande berichtjes. Ik ben 21 december ook gestopt met mijn pil. Ik heb toen mijn menstruatie nog gehad een viertal dagen later. Nu zijn we ondertussen 23 januari en nog steeds geen teken van menstruatie. Ik had vorige week wel enorme buikpijn zoals ik dat steeds heb de eerste twee dagen tijdens m'n menstruatie ... maar ze kwamen niet door. Ik was dus als een gek alle forums aan het afschuimen om te zien of er nog mensen waren in een gelijkaardige situatie. Ik las veel berichtjes waarin werd verteld dat die buikpijn wel eens kan betekenen dat je zwanger bent ... dus ik had al een beetje hoop ... maar wilde nog even wachten om te testen. Ik heb gisteren een test gedaan, maar die was negatief. Ik wacht nog even af, misschien dat m'n menstruatie deze week nog doorkomt ofzo en anders ga ik volgende week toch ook eens naar de dokter denk ik.
Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, hoe moeilijk het ook is, want op den duur begin je vanalles te voelen gewoon omdat je zó graag zwanger wil worden.
groetjes en hopelijk wordt het voor elk van jullie een vruchtbaar jaar ;)

snoezel
24 January 2008, 21:46
toen ik juist met mijn pil was gestopt heeft het ook langer dan mijn gewone cyclus geduurd tegen dat ze erdoor kwamen.
denk de eerste keer 33 dagen, de tweede keer was het al weer 29 maar de keer daarna toch weer in de dertig hoor... je lichaam moet echt wel terug zijn eigen gang zoeken zonder die pil en het weer zelf over nemen

Noa
19 February 2008, 11:40
Dag dames, Ik ben net zelf met de pil gestopt. ik neem ze vanaf mijn 16, nu 25 jaar. ik ben ze toen beginnen nemen door hevige pijnen ( en het eerste serieuse vriendje zat er ook wel voor iets tussen. ik ben beteke bang dat die pijn van toen gaat terug komen. en aan welke nieuwe kwaaltjes mag ik me aan verwachten? nu al rare steken, eetbuien en extreem veel energie en drukte ( de hoofdpijn is voor mijn vriend :) )
Ik kan niets vertellen aan mijn zussen of vriendinnen want ze zullen er steeds naar vragen dan... kunnen jullie mij helpen? thanks

snoezel
19 February 2008, 17:39
bij mij was alles terug zoals ervoor... de eerste maand is wel een maand waar je niet echt mee mag rekening houden. je lichaam zoekt voor de eerste keer terug alleen zijn weg en soms kan het ook wat langer duren vooraleer je je eerste echte maandstonden terug krijgt.
de tweede ronde was mijn cyclus weer normaler en ja, de derde hadden we al prijs!

Noa
19 February 2008, 18:29
Blijkbaar kan het nog rap gaan dan !?
Wij laten alles zijn gewone gang gaan het eerste jaar.
maar ik zondig wel, ik zit nu al te googlen naar bepaalde tips. :)
ook dit forum helpt, zo zaag ik mijn vriend zijn oren niet van zn hoofd !!

snoezel
19 February 2008, 22:09
ik was ook zo, en ze zeggen dan dat je er niet te hard mee mag bezig zijn hé ;)
kom hier maar geregeld zagen hoor, wij luisteren met veel plezier!!!

sloeber
10 March 2008, 12:49
Hallo allemaal!Ik ben nieuw op deze site en hoop dat er iemand me kan helpen.Ik ben 26 jaar en men man is 34 jaar. We zijn 6 jaar samen en wonen 5 jaar samen en zijn verleden jaar getrouwd.
We zijn nu sinds juli vorig jaar aant proberen zwanger te geraken...
normaal ben ik heel stipt met men regels maar nu deze maand niet.ondertussen ben ik al 10 dagen overtijd.is dit normaal?
ik heb nergens last van alleen van een opgezwollen gevoel in de buik en heb vrijdag een test gedaan maar die was negatief.... wat nu gedaan?

rienemieke
10 March 2008, 16:29
Hallo allemaal!Ik ben nieuw op deze site en hoop dat er iemand me kan helpen.Ik ben 26 jaar en men man is 34 jaar. We zijn 6 jaar samen en wonen 5 jaar samen en zijn verleden jaar getrouwd.
We zijn nu sinds juli vorig jaar aant proberen zwanger te geraken...
normaal ben ik heel stipt met men regels maar nu deze maand niet.ondertussen ben ik al 10 dagen overtijd.is dit normaal?
ik heb nergens last van alleen van een opgezwollen gevoel in de buik en heb vrijdag een test gedaan maar die was negatief.... wat nu gedaan?
laat eens bloed trekken bij de huisarts misschien brengt dat meer duidelijkheid!
veel succes!

snoezel
10 March 2008, 18:13
als je zwanger zou zijn zou je test na 10 dagen toch al positief moeten aangeven hé, maar er zijn altijd uitzonderingen.
ik zou toch ook eens langs gaan bij de huisarts hoor... dan weet je ineens waar je voor staat

veel succes
snoezel